Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Kun tavoittelee monta vuotta mahdotonta, alkaa tajuta, ettÀ se, joka on mahdollista, ei vaadi vuosien tappelua, pelkoa, odottamista, sirkustemppuja. Mahdollinen mahdollistuu, mutta mahdoton ei muutu mahdolliseksi, jos ei ole sitÀ ollut alkuaankaan.
NÀhdÀÀnkö kuten viime torstaina? Tunnin sisÀÀn?
HyvÀltÀ nÀytit aamulla. m->n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀ olet ihminen, jonka haluan elÀmÀÀni ja mahdollisimman lÀhelle, missÀ tahansa muodossa, tuli mitÀ tuli. TiedÀn sen jo, ei se muuksi muutu.
Kuka?
NappisilmÀtÀr.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ olet ihminen, jonka haluan elÀmÀÀni ja mahdollisimman lÀhelle, missÀ tahansa muodossa, tuli mitÀ tuli. TiedÀn sen jo, ei se muuksi muutu.
Ollaan liian etÀÀllÀ toisistamme. Alkaa olla ikÀvÀ. Haluaisin lÀhentyÀ ja kuulua sun elÀmÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluankin tuon iÀn itselleni vain siksi, ettÀ tarvitsen sen erÀÀseen tarkoitukseen.
Olet ihastunut parikymppiseen ihmiseen ja haluaisit parisuhteen jossa ollaan saman ikÀisiÀ?
Ei. Olen itse melko nuori. Tarkoitin haluaisin olla itse ehkÀ minÀ 23-25 fyysisesti, tiettyÀ tarkoitusta varten.
Okei! Olen kuullut vastaavaa esim. kaverilta, joka keksi vasta myöhemmin, ettÀ olisi halunnut johonkin tiettyyn sirkuskouluun ulkomaille, ja siihen tulee ikÀ esteeksi aika nuorena.
Onhan niitÀ varmaan monenlaisia syitÀ.
Nuoruus on niin nopeaa! Valuu kuin hiekka kÀsissÀ.
Ah, istahtaisipa Ansku hajareisin syliini. HÀn on niin kaunis. TykkÀÀn ehkÀ eniten, jos hÀnellÀ on töissÀ jalassaan tiukat mustat housut. Ne korostavat ihanasti hÀnen upeaa kroppaansa. Mutta mikÀÀn ei voita sitÀ tunnetta, kun katselemme toisiamme silmiin ja hÀn hymyilee leveÀsti. HÀnellÀ on tavattoman sielukkaat silmÀt.
Vierailija kirjoitti:
Kun tavoittelee monta vuotta mahdotonta, alkaa tajuta, ettÀ se, joka on mahdollista, ei vaadi vuosien tappelua, pelkoa, odottamista, sirkustemppuja. Mahdollinen mahdollistuu, mutta mahdoton ei muutu mahdolliseksi, jos ei ole sitÀ ollut alkuaankaan.
Sano tÀmÀ kaikille, jotka ovat vuosia tehneet töitÀ ja tavoitelleet unelmiaan ja saavuttaneet ne myös, lopulta.
KyllÀ, ihmiset kÀyttÀvÀt aikaa unelmiin. Se ei ole mitenkÀÀn jÀrjetöntÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano tÀmÀ kaikille, jotka ovat vuosia tehneet töitÀ ja tavoitelleet unelmiaan ja saavuttaneet ne myös, lopulta.
KyllÀ, ihmiset kÀyttÀvÀt aikaa unelmiin. Se ei ole mitenkÀÀn jÀrjetöntÀ.
Ei minun tarvitse opastaa ketÀÀn. Kukin tekee omat valintansa. Minun unelmani eivÀt toteudu, vaikka seisoisin pÀÀllÀni. HyvÀ, ettÀ sinun toteutuvat.
Vierailija kirjoitti:
MÀ olen tykÀnnyt eniten ulkomuodostani 29-31v. Tasan 30v olin mielestÀni aika perfect.
Ja tÀmÀ siis niin, ettÀ itse myös tunsin tuolloin oloni hyvÀksi eikÀ ollut mitÀÀn epÀvarmuutta ulkomuodosta. Itsevarmuus toki tuli pysyvÀksi tuolloin, ei ole hÀlvennyt vaikka ei niin tÀydelliseltÀ omaan silmÀÀn enÀÀ nÀyttÀisikÀÀn.
JÀlkikÀteen katsottuna olin ihanan nÀköinen myös 19-vuotiaana, mutta silloin en ole itse sitÀ tuntenut, vaan vanhojen viestien perusteella olen pÀinvastoin pelÀnnyt olevani "ruma ja lihava" ja varmistellut asiaa ystÀvÀltÀni :))) (((::
Vierailija kirjoitti:
NÀhdÀÀnkö kuten viime torstaina? Tunnin sisÀÀn?
Ei onnistu. NÀhdÀÀn lounaalla vaimon kanssa. Jos selkÀÀn haluat, niin mikÀ ettei.
t. Artsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
NappisilmÀtÀr.
Dandere?
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu, mutta sitÀ ei voi kieltÀÀ. Opettelen elÀmÀÀn sen kanssa. Totuus olkoon kumppanini.
TÀmÀ. Onneksi totuus tuli ilmi ja sen mukaan eletÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
NappisilmÀtÀr.
Dandere?
En tunnista, ei liity millÀÀn tavoin minuun tai kaivattuuni.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain sun mielipide. Joskus on tilanteita ettÀ asioita tÀytyy muuttaa ettÀ kaikki on mahdollista.
Erosimme vuosia sitten, mutta rakastan sua edelleen.đ€
Miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu, mutta sitÀ ei voi kieltÀÀ. Opettelen elÀmÀÀn sen kanssa. Totuus olkoon kumppanini.
TÀmÀ. Onneksi totuus tuli ilmi ja sen mukaan eletÀÀn.
Totuus ei ole tullut ilmi eikÀ taida koskaan tullakaan. Se on piilossa, mutta elÀn sen kanssa.
Pulla suussa, nainen mielessÀ.
MÀ olen tykÀnnyt eniten ulkomuodostani 29-31v. Tasan 30v olin mielestÀni aika perfect.