Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemattomat kinastelee otsa hiessÀ miten heidÀn mielikuvitussuhteensa keskenÀÀn on loppu :D ei jumalauta
Onneksi meillÀ jatkuu.
Kiva ettÀ saa joka pÀivÀ pÀÀttÀÀ onko juttu lopussa vai hyvÀssÀ vireessÀ. Valitsee sitten viestit sen mukaan.
Pusu sille, jonka suusta kuulin viime torstaina 1. kerran kirosanan "vtun kallista"
Vierailija kirjoitti:
Pusu sille, jonka suusta kuulin viime torstaina 1. kerran kirosanan "vtun kallista"
Kuulostaa ihanalta, sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneet miehet juoksevat aina pakoon. Kaikki jÀÀ aina naisen vastuulle.
Ihastunut mies voi olla myös realisti. Siis tiedostaa, ettÀ nainen, jonka pinkit lasit ovat tippuneet pois, pettyy ensivaikutelman jÀlkeen ja siitÀhÀn seuraa pettymys.
Ei kai nyt kaikki miehet ole pettymyksiÀ tutustumisen jÀlkeen
MÀ ainakin oon. Mutta se onkin koska jÀnnitÀn liikaa ensimmÀisillÀ (kymmenellÀ?) tapaamisella. Sivu.
Höpö höpö. Jos olet kiva ja aito niin et ole pettymys. JÀnnitys ei haittaa.
Miksi sitten ei jatketa tutustumista?
PÀÀsisinpÀ takaisin viime torstaiaamuun. Sun hymy jÀi muhun. SÀ jÀit muhun. Miehelle.
Luulen, ettÀ me nÀhdÀÀn lÀhiaikoina. Haluaisin sut ja toivon ettÀ meistÀ tulis jotain pysyvÀmpÀÀ.
Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ mistĂ€ alkaisin..đ¶
C?
Ostaisko kaurapuurojoulukalenterin vain taatelikalenterin? Inhoan molempia.
Surullisen tarinan jol ei oo vertoa...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helppo on eksyÀ haaveiden maailmaan ja miten mahdoton löytÀÀ sieltÀ ulos.
SiellÀ on hyvÀ elÀÀ. En enÀÀ kaipaakaan todellisuuteen. Laitoin tÀnÀÀn jopa sormuksen sormeen kun lÀhdin ihmisten ilmoille. SÀ oot mun. Haaveissa
Olisin halunnut halata sua tÀnÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Sokerihuuurrrretut taatelit eri mauissaan. Ai ettÀ.
Vierailija kirjoitti:
MÀ ostan tyttökalenterin. Koska tykkÀÀn niistÀ.
nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka helppo on eksyÀ haaveiden maailmaan ja miten mahdoton löytÀÀ sieltÀ ulos.
SiellÀ on hyvÀ elÀÀ. En enÀÀ kaipaakaan todellisuuteen. Laitoin tÀnÀÀn jopa sormuksen sormeen kun lÀhdin ihmisten ilmoille. SÀ oot mun. Haaveissa
TÀssÀ on jo ihaltavaa omistautumista haaveelle!
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettÀ me nÀhdÀÀn lÀhiaikoina. Haluaisin sut ja toivon ettÀ meistÀ tulis jotain pysyvÀmpÀÀ.
Nuku hyvin.
Kiitos sulle kans, taidan olla liian vaikea ihminen seurusteluun.
Varmaan on kaunis tÀhtitaivas, ei ole turhia valoja missÀÀn. Voimia talveen ja pidÀ huolta itsestÀsi.