Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
15141/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ olen tykÀnnyt eniten ulkomuodostani 29-31v. Tasan 30v olin mielestÀni aika perfect.

Vierailija
15142/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun tavoittelee monta vuotta mahdotonta, alkaa tajuta, ettÀ se, joka on mahdollista, ei vaadi vuosien tappelua, pelkoa, odottamista, sirkustemppuja. Mahdollinen mahdollistuu, mutta mahdoton ei muutu mahdolliseksi, jos ei ole sitÀ ollut alkuaankaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15143/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀhdÀÀnkö kuten viime torstaina? Tunnin sisÀÀn?

Vierailija
15144/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀltÀ nÀytit aamulla. m->n

Vierailija
15145/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SinÀ olet ihminen, jonka haluan elÀmÀÀni ja mahdollisimman lÀhelle, missÀ tahansa muodossa, tuli mitÀ tuli. TiedÀn sen jo, ei se muuksi muutu.

Kuka?

NappisilmÀtÀr.

Vierailija
15146/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinÀ olet ihminen, jonka haluan elÀmÀÀni ja mahdollisimman lÀhelle, missÀ tahansa muodossa, tuli mitÀ tuli. TiedÀn sen jo, ei se muuksi muutu.

Ollaan liian etÀÀllÀ toisistamme. Alkaa olla ikÀvÀ. Haluaisin lÀhentyÀ ja kuulua sun elÀmÀÀn.

Vierailija
15147/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluankin tuon iÀn itselleni vain siksi, ettÀ tarvitsen sen erÀÀseen tarkoitukseen.

Olet ihastunut parikymppiseen ihmiseen ja haluaisit parisuhteen jossa ollaan saman ikÀisiÀ?

Ei. Olen itse melko nuori. Tarkoitin haluaisin olla itse ehkĂ€ minĂ€ 23-25 fyysisesti, tiettyĂ€ tarkoitusta varten. 

Okei! Olen kuullut vastaavaa esim. kaverilta, joka keksi vasta myöhemmin, ettÀ olisi halunnut johonkin tiettyyn sirkuskouluun ulkomaille, ja siihen tulee ikÀ esteeksi aika nuorena.

Onhan niitÀ varmaan monenlaisia syitÀ.

Nuoruus on niin nopeaa! Valuu kuin hiekka kÀsissÀ.

Vierailija
15148/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ah, istahtaisipa Ansku hajareisin syliini. HÀn on niin kaunis. TykkÀÀn ehkÀ eniten, jos hÀnellÀ on töissÀ jalassaan tiukat mustat housut. Ne korostavat ihanasti hÀnen upeaa kroppaansa. Mutta mikÀÀn ei voita sitÀ tunnetta, kun katselemme toisiamme silmiin ja hÀn hymyilee leveÀsti. HÀnellÀ on tavattoman sielukkaat silmÀt.

Vierailija
15149/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tavoittelee monta vuotta mahdotonta, alkaa tajuta, ettÀ se, joka on mahdollista, ei vaadi vuosien tappelua, pelkoa, odottamista, sirkustemppuja. Mahdollinen mahdollistuu, mutta mahdoton ei muutu mahdolliseksi, jos ei ole sitÀ ollut alkuaankaan.

Sano tÀmÀ kaikille, jotka ovat vuosia tehneet töitÀ ja tavoitelleet unelmiaan ja saavuttaneet ne myös, lopulta.

KyllÀ, ihmiset kÀyttÀvÀt aikaa unelmiin. Se ei ole mitenkÀÀn jÀrjetöntÀ.

Vierailija
15150/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano tÀmÀ kaikille, jotka ovat vuosia tehneet töitÀ ja tavoitelleet unelmiaan ja saavuttaneet ne myös, lopulta.

KyllÀ, ihmiset kÀyttÀvÀt aikaa unelmiin. Se ei ole mitenkÀÀn jÀrjetöntÀ.

Ei minun tarvitse opastaa ketÀÀn. Kukin tekee omat valintansa. Minun unelmani eivÀt toteudu, vaikka seisoisin pÀÀllÀni. HyvÀ, ettÀ sinun toteutuvat.

Vierailija
15151/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ olen tykÀnnyt eniten ulkomuodostani 29-31v. Tasan 30v olin mielestÀni aika perfect.

Ja tĂ€mĂ€ siis niin, ettĂ€ itse myös tunsin tuolloin oloni hyvĂ€ksi eikĂ€ ollut mitÀÀn epĂ€varmuutta ulkomuodosta. Itsevarmuus toki tuli pysyvĂ€ksi tuolloin, ei ole hĂ€lvennyt vaikka ei niin tĂ€ydelliseltĂ€ omaan silmÀÀn enÀÀ nĂ€yttĂ€isikÀÀn. 

JĂ€lkikĂ€teen katsottuna olin ihanan nĂ€köinen myös 19-vuotiaana, mutta silloin en ole itse sitĂ€ tuntenut, vaan vanhojen viestien perusteella olen pĂ€invastoin pelĂ€nnyt olevani "ruma ja lihava" ja varmistellut asiaa ystĂ€vĂ€ltĂ€ni :))) (((:: 

Vierailija
15152/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀhdÀÀnkö kuten viime torstaina? Tunnin sisÀÀn?

Ei onnistu. NÀhdÀÀn lounaalla vaimon kanssa. Jos selkÀÀn haluat, niin mikÀ ettei.

t. Artsi

Vierailija
15153/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

NappisilmÀtÀr.

Dandere?

Vierailija
15154/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus sattuu, mutta sitÀ ei voi kieltÀÀ. Opettelen elÀmÀÀn sen kanssa. Totuus olkoon kumppanini.

TÀmÀ. Onneksi totuus tuli ilmi ja sen mukaan eletÀÀn.

Vierailija
15155/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

RumakÀÀpiö, Hyi!

Vierailija
15156/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka?

NappisilmÀtÀr.

Dandere?

En tunnista, ei liity millÀÀn tavoin minuun tai kaivattuuni.

Vierailija
15157/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain sun mielipide. Joskus on tilanteita ettĂ€ asioita tĂ€ytyy muuttaa ettĂ€ kaikki on mahdollista. 

Vierailija
15158/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Erosimme vuosia sitten, mutta rakastan sua edelleen.đŸ€

Miehelle

Vierailija
15159/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus sattuu, mutta sitÀ ei voi kieltÀÀ. Opettelen elÀmÀÀn sen kanssa. Totuus olkoon kumppanini.

TÀmÀ. Onneksi totuus tuli ilmi ja sen mukaan eletÀÀn.

Totuus ei ole tullut ilmi eikÀ taida koskaan tullakaan. Se on piilossa, mutta elÀn sen kanssa.

Vierailija
15160/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pulla suussa, nainen mielessÀ.

Ketju on lukittu.