Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
MÀ ylianalysoin ihan jokaista meidÀn kohtaamista ja sun tekoa. Nyt en enÀÀ tiedÀ mitÀ ajattelisin viimeisimmÀstÀ.
Se todennÀköisesti tekee ihan samaa ja kÀyttÀytyy siksi siten kuin kÀyttÀytyy.
-sivu
HyvÀÀ yötÀ, olet vaan niin ihana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Notskia kohennetaan puhaltamalla yhteen hiileen. Ei siihen mitÀÀn tikkuja tarvita.
Mulla on tulukset. KyllÀ niillÀ.
Nuotion sytytys ja tulen kohentaminen ovat eri asioita. SiinÀ kulmakarvat ja tuluskÀdet kÀrventyvÀt helposti, jos puhaltelemalla ja tuluksilla menette nuotiota kohentelemaan.
Tulen hiipuessa voi vielÀ kohentaa ja saada uuteen roihuun. Ei kyllÀkÀÀn tuluksilla, vaan lisÀÀmÀllÀ puuta ja "hehkuttamalla" eli juurikin puhaltamalla (pakeella tai omalla suulla).
Koen sua kohtaan suurta lÀmpöÀ ja aistin susta suurta lÀmpöÀ. TÀmÀ lÀmpö roihahtaa lieskoiksi ihan tuota pikaa, aavistan. TiedÀthÀn, kuin rakovalkeassa, kun kaksi kytevÀÀ puuta viedÀÀn tarpeeksi lÀhekkÀin, tapahtuu leimahdus. Puut eivÀt pala yksin, mutta kahdestaan tuli on irti. tÀnÀÀn lÀhennyimme mielestÀni paljon, jo melkein tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuotiota ei oikeen voi kohentaa jos tikku puuttuu
Halolla voi pökkiÀ kasaan.
T: Tulensorkkija
HÀn vois tosiaan heittÀÀ vaikka melaa tÀhÀn nuotioon taas vÀhÀn, toimis hyvin
MÀ pelkÀÀn vÀhÀn, et kaivattu tykkÀÀ saalistamisesta. Sattui kerran sanomaan jotain sen suuntaista, josta toki vedin omat johtopÀÀtökseni. Ahdistaa.
ElÀmÀssÀ vain rakkaudella on merkitystÀ. Lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enÀÀ.
Jos et jaksa, niin yritĂ€ vaan jaksaa. đ„ș t. Niilo22 ja mĂ€
Kiitos. YritÀn.
Vierailija kirjoitti:
Olenhan mÀ aina sen yhden asian susta tiennyt, mutta jostain syystÀ se alkoi vasta nyt tuntua erityisen pahalta.
Arvasin tÀn
Vierailija kirjoitti:
sun sanat nosti mut tietÀmÀttÀsi ylös syvÀstÀ suosta vuosi sitten
en olis selvinnyt ilman sitÀ
teet sen aina
itken joskus kun en voi ikinÀ kertoa sitÀ sulle
Nyt kerroit, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀn valloittaa miehen ja kun huomaan ettÀ se kÀy ihan kuumana ja haluu panna, totean vaan ajatuksissani, ettÀ tÀÀ oli tÀssÀ, saan tuonkin jos haluan. Kiinnostus lopahtaa. Harvoin kÀy niin ettÀ kiinnostus pysyy yllÀ.
Ja miten tÀmÀ liittyy tÀhÀn ketjuun?
Terveiset erÀÀlle, syy hiljaisuuteen
Olet pÀÀstÀsi sairas! Varsinkin, jos pelaat sellaisten ihmisten tunteilla, jotka oikeasti vÀlittÀvÀt sinusta ja haluaisivat muutakin kuin panna sinua. HenkistÀ vÀkivaltaa tuo on.
Sivusta. Minulta naisena loppuu kiinnostus ihmistÀ kohtaan joka kohtelee kuin tuo nainen miestÀ. Eli kyllÀ saat kaiken haluni ja huomioni, mutta vain sen ajan kun olen kÀsittÀnyt, ettÀ itsekin olet mukana. Jos ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn ettÀ ahdistan sua, siksi en uskalla nÀyttÀÀ kunnolla tunteitani vaikka tuntuukin ettÀ tÀmÀ on molemminpuolista.
NÀytÀnkö mieheltÀ, joka ahdistuu helposti?
EhkÀ vÀhÀn nÀytÀt.
MyönnetÀÀn. Mutta ei mua ahdista sun tunteet, pÀinvastoin.
Omasi? Miksi?
Ei vaan ne tunteet vÀhentÀÀ mun ahdistusta.
Hetki kerran eteisessĂ€ kasvotusten, jutellen. Kaappien ovissa vĂ€rikkÀÀt nupit ja yhdessĂ€ mustavalkoinen juliste. VieressĂ€ ser-jĂ€tettĂ€, pyysin sua mennessĂ€ varomaan. Ajatuksissa. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn ettÀ ahdistan sua, siksi en uskalla nÀyttÀÀ kunnolla tunteitani vaikka tuntuukin ettÀ tÀmÀ on molemminpuolista.
NÀytÀnkö mieheltÀ, joka ahdistuu helposti?
EhkÀ vÀhÀn nÀytÀt.
Mun tyyppi ei nÀyttÀnyt, mutta niin hÀn vain ahdistui tilanteesta ja tunteista. eri kaipuri
Olen pahoillani. Haluan korvata sen jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrsitkö ettÀ olen valmis mihin vaan sun kanssas? Mua ei haittaa yhtÀÀn mikÀÀn, mikÀ voisi hidastaa menoa.
Kenelle đ€
MÀ luulin ettÀ tÀÀ oli meille molemmille iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrsitkö ettÀ olen valmis mihin vaan sun kanssas? Mua ei haittaa yhtÀÀn mikÀÀn, mikÀ voisi hidastaa menoa.
Kenelle đ€
miehelle jonka matkaan lÀhtisin hetkeÀkÀÀn miettimÀttÀ
Onnea perheenlisÀyksestÀ.
Pahoittelut jos se onkin pelkkÀÀ rasvaa.
TÀÀllÀkin samanlainen tilanne. (takanurkasta ties kuinka mones kaipaaja)