Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
MÀ pelkÀÀn vÀhÀn, et kaivattu tykkÀÀ saalistamisesta. Sattui kerran sanomaan jotain sen suuntaista, josta toki vedin omat johtopÀÀtökseni. Ahdistaa.
Joskus aikoinaan pidin siitÀ ettÀ sain huomiota. EnÀÀ sillÀ ei ole merkitystÀ, olen vuosien jÀlkeen ymmÀrtÀnyt ettei se muuta mitÀÀn. Itsetunnossa oli silloin iso kolhu. Nyt haluan vain turvaa, aitoutta.
Mullakin on ikÀvÀ kaivattua. Huoh! Ahdistelen taas vaan tÀÀllÀ kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
MÀ luulin ettÀ tÀÀ oli meille molemmille iso juttu.
Onkin ollut. Vaikuttaa vain siltÀ, ettÀ aikomukset ovat kovin erilaiset. Mulle ei mjkÀÀn nettipelleily riitÀ iankaikkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkin ollut. Vaikuttaa vain siltÀ, ettÀ aikomukset ovat kovin erilaiset. Mulle ei mjkÀÀn nettipelleily riitÀ iankaikkisesti.
Ei mullekaan riitÀ. Mikset te irl mitÀÀn?
Miksi et vain sano sitÀ mulle tÀssÀ ja nyt seuraan, ettÀ hÀiritsen? e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K, mÀ haluaisin katsoa vielÀ sun jÀÀnvÀrisiin silmiin. MÀ haluaisin tietÀÀ, alkaako meidÀn tuijotuskisa uudelleen. Ja ennenkaikkea mÀ haluaisin tietÀÀ mitÀ hittoa se tarkoittaa. (Tuskin sulle mitÀÀn, mutta aina voi haaveilla.)
Jumaliste ettÀ sÀ olit hÀmmentÀvÀn outo. Sen takia mÀ kai suhun jumitinkin. EnkÀ varmasti ole ainoa asiakkaasi jonka mieleen olet jÀÀnyt asumaan, jos sÀ kÀyttÀydyt kaikkien kanssa samoin kuin mun. PelkkÀÀ asiaa tÀydellÀ intensiteetillÀ, ja vÀlillÀ pieni pilkahdus huumoria. Turn down the charm, goddamnit.
"Tuskin sulle mitÀÀn"
Hint taken. HyvÀÀ iltaa!
Jep. Eli tuskinpa. Ja mun tarvii kuulla se edes jostain jotta tÀmÀ höperöinti loppuu. Joten kiitos tÀstÀ, olit sitten palstatrolli tai jotain muuta. ErittÀin mukavaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon onnistunut vierottautumaan nikotiinista, kahvista ja (resepti) opiaateista. SĂ€ oot kaikkein vaikein tapaus.
vÀlttelevÀ
Miks sun pitÀis vieroittautua henkilöstÀ jota kaipaat?
Koska ilm. ykspuolinen kaipaus sÀrkee mut palasiks.
vÀlttelevÀ
Oletko varmistanut asian, ettÀ se on yksipuolista?
Aika selkeÀÀ se on. Arvostan kuitenkin ettei oo ghostannu mua.
vÀlttelevÀ
Sulle tuntuu riittÀvÀn jÀnnitys, heruttelu ja romantiikka eli rakkauslarppaus.
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrsitkö ettÀ olen valmis mihin vaan sun kanssas? Mua ei haittaa yhtÀÀn mikÀÀn, mikÀ voisi hidastaa menoa.
Sit mennÀÀn yhdessÀ. PidÀ kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestĂ€ meillĂ€kin on jotain hyvĂ€llĂ€ tavalla outoa tĂ€ssĂ€ kanssakĂ€ymisessĂ€ đ
MitÀÀn hyvÀÀ siinÀ ei ole. Outoa ja vaivaannuttavaa kyllÀ
Voin kuvitella, ettĂ€ kaipaamani henkilö on kokenut meidĂ€n vĂ€lisen vuorovaikutuksen yllĂ€mainitulla tavalla. đđđ -sivuhuomio-
Sama juttu. Mutta kun kumpikaan ei vaan saa otettua sitÀ ekaa askelta.
MinÀpÀ otin, mutta hÀn oli varattu.
Ajatuksissa silti joka pÀivÀ. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullekaan riitÀ. Mikset te irl mitÀÀn?
Mikset ymmÀrrÀ omia sanojasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K, mÀ haluaisin katsoa vielÀ sun jÀÀnvÀrisiin silmiin. MÀ haluaisin tietÀÀ, alkaako meidÀn tuijotuskisa uudelleen. Ja ennenkaikkea mÀ haluaisin tietÀÀ mitÀ hittoa se tarkoittaa. (Tuskin sulle mitÀÀn, mutta aina voi haaveilla.)
Jumaliste ettÀ sÀ olit hÀmmentÀvÀn outo. Sen takia mÀ kai suhun jumitinkin. EnkÀ varmasti ole ainoa asiakkaasi jonka mieleen olet jÀÀnyt asumaan, jos sÀ kÀyttÀydyt kaikkien kanssa samoin kuin mun. PelkkÀÀ asiaa tÀydellÀ intensiteetillÀ, ja vÀlillÀ pieni pilkahdus huumoria. Turn down the charm, goddamnit.
"Tuskin sulle mitÀÀn"
Hint taken. HyvÀÀ iltaa!
Jep. Eli tuskinpa. Ja mun tarvii kuulla se edes jostain jotta tÀmÀ höperöinti loppuu. Joten kiitos tÀstÀ, olit sitten palstatrolli tai jotain muuta. ErittÀin mukavaa iltaa!
K kuka? Mies? Luulin, ettÀ pilailet kustannuksellani. Olen joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon onnistunut vierottautumaan nikotiinista, kahvista ja (resepti) opiaateista. SĂ€ oot kaikkein vaikein tapaus.
vÀlttelevÀ
Miks sun pitÀis vieroittautua henkilöstÀ jota kaipaat?
Koska ilm. ykspuolinen kaipaus sÀrkee mut palasiks.
vÀlttelevÀ
Oletko varmistanut asian, ettÀ se on yksipuolista?
Aika selkeÀÀ se on. Arvostan kuitenkin ettei oo ghostannu mua.
vÀlttelevÀ
Ootko kysynyt ihan suoraan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ pelkÀÀn vÀhÀn, et kaivattu tykkÀÀ saalistamisesta. Sattui kerran sanomaan jotain sen suuntaista, josta toki vedin omat johtopÀÀtökseni. Ahdistaa.
Joskus aikoinaan pidin siitÀ ettÀ sain huomiota. EnÀÀ sillÀ ei ole merkitystÀ, olen vuosien jÀlkeen ymmÀrtÀnyt ettei se muuta mitÀÀn. Itsetunnossa oli silloin iso kolhu. Nyt haluan vain turvaa, aitoutta.
Kaivattuni sanoi nÀin ehkÀ vuosi sitten, ei vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en ole ikinÀ kaivannut huomiota, mutta jostain syystÀ sitÀ usein saan. Silti toivoisin sitÀ vain ihastukseltani, muiden huomiolla ei ole vÀliÀ.
/eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrsitkö ettÀ olen valmis mihin vaan sun kanssas? Mua ei haittaa yhtÀÀn mikÀÀn, mikÀ voisi hidastaa menoa.
Sit mennÀÀn yhdessÀ. PidÀ kiinni.
Vie mut minne vaan. Veisin myös sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli, olen palasina.
MikÀ sinut rikkoi?
Aika, epÀtietoisuus, epÀvarmuus, epÀusko, harhat, menneisyyden haamut. Voiko tÀstÀ vielÀ eheytyÀ?
IkÀvÀ sua.