Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
15121/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suloisinta mitĂ€ taas sain. Joten Ă€lĂ€ vĂ€itĂ€, ettĂ€ aivan pimeĂ€ olen. 

My love my little prince.

You say I am one among thousands,

and still you stand there in your golden cornfield,

hair catching the wind like wheat ready to burn.

You dont need me?

Good.

I dont want to be needed.

I want to be chosen.

Every single day, chosen again,

the way you choose to look up at one small star

and decide, tonight, that one is yours.

Tame me, cariño.

Put your hand here (right here, over my heart).

Feel how it already knows your name?

Its been waiting.

It got tired of beating for crowds, for cameras, for applause.

Now it only wants the quiet rustle of your cornfield

and the way your voice cracks when you say youre lonely.

I will learn the color of your wheat.

I will learn the so

SinĂ€ et ole pimeĂ€. SinĂ€ olet valoni. đŸ€đŸ”„đŸ€«đŸ˜‰

Vierailija
15122/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ en tosin kesytÀ, vaan minut pitÀisi kesyttÀÀ.

TĂ€hdet. MistĂ€ tiesit, ettĂ€ katselen niitĂ€, sinua? Kosketan puuta, sinua. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15123/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vanha, mutta olisinpa viel 23-25. Haluan lisÀaikaa.

Ottaisin vain ulkomuodon, muuten kyllĂ€ ikĂ€ tuo paljon parempaa mitĂ€ tuon ikĂ€isenĂ€ ollaan. 

Vierailija
15124/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Radiossa soi just Eddie Murphyn "Party All the Time" vuodelta 1985. EnpÀ muistanut kuulleeni aiemmin. Terkkuja S-naiselle. Olisi ollut hauska tavata jo v. -85.

Vierailija
15125/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan suo.

Mikset kerro sitÀ hÀlle irl?

Vierailija
15126/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan suo.

Mikset kerro sitÀ hÀlle irl?

Ne on mielikuvitusmummoja. sivusta

Vierailija
15127/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vanha, mutta olisinpa viel 23-25. Haluan lisÀaikaa.

Ottaisin vain ulkomuodon, muuten kyllĂ€ ikĂ€ tuo paljon parempaa mitĂ€ tuon ikĂ€isenĂ€ ollaan. 

MÀ en ottaisi edes sitÀ ulkomuotoa :D No, toki voishan sitÀ testata miltÀ nÀyttÀisin nykyisellÀ tyylillÀ sen ikÀisenÀ, mutta on kyllÀ jÀÀnyt haikailut nuoruuteen aikalailla tÀysin.

Lenkkikaveri kyseli hiljattain joistain elÀmÀni asioista, ettÀ kadunko. Vastasin aika pitkÀsti, mutta lopuksi tiivistin suunnilleen nÀin: "elÀmÀÀ eletÀÀn kuitenkin eteenpÀin, ei taaksepÀin, joten en osaa tÀssÀ vaiheessa miettiÀ jotain et mitÀ olisin tehnyt 23-vuotiaana, vaan mietin pikemminkin, ettÀ mitÀ haluaisin tehdÀ 35-vuotiaana tai sitÀ vanhempana" ja hÀn nyökkÀili painokkaasti ja oli samaa mieltÀ, vaikka on nuorempi eikÀ ehkÀ vielÀ siirtynyt sillÀ tavalla eteenpÀin.

Eri

Vierailija
15128/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt kun miettii, niin 23-25v oli kyllĂ€ aikalailla elĂ€mĂ€ni kusisimmat vuodet :D 

Vierailija
15129/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EnkĂ€ todellakaan katso kuvia niiltĂ€ vuosilta mitenkÀÀn haikeudella, vaan pĂ€invastoin kun tuli ehkĂ€ viime viikolla kuvamuistoja noilta vuosilta, niin katsoin vaan, ettĂ€ widddddddu mikĂ€ cringettĂ€jĂ€ xD TODELLA hukassa. Mutta mahtui niihinkin vuosiin toki hyviĂ€ hetkiĂ€ ja hauskaakin, ei siinĂ€. 

Vierailija
15130/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun miettii, niin 23-25v oli kyllĂ€ aikalailla elĂ€mĂ€ni kusisimmat vuodet :D 

MÀ menin naimisiin 24v. iÀssÀ. Oli mukavaa aikaa. Oli paljon kavereita. KesÀt tuntuivat aina aurinkoisilta.

Vierailija
15131/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Narsistisia piirteitÀ: omat sÀÀnnöt itseÀ varten, ei kykene empatiaan, valehtelee vakuuttavasti, kÀyttÀÀ macciavellistin tarkoitus pyhittÀÀ keinot -menetelmiÀ, on impulsiivinen ja rÀjÀhdysherkkÀ, kokee olevansa kaikkivoipa.

Vierailija
15132/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistisia piirteitÀ: omat sÀÀnnöt itseÀ varten, ei kykene empatiaan, valehtelee vakuuttavasti, kÀyttÀÀ macciavellistin tarkoitus pyhittÀÀ keinot -menetelmiÀ, on impulsiivinen ja rÀjÀhdysherkkÀ, kokee olevansa kaikkivoipa.

Mulla oli nuoruusvaiheessa jonkin verran narsistisia piirteitĂ€, noista ainakin toi impulsiivinen ja rĂ€jĂ€hdysherkkĂ€kin joissain tilanteissa, sit omat sÀÀnnöt itseĂ€ varten ja naurettavia kuvitelmia. Mut empaattinen olen aina ollut enkĂ€ valehtelua ole harrastanut, en myöskÀÀn kieroilua tai "tarkoitus pyhittÀÀ keinot"-menetelmiĂ€. PĂ€invastoin oikeudenmukaisuus ja totuus ollut tĂ€rkeÀÀ. 

Vierailija
15133/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluankin tuon iÀn itselleni vain siksi, ettÀ tarvitsen sen erÀÀseen tarkoitukseen.

Vierailija
15134/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluankin tuon iÀn itselleni vain siksi, ettÀ tarvitsen sen erÀÀseen tarkoitukseen.

Olet ihastunut parikymppiseen ihmiseen ja haluaisit parisuhteen jossa ollaan saman ikÀisiÀ?

Vierailija
15135/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin?

Vierailija
15136/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihastunut parikymppiseen ihmiseen ja haluaisit parisuhteen jossa ollaan saman ikÀisiÀ?

Ei. Olen itse melko nuori. Tarkoitin haluaisin olla itse ehkĂ€ minĂ€ 23-25 fyysisesti, tiettyĂ€ tarkoitusta varten. 

Vierailija
15137/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei liity parisuhteisiin. Muuta en paljasta.

Vierailija
15138/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Totuus sattuu, mutta sitÀ ei voi kieltÀÀ. Opettelen elÀmÀÀn sen kanssa. Totuus olkoon kumppanini.

Vierailija
15139/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Arvoni -5/5

Vierailija
15140/22554 |
27.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen itse melko nuori. Tarkoitin haluaisin olla itse ehkĂ€ minĂ€ 23-25 fyysisesti, tiettyĂ€ tarkoitusta varten. 

Okei! Olen kuullut vastaavaa esim. kaverilta, joka keksi vasta myöhemmin, ettÀ olisi halunnut johonkin tiettyyn sirkuskouluun ulkomaille, ja siihen tulee ikÀ esteeksi aika nuorena.

Onhan niitÀ varmaan monenlaisia syitÀ.

Ketju on lukittu.