Viimeinen kerta kun käytin Tinderiä
Turhin sovellus ikinä, ei yhtään matchia ja joku kourallinen tykkäyksiä koko aikana ja suurin osa näistäkin varmasti botteja. Vajaa 2 vuotta käytin, muutamaan kertaan poistin ja tein profiilin uudestaan jolloin 95% tykkäyksistä tuli siinä parin päivän aikana mutta sen jälkeen tuli aina ehkä 2-3 tykkäystä vaan. Enää ei jaksa turhautua siellä vaan poistuin lopullisesti.
Niin ja olen mies. Ja jos joku muu miettii lähtöä niin lähtekää, täyttä ajan haaskausta roikkua siellä ja jos joku miettii liittymistä niin älä liity.
Kommentit (15)
Deittisovellusten data kerta toisensa jälkeen toistaa tätä sanomaa.
Siellä on se tietty prosentti miehiä jotka saa niin paljon huomiota kuin haluavat ja loput elää digitaalisessa aavekaupungissa.
Tää ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään, paitsi ehkä siinä, kumpaan kategoriaan itse kuuluu.
En oo ikin käyttänyt. Se on mun viimeinen oljekorsi sitten jos alkaisin etsimään seksisuhdetta enkä muualta sitä löytäisi.
Mikset mene vaan baariin ja iske sieltä naista. Tinderistä et mitään saa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on se tietty prosentti miehiä jotka saa niin paljon huomiota kuin haluavat ja loput elää digitaalisessa aavekaupungissa.
Tää ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään, paitsi ehkä siinä, kumpaan kategoriaan itse kuuluu.
Ongelma tässä on se, että ne naiset ovat rumia:) Mitään ongelmaa ei olisi jos vain 19v huippumallit antaisivat sitä huomiota sille tietylle prosentille.
Oon kyntänyt noin sataa tindermuijaa 10v aikana. Ihan kelpo sovellus.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin käytin 100e tuohon ja kaikki meni, lotossakin parempi tuuri.
Voin kertoa, että syy on se, miten valo paistaa kuvissa ja profiilissa tyhjien päidenne läpi.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on miehille. Tai enemmistölle heistä.
Siellähän on miehistä vain ne surkeimmat. Peräkamaripersut.
Vierailija kirjoitti:
Se pettymys kun äiti sanoi että olet komea ja todellisuus iskee vasten kasvoja deittailumaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyntänyt noin sataa tindermuijaa 10v aikana. Ihan kelpo sovellus.
Et todellakaan oo. Jos olisit niin hyvännäköinen, et todellakaan olisi missään ajanhaaskaus tinderissä vaan jossain baareissa pokaamassa.
Tinderin omien tilastojen mukaan 10% mieskäyttäjistä saa n. 60% kaikista naisten antamista tykkäyksistä, ja samaan aikaan 50% mieskäyttäjistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä.
Juu ei sinne manletteja kaivata.