Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi meillÀ menee aina jotenkin ristiin kaikki?
Miten nyt on mennyt ristiin?
No aina kun minÀ olisin valmis lÀhentymÀÀn niin toinen vetÀytyy, ja kun hÀn on valmis lÀhentymÀÀn niin minÀ menen lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Moni ei tajua, ettÀ esim. yliopiston Engage ymv. jÀrjestelmien kautta voi laittaa myös privaviestejÀ. RiittÀÀ, ettÀ tietÀÀ nimen tai spostiosoitteen, niin yhteyden kyllÀ saa avattua. SieltÀ voi sitten siirtyÀ johonkin pikaviestimeen, ja niitÀhÀn riittÀÀ. WA on vain yksi vaihtoehto. Voi vaikka asentaa kokonaan uuden ja kÀyttÀÀ sitÀ vain yhden ihmisen kanssa ja estÀÀ siinÀ kaikkien muiden yhteystiedot.
Apuva. Mulla ei sitten ole etunimi.sukunimi muodossa yliopiston sĂ€hköposti, se on jollain kaimalla. Ajatella jos se saa mulle tarkotetut viestit.đ heh, saahan sitĂ€ uneksia et sais viestejĂ€.đ
Vierailija kirjoitti:
Miksi meillÀ menee aina jotenkin ristiin kaikki?
Heh, toivottavasti ei ole pitkÀ perinne. "TÀnÀ pÀivÀnÀ pitÀÀ sinun oleman.. " :P
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vitosen vitosta. Miehelle.
Vois olla mulle. Osoite on joskus ollut nro 5.
Vierailija kirjoitti:
Mun jÀrki sanoo ei mutta keho sanoo kyllÀ. Voi saatana. Kai se piti tÀmÀkin kokea.
MitÀ sydÀn sanoo?
Ostin punaiset pöksyt. Hienot.
Ei olla nÀhty aikoihin. Siihenkin tottuu. Kauniita unia hÀnelle jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Aika ovela temppu sinulta.
Lopeta se vihjailu ja kakase ulos ? MikÀ nyt on
Vierailija kirjoitti:
Ajatus sinusta on kaunis kuin kuuraiset puut. đ€
Ajatus sinusta saa posket punaisiksi kuin kirpsakka pakkanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun jÀrki sanoo ei mutta keho sanoo kyllÀ. Voi saatana. Kai se piti tÀmÀkin kokea.
MitÀ sydÀn sanoo?
Tarvis varmaan vÀhÀn lÀhentyÀ ennen kuin sen tietÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
No? MIssÀ ?
Pro tapa pitÀÀ yhteyttÀ salassa on se, mitÀ rikollisetkin kÀyttÀvÀt, eli luoda spostitili jollain nimimerkillÀ. Molemmat kÀyttÀvÀt sitten sitÀ samaa, mutta eivÀt ikinÀ lÀhetÀ mitÀÀn, vaan viestintÀ perustuu siihen, ettÀ vuorotellen kÀydÀÀn luomassa viestistÀ luonnos. Sitten vuorotellen kumpikin kirjautuu sisÀÀn ja kÀy editoimassa sitÀ luonnosta. MihinkÀÀn ei jÀÀ todisteita, kun mitÀÀn ei lÀhetetÀ. Spostin tunnuksen ja salasanan pitÀÀ olla sellainen, ettÀ molemmat muistaa sen ulkoa. Koko spostissa ei ole sitten mitÀÀn muuta kuin tyhjÀt kansiot plus ehkÀ yksi oma viesti luonnoskansiossa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuunnella jÀrkeÀ koska se on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No? MIssÀ ?
MitÀ tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No? MIssÀ ?
MitÀ tarkoitat?
missÀ ja milloin se jÀrki sanoo ei mutta keho kyllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Lupaan olla hiljaa.
MistÀ?
Sss-somebody new.
Sss sss.