Supertylsä vappu
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Puhalla ilmapalloja ja laita serpentiiniä!
Joo, ne pitäisi vielä laittaa.
Sama täällä. Oon kuumeessa, eikä edes ilmapallojen puhaltaminen onnistu, kun henkeä ahdistaa ja kurkkuun sattuu.
Ole vain onnellinen. Katso telkkaria ja oleile, keitä hyvät kahvit. Huomenna olet kiitollinen ettet lähtenyt örveltämään.
Mää mään parin tunnin päästä nukkumista koittaan, huomenna sitte kaupungille yo-lippis päässä ja naureskeleen krapulaisille.;)
Laita vappupillu takapuoleesi ja piere.
Hah, tavallinen päivä. Vappu ei merkitse minulle mitään.
Minä oon yksin kotona. Tein pitkän pyörälenkin. Monta vappua näin, paitsi ettei edes pyöräilyä, jos on satanut tms.
Eipä ole meilläkään mitään erikoista. Ihan mukava päivä ollut silti.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Oon kuumeessa, eikä edes ilmapallojen puhaltaminen onnistu, kun henkeä ahdistaa ja kurkkuun sattuu.
Sama homma, kuumeessa menee tämä vappu. Hauskaa Vappua sairaspedille kohtalotoveri
Niin kai se on minullakin. Ostin kuitenkin munkkia ja kuohuvaa. Nyt istun parvekkeella nauttimassa ihanasta ilmasta. Kaikki hyvin. Hyvää vappua ja kesän alkua kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Niin kai se on minullakin. Ostin kuitenkin munkkia ja kuohuvaa. Nyt istun parvekkeella nauttimassa ihanasta ilmasta. Kaikki hyvin. Hyvää vappua ja kesän alkua kaikki!
Kiitos, sitä samaa! En voi valitettavasti lähettää etä-kippistä, kun ei ollut varaa skumppaan. Miten nää juhlapyhät on aina kuun vikoina päivinä, kun rahaa tulee vasta alkukuusta...
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys kohtalotoverille,
minulla särkee niveliäkin. Yöllä heräsin kylmään ja aamulla oli sitten kuumetta.
Ai nyt se sun hyvä elämäsi on sitten supertylsä.
Oluttölkin kylmä suudelma olkoon viihteesi.
Vappu on lähinnä lasten ja dokaajien juhla
Sama täällä...olen sairas. Mutta eipä olisi ollut mitään menoa terveenäkään. Tosin munkit ois maistunu paremmalle terveenä. Mieti, Vornasella on vielä ankeampi vappu kuin sinulla.
Puhalla ilmapalloja ja laita serpentiiniä!