Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ sÀ joskus tajuat kuinka hyvin oltais sovittu yhteen. EhkÀ joku pÀivÀ.
Joka pÀivÀ. Joka ikinen pÀivÀ. MeissÀ on vaan niin paljon samaa, ettÀ epÀilen pÀÀstÀÀnkö koskaan asian ÀÀrelle.
Jos hÀn ajattelisi samoin, niin ehkÀ kaikki olisi mennyt eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan hirmu söpö, rakkaani. đ
VÀlillÀ tuntuu ettÀ nÀkymÀttömyysviitta olis enemmÀn kuin tarpeen. Oon kuin joku nÀyttelyesine 5 pÀivÀÀ viikossa.
Vois olla kaivatun kirjoittama. Kunpa voisin kÀÀriÀ sut mun viitan alle ja piilottaa sinne hetkeksi. Lupaan etten pure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan huomenna?
18.30
En tuu pikkujouluihin.
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Hauska sattuma sinÀllÀÀn, ettÀ ihastuin Kalleen joskus. T. N
Marin on muokannut kasvojaan. Sen huomaa aivan selkeÀsti, mm huulet on laitettu. Mutta nÀyttÀvÀn se paremmalta kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Haluatko kertoa lisÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites semmonen, ettÀ pusuja, haleja, hellyyttÀ, iltakÀvelyitÀ, seksiÀ, kokkailua ja matkustelua? Siihen pÀÀlle saat kÀydÀ vieraissa ja tanssia vieraiden miesten sukupuolielimet haarojen vÀlissÀ. Kotona kÀytettÀisiin kortonkia. En nuole sun alapÀÀtÀ puhtaaksi muiden eritteistÀ. Rakastaa sua lupaisin aina ja ikuisesti. Sormuksilla tai ilman.
No ei kiitos. KyllÀ jos toisen kanssa on, niin ei seksiÀ harrasteta muiden kanssa.
Tarjosin tÀtÀ naiselle, jota rakastan. TiedÀn ettei hÀn pysty pitkÀssÀ juoksussa olemaan tyytyvÀinen ilman muiden miesten huomiota. HÀn ahdistuu ja kyllÀstyy, joten tarjoan sopivaa d
MikÀÀn ei ole ennaltamÀÀrÀttyÀ. Ihminen on utelias, oppiva ja kyvykÀs muuttamaan toimintatapojaan. Jokainen kasvaa. Jokainen alkaa rakastamaan ja luottamaan uudestaan jos saa vain mahdollisuuden. Jos olisit kaivattuni, toivoisin ettÀ ymmÀrtÀisit tÀmÀn ja haluaisit oppia kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan huomenna?
18.30
En tuu pikkujouluihin.
MĂ€ tuun.
Vartalo on kyllÀ tosi tÀrkeÀ. Sen soisi nÀyttÀvÀn hyvÀltÀ. Naisilla ja miehillÀ. SiinÀ mielessÀ aina osa kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen.
ĂlĂ€lĂ€lĂ€lĂ€ Ă€lĂ€lĂ€lĂ€lĂ€ Ă€lĂ€lĂ€lĂ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaan samanlaisen kropan kun marinilla
Pyh! Naisella pitÀÀ olla muotoja.
Miks pitÀÀ olla? Ei kropan koolla ole merkitystÀ, jos tykkÀÀ ihmisestÀ. Jokaisella on myös oikeus viihtyÀ omassa kropassaan.
sivusta
JÀtÀ tuon varatun kommentit omaan arvoonsa. YrittÀÀ vaan pÀÀstÀ kaivattunsa suosioon. Vaikka sillÀ naisella ois viikset, niin se ois sitÀ mieltÀ ettÀ kaikilla naisilla pitÀis olla.
Mulla on vĂ€hĂ€n viiksiĂ€kin. đœđ§
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan hirmu söpö, rakkaani. đ
VÀlillÀ tuntuu ettÀ nÀkymÀttömyysviitta olis enemmÀn kuin tarpeen. Oon kuin joku nÀyttelyesine 5 pÀivÀÀ viikossa.
Vois olla kaivatun kirjoittama. Kunpa voisin kÀÀriÀ sut mun viitan alle ja piilottaa sinne hetkeksi. Lupaan etten pure.
Tulisin mielellÀni, jos oot hÀn. Voitais olla ihan lÀhekkÀin. Kuiskaisin korvaan, miten paljon susta tykkÀÀn.
Oon miettinyt jo hetken alkaisitko seurustelemaan kanssani. En ole uskaltanut kysyÀ vielÀ. EhkÀ ensi kerralla kun tapaamme.
Jumal- nyt poistut mun mielestÀ. En voi jatkaa nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Haluatko kertoa lisÀÀ?
ĂlĂ€ kerro.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vartalo on kyllÀ tosi tÀrkeÀ. Sen soisi nÀyttÀvÀn hyvÀltÀ. Naisilla ja miehillÀ. SiinÀ mielessÀ aina osa kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen.
MinÀ en halua pinnallista vartalooni ihastuvaa kumppania. Siksi nÀytÀn rölliltÀ ja valitsen sellaisen joka minuun silti hullaantuu.
TĂ€mĂ€ ei minultađ