Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli ostaa 50 Fasun konvehtirasiaa ja syödÀ ne kaikki. ItkeÀ silmÀt pÀÀstÀ ja miettiÀ ettÀ miksi minÀ?
MikÀ on huonosti?
TietÀjÀt tietÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin ihastunut suhun, et en kestĂ€ đ„čđ
Ootko kertonut hÀnelle? Tsempit, sivust.
En. On jo varmaan huomannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneet miehet juoksevat aina pakoon. Kaikki jÀÀ aina naisen vastuulle.
Ihastunut mies voi olla myös realisti. Siis tiedostaa, ettÀ nainen, jonka pinkit lasit ovat tippuneet pois, pettyy ensivaikutelman jÀlkeen ja siitÀhÀn seuraa pettymys.
Ei kai nyt kaikki miehet ole pettymyksiÀ tutustumisen jÀlkeen
MÀ ainakin oon. Mutta se onkin koska jÀnnitÀn liikaa ensimmÀisillÀ (kymmenellÀ?) tapaamisella. Sivu.
Höpö höpö. Jos olet kiva ja aito niin et ole pettymys. JÀnnitys ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nÀhdÀ sut, sun uudet housut ja ettÀ sua korkeintaan huvittaa mun kiinnostus sua kohtaan.
:D
Moni ei tajua, ettÀ esim. yliopiston Engage ymv. jÀrjestelmien kautta voi laittaa myös privaviestejÀ. RiittÀÀ, ettÀ tietÀÀ nimen tai spostiosoitteen, niin yhteyden kyllÀ saa avattua. SieltÀ voi sitten siirtyÀ johonkin pikaviestimeen, ja niitÀhÀn riittÀÀ. WA on vain yksi vaihtoehto. Voi vaikka asentaa kokonaan uuden ja kÀyttÀÀ sitÀ vain yhden ihmisen kanssa ja estÀÀ siinÀ kaikkien muiden yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ sÀ haluat.
Haluun et tuut tÀnne ja pistÀt mut matalaks.
Tjaaa...en varsinaisesti ole mikÀÀn femme fatale.
Voi hyvÀt hyssykÀt. Ei maailmaa p@skaa jauhamalla muuteta. Se muutetaan teoilla ja taidolla. Luovuus on uuden alku, vanhojen muisteleminen ajan hukkaa. Inspiroitukaa ja nÀhkÀÀ maailma mahdollisuuksina, ÀlkÀÀ vihana ja katkeruutena.
TÀssÀ terveiset kaipaamalleni henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvÀt hyssykÀt. Ei maailmaa p@skaa jauhamalla muuteta. Se muutetaan teoilla ja taidolla. Luovuus on uuden alku, vanhojen muisteleminen ajan hukkaa. Inspiroitukaa ja nÀhkÀÀ maailma mahdollisuuksina, ÀlkÀÀ vihana ja katkeruutena.
Miksi kirjoitat nÀin? Onko tÀmÀ vastaus johonkin kommenttiin?
Kaipaan vitosen vitosta. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ asioista puhumalla nimenomaan muutetaan maailmaa myös. Jaetaan tietoa ja ymmÀrrystÀ. SitÀhÀn itsekin teet.
Miksi meillÀ menee aina jotenkin ristiin kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nÀhdÀ sut, sun uudet housut ja ettÀ sua korkeintaan huvittaa mun kiinnostus sua kohtaan.
En mÀ ole huvittunut. MÀ en ole huomannut, ettÀ kukaan olisi kiinnostunut. Paitsi he ketkÀ ovat kertoneet suoraan. Mutta en mÀ niin alkoholituoksuisista lurituksista muutu ylpeÀksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt on mennyt ristiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat nÀin? Onko tÀmÀ vastaus johonkin kommenttiin?
Se on vastaus Jumalalle, ei sinulle.
Mun jÀrki sanoo ei mutta keho sanoo kyllÀ. Voi saatana. Kai se piti tÀmÀkin kokea.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki vielÀ jÀrjestyy, pitÀÀ puhua suoraan.
Laittaisin sulle kovan kovaa vastaan.