Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites semmonen, ettÀ pusuja, haleja, hellyyttÀ, iltakÀvelyitÀ, seksiÀ, kokkailua ja matkustelua? Siihen pÀÀlle saat kÀydÀ vieraissa ja tanssia vieraiden miesten sukupuolielimet haarojen vÀlissÀ. Kotona kÀytettÀisiin kortonkia. En nuole sun alapÀÀtÀ puhtaaksi muiden eritteistÀ. Rakastaa sua lupaisin aina ja ikuisesti. Sormuksilla tai ilman.
No ei kiitos. KyllÀ jos toisen kanssa on, niin ei seksiÀ harrasteta muiden kanssa.
Paraskin puhuja.đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikattiin. đ
Milloin?
IltapÀivÀllÀ.
TÀytyy sanoa, ettÀ vaikka on (etÀ-)parisuhde ja tÀssÀ vuosien aikana on tupsahtanut kÀvÀisemÀÀn useampi Wow-efektin aiheuttava ihana, sinÀ aina palaat mieleeni. KyllÀ sussa oli jotain. <3 nn
Vierailija kirjoitti:
Mites semmonen, ettÀ pusuja, haleja, hellyyttÀ, iltakÀvelyitÀ, seksiÀ, kokkailua ja matkustelua? Siihen pÀÀlle saat kÀydÀ vieraissa ja tanssia vieraiden miesten sukupuolielimet haarojen vÀlissÀ. Kotona kÀytettÀisiin kortonkia. En nuole sun alapÀÀtÀ puhtaaksi muiden eritteistÀ. Rakastaa sua lupaisin aina ja ikuisesti. Sormuksilla tai ilman.
Siis tÀÀ kommentti hÀmmentÀÀ niin paljon, ettÀ toivon ettet ole kaivattuni. En koskaan haluaisi tuollaista jos ja kun vÀlitÀn toisesta. Ainakin itse haluan monogaamisen suhteen. Sormuksella tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Napithan oli joskus arvotavaraa.
No kultanapit ehkÀ
PÀÀtin suhteemme. Petyin, olet kuten muutkin miehet. Palautan asiasi takaisin. HyvÀÀ jatkoa.
Tuosta vielÀ piristÀvÀÀ joulunodotusmusiikkia ketjulaisille. Tontut kurkkivat ikkunoista joten muista hymyillÀ kilpaa auringon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, mut taidat olla tosi tosi rakastunut?
Hissikollega. Rakastatko mua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kiitos. KyllÀ jos toisen kanssa on, niin ei seksiÀ harrasteta muiden kanssa.
Tarjosin tÀtÀ naiselle, jota rakastan. TiedÀn ettei hÀn pysty pitkÀssÀ juoksussa olemaan tyytyvÀinen ilman muiden miesten huomiota. HÀn ahdistuu ja kyllÀstyy, joten tarjoan sopivaa diiliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Hissikollega. Rakastatko mua?
Joo.
Vierailija kirjoitti:
Olisin liian skifii sulle muutenkin. Joten ihan sama.
Ovatpas ihmiset obsessoituneita tÀstÀ kappaleesta. side-eyeee
MÀ tiiÀn ettÀ mun fiilikset tulee menemÀÀn vielÀ mooonta kertaa ylös ja alas ennen sitÀ viimeistÀ pÀivÀÀ.
Oon pahoillani. TÀmÀn pÀivÀn asiat laittoi asiat uuteen perspektiiviin. En enÀÀ haikaile ketÀÀn ja keskityn aivan muihin asioihin. EhkÀ tavallaan rakastan sua, mutta toivotan sulle kaikkea hyvÀÀ.
VÀhemmÀn puhetta, enemmÀn tekoja. Niin tÀmÀ maailma toimii. Internet voimistaa idioottien ÀÀnen. Jollei yritÀ, ei voi onnistua. Ne puhuu, jotka sen taitaa. Ne jotkaa tekee, saavat jotain aikaiseksikin.
Olisikohan nyt kummallakaan tikusta asiaa irl:sti? đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ me nyt tehhÀÀn?
Pallo on pitkÀlti molemmilla. Kumpi heittÀÀ eka
Mihin haluaisit kaiken johtavan?
Sen lisÀks mitÀ on sovittu ?
Niin.
Jos itse haluat muuta kuin sovittua niin wa.
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani. TÀmÀn pÀivÀn asiat laittoi asiat uuteen perspektiiviin. En enÀÀ haikaile ketÀÀn ja keskityn aivan muihin asioihin. EhkÀ tavallaan rakastan sua, mutta toivotan sulle kaikkea hyvÀÀ.
PidĂ€ tunkkis sitte.đ€
đ€đđ€Ł TÀÀ oli varmaan mulle. Ei olis tarvinnut liioitella kuitenkaan.