Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
VÀhemmÀn puhetta, enemmÀn tekoja. Niin tÀmÀ maailma toimii. Internet voimistaa idioottien ÀÀnen. Jollei yritÀ, ei voi onnistua. Ne puhuu, jotka sen taitaa. Ne jotkaa tekee, saavat jotain aikaiseksikin.
P?
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani. TÀmÀn pÀivÀn asiat laittoi asiat uuteen perspektiiviin. En enÀÀ haikaile ketÀÀn ja keskityn aivan muihin asioihin. EhkÀ tavallaan rakastan sua, mutta toivotan sulle kaikkea hyvÀÀ.
Minulla vÀhÀn samat fiilikset tÀnÀÀn. Viimeiset kuukaudet elÀmÀÀni ilostuttanut suloisuus kerroit minulle tÀnÀÀn suurena ilouutisena seurustelevansa. Olin toki nÀennÀisesti iloinen kanssaan. SydÀn vain otti pikku osuman. Blaah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani. TÀmÀn pÀivÀn asiat laittoi asiat uuteen perspektiiviin. En enÀÀ haikaile ketÀÀn ja keskityn aivan muihin asioihin. EhkÀ tavallaan rakastan sua, mutta toivotan sulle kaikkea hyvÀÀ.
PidĂ€ tunkkis sitte.đ€
Niin pidÀn.
SÀÀtila vastaa tÀysin mielialaa tÀllÀ hetkellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan nyt kummallakaan tikusta asiaa irl:sti? đ
Aamulla sitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites semmonen, ettÀ pusuja, haleja, hellyyttÀ, iltakÀvelyitÀ, seksiÀ, kokkailua ja matkustelua? Siihen pÀÀlle saat kÀydÀ vieraissa ja tanssia vieraiden miesten sukupuolielimet haarojen vÀlissÀ. Kotona kÀytettÀisiin kortonkia. En nuole sun alapÀÀtÀ puhtaaksi muiden eritteistÀ. Rakastaa sua lupaisin aina ja ikuisesti. Sormuksilla tai ilman.
En tiedÀ, mut taidat olla tosi tosi rakastunut?
Olen. Tietysti haluan, ettÀ hÀn olisi kiihottunut vain minusta ja haluaisi elÀÀ ja suunnitella tulevaisuutta vain mun kanssani. EpÀilyttÀÀ ainoastaan miten hÀnen tunteet ja hellyys siirtyy toisiin, sitten se on heti minulta pois. En ainakaan itse pystyisi olemaan intiimisti muiden kanssa ja silti olla tÀysin vain sen oman. EhkÀ hÀn pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites semmonen, ettÀ pusuja, haleja, hellyyttÀ, iltakÀvelyitÀ, seksiÀ, kokkailua ja matkustelua? Siihen pÀÀlle saat kÀydÀ vieraissa ja tanssia vieraiden miesten sukupuolielimet haarojen vÀlissÀ. Kotona kÀytettÀisiin kortonkia. En nuole sun alapÀÀtÀ puhtaaksi muiden eritteistÀ. Rakastaa sua lupaisin aina ja ikuisesti. Sormuksilla tai ilman.
No ei kiitos. KyllÀ jos toisen kanssa on, niin ei seksiÀ harrasteta muiden kanssa.
Tarjosin tÀtÀ naiselle, jota rakastan. TiedÀn ettei hÀn pysty pitkÀssÀ juoksussa olemaan tyytyvÀinen ilman muiden miesten huomiota. HÀn ahdistuu ja kyllÀstyy, joten tarjoan sopivaa diiliÀ.
HyvÀ tarjous.No mikÀ oli lopputulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla sitte.
MissÀ olet aamulla?
Hommaan samanlaisen kropan kun marinilla
ĂÀÀ mĂ€ haluu jyystÀÀ sua ÀÀÀ saaks mĂ€ hieroa sua ja tuottaa mielihyvÀÀ ÀÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla vÀhÀn samat fiilikset tÀnÀÀn. Viimeiset kuukaudet elÀmÀÀni ilostuttanut suloisuus kerroit minulle tÀnÀÀn suurena ilouutisena seurustelevansa. Olin toki nÀennÀisesti iloinen kanssaan. SydÀn vain otti pikku osuman. Blaah.
TiedÀn tuonkin tunteen. Ota oma aikasi ja kÀsittele ne tunteet. Joskus voi tuntua ikÀvÀltÀ, mutta voin luvata, ettÀ pÀÀset niistÀ yli (vaikka ei tunnukaan siltÀ).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla sitte.
MissÀ olet aamulla?
SiellÀ missÀ yleensÀ nÀhdÀÀn.
Mulla oli tÀnÀÀn tikusta siis printtereistÀ asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tÀÀ kommentti hÀmmentÀÀ niin paljon, ettÀ toivon ettet ole kaivattuni. En koskaan haluaisi tuollaista jos ja kun vÀlitÀn toisesta. Ainakin itse haluan monogaamisen suhteen. Sormuksella tai ilman.
Oon niin flirtti ja sitoutumista vĂ€lttelen ettĂ€ hieno ehdotus, tĂ€ynnĂ€ rakkautta, ymmĂ€rrĂ€n tĂ€ysin pointinđ sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kiitos. KyllÀ jos toisen kanssa on, niin ei seksiÀ harrasteta muiden kanssa.
Tarjosin tÀtÀ naiselle, jota rakastan. TiedÀn ettei hÀn pysty pitkÀssÀ juoksussa olemaan tyytyvÀinen ilman muiden miesten huomiota. HÀn ahdistuu ja kyllÀstyy, joten tarjoan sopivaa diiliÀ.
HyvÀ tarjous.No mikÀ oli lopputulos?
Suoraan en ole hÀnelle tÀtÀ ehdottanut. HÀn on itse minulle aikanaan saman suuntaista ehdottanut. Yksityiskohdista ei sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin liian skifii sulle muutenkin. Joten ihan sama.
Ovatpas ihmiset obsessoituneita tÀstÀ kappaleesta. side-eyeee
MinÀ vain olen ollut. Mielen tilassa kÀsitellÀÀn asioita. Ei tÀmÀn enempÀÀ. Prosessi on pÀÀttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuijotuskisa kynttilĂ€nvalossađ
Ihastuin tÀhÀn kaikella vilttilÀmmöllÀ kaivattuni (mielessÀni) kanssa. Kaksi jÀstipÀÀtÀ vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvÀÀ myös sulle.