Coral Club joku uusi firma? Onko kokemuksia?
Coral Club on joku vm-ravintolisä-firma ilmeisesti? Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Entäs tällainen kun Zinzino? Ystävä haluaisi minut mukaan. Tulisi helpolla kuulemma passiivista tuloa.
Kahvifirma vai?
Coral Clubista siis etsin tietoa. Googlella ei löydy juuri mitään..
Joo, suht iso kansainvälinen firma. Tuotteet ihan ok, mutta itseäni ainakin tökkii tuo konsulttien kautta markkinointi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, suht iso kansainvälinen firma. Tuotteet ihan ok, mutta itseäni ainakin tökkii tuo konsulttien kautta markkinointi.
Kiitos vastauksesta. Mua ei haittaa, että on konsulttien kautta, oikeastaan päin vastoin, verkostomarkkinointi-konsulteilta saa usein todella hyvää palvelua melkein mihin aikaan vuorokaudesta tahansa :D
Vai koitko markkinoinnissa jotakin ikävää?
Kertoisitko lisää kokemuksiasi niistä tuotteista? Onko ne siis ravintolisiä? Laadukkaita? Mistä tykkäsit?
Suhtauduin hyvin skeptisesti näihin tuotteisiin kun kokeilin niitä.......ja rehellisesti sanottuna ne toimivat. Polviini sattui aina kun jouduin polvistumaan töissä. Kahden viikon b-luronin käytön jälkeen huomasin yhtäkkiä, että polvi ei ole enää niin kipeä ja 1 kk:n jälkeen en ole enää tuntenut kipuja.Metastick mahan ja suoliston mikrobiomille… mahani ei ole tuntunut pitkään aikaan näin hyvältä. Nyt aloitin parashield-kuurin… Odotan tuloksia suurella mielenkiinnolla. Kokemukseni vuoksi päätin edustaa Coral Club-ia...
Jos haluat kuulla tuotteista lisää, laita mulle FB viestiä: Alori Vaarika
Meillä on myös tapahtuma tulossa 11.12 Espoossa, sinne voi tulla mukaan. Ilmoittautuminen viestillä.
Heipat,
Mulla on kokemuksia tuotteista. On ravintolisät erilaisin tarpeisiin. Itse olen tehnyt kokonaisen puhdistusohjelman, yhteensä 104pv. Ensin alkasi paino tippuu, sitten tuli lisää energia (tämä ensimmäisten 30pv aikana), sitten loishäätö mikä oli 60pv ja sen aikana tapahtui jo mun mielestä melkein ihmeitä, eli paras mikä mulle on tapahtunut näit käyttäessä- mun kuukaudiskivut hävisi 26 vuoden jälkeen. Nyt sen jälkeen 3x ollut ja jatkuvasti poissa :D
Ja sitten sen jälkeen oli viel suolistopuhdistus. Siis vau mikä kokemus, meni senttejä kropasta, meni kiloja painosta, eikä ne ole tullut takas.
Coral-Mine noist tuotteista käytössä aina.
Ja sitten kun tuli toi uusi tuote nimeltään Libidextra, menin sitä heti kokeilemaan koska oli ongelmia seksin halumisen kanssa. Siis mä halusin halua, mutta ei vaan halunut... ne jotka tiedä tunteen, tiedä mistä puhun.
Mulla sitä nyt menee kohta kolmas kuuri koska se toimii :P
Tuotteita on erilaisilla hinnoilla. Osa on suht kalleita ja osa ihan halpojakin.
Ainiin... patukoita ja pirtelöitä olen kans kokeillut ja sitä energiajuoma. Energiajuoma tilasin just lisää :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Mua ei haittaa, että on konsulttien kautta, oikeastaan päin vastoin, verkostomarkkinointi-konsulteilta saa usein todella hyvää palvelua melkein mihin aikaan vuorokaudesta tahansa :D
Vai koitko markkinoinnissa jotakin ikävää?
Kertoisitko lisää kokemuksiasi niistä tuotteista? Onko ne siis ravintolisiä? Laadukkaita? Mistä tykkäsit?
Aika "ovela" tapa tulla markkinoimaan tuotteita :D
Ei taida pyramidihuijaus oikein vetää kun täytyy tänne tulla mainostamaan?
Minä olen käyttänyt Coral mine- hiekkaa veden joukossa. Hyvin imeyty ja sain turvotusta pois. Törmäsin tuotteisiin kun etsin parasiittien ja loisten häätökuuria. Se tuntui tosi hyvälle. Sain myös kivoja kommentteja parantuneesta ihon kunnosta.
Entäs tällainen kun Zinzino? Ystävä haluaisi minut mukaan. Tulisi helpolla kuulemma passiivista tuloa.