Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
MÀ ylianalysoin ihan jokaista meidÀn kohtaamista ja sun tekoa. Nyt en enÀÀ tiedÀ mitÀ ajattelisin viimeisimmÀstÀ.
Kerroinhan ettÀ voit kysyÀ suoraan jos jokin mietityttÀÀ. Tee vaikka lista, soita, morseta, ihan mitÀ vain. TiedÀn millaista se on, ylianalysoin itsekin vaikka nyt pÀÀtin ettÀ loppuu. Kysyn suoraan tÀstÀ lÀhtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn ettÀ ahdistan sua, siksi en uskalla nÀyttÀÀ kunnolla tunteitani vaikka tuntuukin ettÀ tÀmÀ on molemminpuolista.
NÀytÀnkö mieheltÀ, joka ahdistuu helposti?
EhkÀ vÀhÀn nÀytÀt.
MyönnetÀÀn. Mutta ei mua ahdista sun tunteet, pÀinvastoin.
Omasi? Miksi?
Olenhan mÀ aina sen yhden asian susta tiennyt, mutta jostain syystÀ se alkoi vasta nyt tuntua erityisen pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀn valloittaa miehen ja kun huomaan ettÀ se kÀy ihan kuumana ja haluu panna, totean vaan ajatuksissani, ettÀ tÀÀ oli tÀssÀ, saan tuonkin jos haluan. Kiinnostus lopahtaa. Harvoin kÀy niin ettÀ kiinnostus pysyy yllÀ.
Ja miten tÀmÀ liittyy tÀhÀn ketjuun?
Terveiset erÀÀlle, syy hiljaisuuteen
Vierailija kirjoitti:
K, mÀ haluaisin katsoa vielÀ sun jÀÀnvÀrisiin silmiin. MÀ haluaisin tietÀÀ, alkaako meidÀn tuijotuskisa uudelleen. Ja ennenkaikkea mÀ haluaisin tietÀÀ mitÀ hittoa se tarkoittaa. (Tuskin sulle mitÀÀn, mutta aina voi haaveilla.)
Jumaliste ettÀ sÀ olit hÀmmentÀvÀn outo. Sen takia mÀ kai suhun jumitinkin. EnkÀ varmasti ole ainoa asiakkaasi jonka mieleen olet jÀÀnyt asumaan, jos sÀ kÀyttÀydyt kaikkien kanssa samoin kuin mun. PelkkÀÀ asiaa tÀydellÀ intensiteetillÀ, ja vÀlillÀ pieni pilkahdus huumoria. Turn down the charm, goddamnit.
"Tuskin sulle mitÀÀn"
Hint taken. HyvÀÀ iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn ettÀ ahdistan sua, siksi en uskalla nÀyttÀÀ kunnolla tunteitani vaikka tuntuukin ettÀ tÀmÀ on molemminpuolista.
EhkÀ vÀhÀn nÀytÀt.
Mun tyyppi ei nÀyttÀnyt, mutta niin hÀn vain ahdistui tilanteesta ja tunteista. eri kaipuri
Vierailija kirjoitti:
Olenhan mÀ aina sen yhden asian susta tiennyt, mutta jostain syystÀ se alkoi vasta nyt tuntua erityisen pahalta.
MikÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ vÀhÀn nÀytÀt.
MyönnetÀÀn. Mutta ei mua ahdista sun tunteet, pÀinvastoin.
Omasi? Miksi?
MÀ ymmÀrsin ton niin, ettÀ hÀn pitÀÀ siitÀ eikÀ ahdistu ettÀ toisellakin on tunteita
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt musta alkaa kyllÀ tuntua siltÀ, ettÀ sua ei enÀÀ kiinnosta. No ei kai siinÀ.
Ja se tunniste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Notskia kohennetaan puhaltamalla yhteen hiileen. Ei siihen mitÀÀn tikkuja tarvita.
Mulla on tulukset. KyllÀ niillÀ.
Nuotion sytytys ja tulen kohentaminen ovat eri asioita. SiinÀ kulmakarvat ja tuluskÀdet kÀrventyvÀt helposti, jos puhaltelemalla ja tuluksilla menette nuotiota kohentelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen toinen tuleminen on todennÀköisempÀÀ kuin se, ettÀ tÀmÀ konkretisoituisi.
Toinen on luvattu.
KyllÀ, eiköhÀn tule pian kun on tÀÀllÀ niin sekavaa meininkiÀ. Laittaa asiat lopulliseen jÀrjestykseen.
Olet sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestĂ€ meillĂ€kin on jotain hyvĂ€llĂ€ tavalla outoa tĂ€ssĂ€ kanssakĂ€ymisessĂ€ đ
MitÀÀn hyvÀÀ siinÀ ei ole. Outoa ja vaivaannuttavaa kyllÀ
Miksi sitten kaipailet? Sivusta
sun sanat nosti mut tietÀmÀttÀsi ylös syvÀstÀ suosta vuosi sitten
en olis selvinnyt ilman sitÀ
teet sen aina
itken joskus kun en voi ikinÀ kertoa sitÀ sulle
YmmÀrsitkö ettÀ olen valmis mihin vaan sun kanssas? Mua ei haittaa yhtÀÀn mikÀÀn, mikÀ voisi hidastaa menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀn valloittaa miehen ja kun huomaan ettÀ se kÀy ihan kuumana ja haluu panna, totean vaan ajatuksissani, ettÀ tÀÀ oli tÀssÀ, saan tuonkin jos haluan. Kiinnostus lopahtaa. Harvoin kÀy niin ettÀ kiinnostus pysyy yllÀ.
Ja miten tÀmÀ liittyy tÀhÀn ketjuun?
Terveiset erÀÀlle, syy hiljaisuuteen
Varmaan mulle, kiitos ja tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen toinen tuleminen on todennÀköisempÀÀ kuin se, ettÀ tÀmÀ konkretisoituisi.
Toinen on luvattu.
Keskity sitten siihen, jolle olet luvannut. HÀn varmaan ilahtuisi, jos olisit hÀnen kanssaan tÀÀllÀ jÀppÀÀmisen sijaan.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Sama, en voi laittaa edes viestiÀ, on sellainen olo ettÀ hÀiritsen, vaikkei hÀn sellasta vaikutelmaa ole antanutkaan