Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
15621/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ttk

No anteeksi kun olen olemassa. 

Vierailija
15622/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VÀhemmÀn puhetta, enemmÀn tekoja. Niin tÀmÀ maailma toimii. Internet voimistaa idioottien ÀÀnen. Jollei yritÀ, ei voi onnistua. Ne puhuu, jotka sen taitaa. Ne jotkaa tekee, saavat jotain aikaiseksikin.

P?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15623/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pahoillani. TĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n asiat laittoi asiat uuteen perspektiiviin. En enÀÀ haikaile ketÀÀn ja keskityn aivan muihin asioihin. EhkĂ€ tavallaan rakastan sua, mutta toivotan sulle kaikkea hyvÀÀ. 

Minulla vĂ€hĂ€n samat fiilikset tĂ€nÀÀn. Viimeiset kuukaudet elĂ€mÀÀni ilostuttanut suloisuus kerroit minulle tĂ€nÀÀn suurena ilouutisena seurustelevansa. Olin toki nĂ€ennĂ€isesti iloinen kanssaan. SydĂ€n vain otti pikku osuman. Blaah. 

Vierailija
15624/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon pahoillani. TĂ€mĂ€n pĂ€ivĂ€n asiat laittoi asiat uuteen perspektiiviin. En enÀÀ haikaile ketÀÀn ja keskityn aivan muihin asioihin. EhkĂ€ tavallaan rakastan sua, mutta toivotan sulle kaikkea hyvÀÀ. 

PidĂ€ tunkkis sitte.đŸ–€

Niin pidÀn.

Vierailija
15625/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

SÀÀtila vastaa tÀysin mielialaa tÀllÀ hetkellÀ.

Vierailija
15626/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan nyt kummallakaan tikusta asiaa irl:sti? 😉

Aamulla sitte.

Vierailija
15627/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites semmonen, ettÀ pusuja, haleja, hellyyttÀ, iltakÀvelyitÀ, seksiÀ, kokkailua ja matkustelua? Siihen pÀÀlle saat kÀydÀ vieraissa ja tanssia vieraiden miesten sukupuolielimet haarojen vÀlissÀ. Kotona kÀytettÀisiin kortonkia. En nuole sun alapÀÀtÀ puhtaaksi muiden eritteistÀ. Rakastaa sua lupaisin aina ja ikuisesti. Sormuksilla tai ilman.

En tiedÀ, mut taidat olla tosi tosi rakastunut?

Olen. Tietysti haluan, ettÀ hÀn olisi kiihottunut vain minusta ja haluaisi elÀÀ ja suunnitella tulevaisuutta vain mun kanssani. EpÀilyttÀÀ ainoastaan miten hÀnen tunteet ja hellyys siirtyy toisiin, sitten se on heti minulta pois. En ainakaan itse pystyisi olemaan intiimisti muiden kanssa ja silti olla tÀysin vain sen oman. EhkÀ hÀn pystyy.

Vierailija
15628/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites semmonen, ettÀ pusuja, haleja, hellyyttÀ, iltakÀvelyitÀ, seksiÀ, kokkailua ja matkustelua? Siihen pÀÀlle saat kÀydÀ vieraissa ja tanssia vieraiden miesten sukupuolielimet haarojen vÀlissÀ. Kotona kÀytettÀisiin kortonkia. En nuole sun alapÀÀtÀ puhtaaksi muiden eritteistÀ. Rakastaa sua lupaisin aina ja ikuisesti. Sormuksilla tai ilman.

No ei kiitos. KyllÀ jos toisen kanssa on, niin ei seksiÀ harrasteta muiden kanssa.

Tarjosin tÀtÀ naiselle, jota rakastan. TiedÀn ettei hÀn pysty pitkÀssÀ juoksussa olemaan tyytyvÀinen ilman muiden miesten huomiota. HÀn ahdistuu ja kyllÀstyy, joten tarjoan sopivaa diiliÀ.

HyvĂ€ tarjous.No mikĂ€ oli lopputulos? 

Vierailija
15629/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla sitte.

MissÀ olet aamulla?

Vierailija
15630/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hommaan samanlaisen kropan kun marinilla

Vierailija
15631/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄÀÀ mĂ€ haluu jyystÀÀ sua ÀÀÀ saaks mĂ€ hieroa sua ja tuottaa mielihyvÀÀ ÀÀÀ

Vierailija
15632/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vĂ€hĂ€n samat fiilikset tĂ€nÀÀn. Viimeiset kuukaudet elĂ€mÀÀni ilostuttanut suloisuus kerroit minulle tĂ€nÀÀn suurena ilouutisena seurustelevansa. Olin toki nĂ€ennĂ€isesti iloinen kanssaan. SydĂ€n vain otti pikku osuman. Blaah. 

TiedĂ€n tuonkin tunteen. Ota oma aikasi ja kĂ€sittele ne tunteet. Joskus voi tuntua ikĂ€vĂ€ltĂ€, mutta voin luvata, ettĂ€ pÀÀset niistĂ€ yli (vaikka ei tunnukaan siltĂ€). 

Vierailija
15633/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamulla sitte.

MissÀ olet aamulla?

SiellÀ missÀ yleensÀ nÀhdÀÀn.

Vierailija
15634/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla oli tÀnÀÀn tikusta siis printtereistÀ asiaa.

Vierailija
15635/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tÀÀ kommentti hÀmmentÀÀ niin paljon, ettÀ toivon ettet ole kaivattuni. En koskaan haluaisi tuollaista jos ja kun vÀlitÀn toisesta. Ainakin itse haluan monogaamisen suhteen. Sormuksella tai ilman.

Oon niin flirtti ja sitoutumista vĂ€lttelen ettĂ€ hieno ehdotus, tĂ€ynnĂ€ rakkautta, ymmĂ€rrĂ€n tĂ€ysin pointin👍 sivusta

Vierailija
15636/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kiitos. KyllÀ jos toisen kanssa on, niin ei seksiÀ harrasteta muiden kanssa.

Tarjosin tÀtÀ naiselle, jota rakastan. TiedÀn ettei hÀn pysty pitkÀssÀ juoksussa olemaan tyytyvÀinen ilman muiden miesten huomiota. HÀn ahdistuu ja kyllÀstyy, joten tarjoan sopivaa diiliÀ.

HyvĂ€ tarjous.No mikĂ€ oli lopputulos? 

Suoraan en ole hÀnelle tÀtÀ ehdottanut. HÀn on itse minulle aikanaan saman suuntaista ehdottanut. Yksityiskohdista ei sovittu.

Vierailija
15637/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuutko hopalla?

Vierailija
15638/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin liian skifii sulle muutenkin. Joten ihan sama.

Ovatpas ihmiset obsessoituneita tĂ€stĂ€ kappaleesta. side-eyeee

MinÀ vain olen ollut. Mielen tilassa kÀsitellÀÀn asioita. Ei tÀmÀn enempÀÀ. Prosessi on pÀÀttynyt.

Vierailija
15639/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijotuskisa kynttilĂ€nvalossa😊

Ihastuin tĂ€hĂ€n kaikella vilttilĂ€mmöllĂ€ kaivattuni (mielessĂ€ni) kanssa. Kaksi jĂ€stipÀÀtĂ€ vastakkain. 

Vierailija
15640/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvÀÀ myös sulle.

Ketju on lukittu.