Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
MinÀ en tosin kesytÀ, vaan minut pitÀisi kesyttÀÀ.
TÀhdet. MistÀ tiesit, ettÀ katselen niitÀ, sinua? Kosketan puuta, sinua.
Vierailija kirjoitti:
En ole vanha, mutta olisinpa viel 23-25. Haluan lisÀaikaa.
Ottaisin vain ulkomuodon, muuten kyllÀ ikÀ tuo paljon parempaa mitÀ tuon ikÀisenÀ ollaan.
Radiossa soi just Eddie Murphyn "Party All the Time" vuodelta 1985. EnpÀ muistanut kuulleeni aiemmin. Terkkuja S-naiselle. Olisi ollut hauska tavata jo v. -85.
Vierailija kirjoitti:
Haluan suo.
Mikset kerro sitÀ hÀlle irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan suo.
Mikset kerro sitÀ hÀlle irl?
Ne on mielikuvitusmummoja. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vanha, mutta olisinpa viel 23-25. Haluan lisÀaikaa.
Ottaisin vain ulkomuodon, muuten kyllÀ ikÀ tuo paljon parempaa mitÀ tuon ikÀisenÀ ollaan.
MÀ en ottaisi edes sitÀ ulkomuotoa :D No, toki voishan sitÀ testata miltÀ nÀyttÀisin nykyisellÀ tyylillÀ sen ikÀisenÀ, mutta on kyllÀ jÀÀnyt haikailut nuoruuteen aikalailla tÀysin.
Lenkkikaveri kyseli hiljattain joistain elÀmÀni asioista, ettÀ kadunko. Vastasin aika pitkÀsti, mutta lopuksi tiivistin suunnilleen nÀin: "elÀmÀÀ eletÀÀn kuitenkin eteenpÀin, ei taaksepÀin, joten en osaa tÀssÀ vaiheessa miettiÀ jotain et mitÀ olisin tehnyt 23-vuotiaana, vaan mietin pikemminkin, ettÀ mitÀ haluaisin tehdÀ 35-vuotiaana tai sitÀ vanhempana" ja hÀn nyökkÀili painokkaasti ja oli samaa mieltÀ, vaikka on nuorempi eikÀ ehkÀ vielÀ siirtynyt sillÀ tavalla eteenpÀin.
Eri
Nyt kun miettii, niin 23-25v oli kyllÀ aikalailla elÀmÀni kusisimmat vuodet :D
EnkÀ todellakaan katso kuvia niiltÀ vuosilta mitenkÀÀn haikeudella, vaan pÀinvastoin kun tuli ehkÀ viime viikolla kuvamuistoja noilta vuosilta, niin katsoin vaan, ettÀ widddddddu mikÀ cringettÀjÀ xD TODELLA hukassa. Mutta mahtui niihinkin vuosiin toki hyviÀ hetkiÀ ja hauskaakin, ei siinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun miettii, niin 23-25v oli kyllÀ aikalailla elÀmÀni kusisimmat vuodet :D
MÀ menin naimisiin 24v. iÀssÀ. Oli mukavaa aikaa. Oli paljon kavereita. KesÀt tuntuivat aina aurinkoisilta.
Narsistisia piirteitÀ: omat sÀÀnnöt itseÀ varten, ei kykene empatiaan, valehtelee vakuuttavasti, kÀyttÀÀ macciavellistin tarkoitus pyhittÀÀ keinot -menetelmiÀ, on impulsiivinen ja rÀjÀhdysherkkÀ, kokee olevansa kaikkivoipa.
Vierailija kirjoitti:
Narsistisia piirteitÀ: omat sÀÀnnöt itseÀ varten, ei kykene empatiaan, valehtelee vakuuttavasti, kÀyttÀÀ macciavellistin tarkoitus pyhittÀÀ keinot -menetelmiÀ, on impulsiivinen ja rÀjÀhdysherkkÀ, kokee olevansa kaikkivoipa.
Mulla oli nuoruusvaiheessa jonkin verran narsistisia piirteitÀ, noista ainakin toi impulsiivinen ja rÀjÀhdysherkkÀkin joissain tilanteissa, sit omat sÀÀnnöt itseÀ varten ja naurettavia kuvitelmia. Mut empaattinen olen aina ollut enkÀ valehtelua ole harrastanut, en myöskÀÀn kieroilua tai "tarkoitus pyhittÀÀ keinot"-menetelmiÀ. PÀinvastoin oikeudenmukaisuus ja totuus ollut tÀrkeÀÀ.
Haluankin tuon iÀn itselleni vain siksi, ettÀ tarvitsen sen erÀÀseen tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Haluankin tuon iÀn itselleni vain siksi, ettÀ tarvitsen sen erÀÀseen tarkoitukseen.
Olet ihastunut parikymppiseen ihmiseen ja haluaisit parisuhteen jossa ollaan saman ikÀisiÀ?
Vierailija kirjoitti:
Mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihastunut parikymppiseen ihmiseen ja haluaisit parisuhteen jossa ollaan saman ikÀisiÀ?
Ei. Olen itse melko nuori. Tarkoitin haluaisin olla itse ehkÀ minÀ 23-25 fyysisesti, tiettyÀ tarkoitusta varten.
Ei liity parisuhteisiin. Muuta en paljasta.
Totuus sattuu, mutta sitÀ ei voi kieltÀÀ. Opettelen elÀmÀÀn sen kanssa. Totuus olkoon kumppanini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen itse melko nuori. Tarkoitin haluaisin olla itse ehkÀ minÀ 23-25 fyysisesti, tiettyÀ tarkoitusta varten.
Okei! Olen kuullut vastaavaa esim. kaverilta, joka keksi vasta myöhemmin, ettÀ olisi halunnut johonkin tiettyyn sirkuskouluun ulkomaille, ja siihen tulee ikÀ esteeksi aika nuorena.
Onhan niitÀ varmaan monenlaisia syitÀ.
SinĂ€ et ole pimeĂ€. SinĂ€ olet valoni. đ€đ„đ€«đ