Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Olisit mulle just sopiva.
MillÀ tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MillÀ tavoin?
Kaikin tavoin.
Kultaseni, meistĂ€ on siihen đșđș
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Mulla on kyllÀ aika iso jorma.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tÀmÀkin kanava seurata miten sulla ja Matilla hommat etenee. Itse pidÀn outona ettÀ miten pÀÀdyit hÀneen, vaikka aikanaan jaksoit jauhaa moraalista ja sun periaatteistas. Mietin vaan ettÀ onko mikÀÀn sanomisistasi pitÀnyt paikkansa, vai oletko vain opportunisti joka turauttaa krokotiilinkyyneleet aina kun se edistÀÀ sinulle tÀrkeitÀ asioita?
Rahalla saa ja hopalla pÀÀsee.
TsemppiÀ ja rauhallista joulunodotusta.
Matti ei tiedÀ mitÀÀn siitÀ ettÀ antaisin vaikka oikean kÀteni hÀnen puolestaan ja aion pitÀÀ asian niin. Oikean elÀmÀn asiat on monimutkaisempia kuin stereotypiat miksi ne palstalla typistyy.
Menen laivan mukana niin kuin se kuljettaa ja joskus tuulet vaihtaa suuntaa. Ei sillÀ ole vÀliÀ miltÀ se nÀyttÀÀ, koska totuus ei tarvitse puolustajaa ja valheet kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Aina.
Kaikkea hyvÀÀ sun elÀmÀÀn myös <3
TiedÀn homoparin, jolla koira nimeltÀ Jorma. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tÀmÀkin kanava seurata miten sulla ja Matilla hommat etenee. Itse pidÀn outona ettÀ miten pÀÀdyit hÀneen, vaikka aikanaan jaksoit jauhaa moraalista ja sun periaatteistas. Mietin vaan ettÀ onko mikÀÀn sanomisistasi pitÀnyt paikkansa, vai oletko vain opportunisti joka turauttaa krokotiilinkyyneleet aina kun se edistÀÀ sinulle tÀrkeitÀ asioita?
TsemppiÀ ja rauhallista joulunodotusta.Tunteiden takia. Yksinkertainen vastaus.
Ok. Ootko N?
Olen
SillÀlailla. Ois silti kiva jos vÀlillÀ soittelisit.
Jutellaan nyt ensin. Jos vain tahdot.
NÀin unta ettÀ erÀs, antoi minulle punaisen kortin, varmaan lemput tulossa irl. Tosin eihÀn meillÀ muuta kuin pientÀ lÀppÀÀ ja suunnitelmia. Joten ei niin justiinsa, vaikka lemput tuliskin.
Seuraavaks kun nÀhÀÀn niin edetÀÀn vÀhÀn? Sulla on kauniit silmÀt, voisin katsoa niitÀ tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen nukkunut viime aikoina niin huonosti. Kaikki stressaa ja ajattelen sinua.
Työtkö eniten?
Kaivattu voisi esitellÀ jormansa.
Vierailija kirjoitti:
Sama tÀÀllÀ. ItkettÀÀ, muttei jaksaisi itkeÀ kun eilen tuli sekin tehtyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Mulla on kyllÀ aika iso jorma.
Tutustun mielellÀÀn siihen Jormaan. Ootteko kuitenkin sukua? Vai onko se sun parikymppinen poikasi?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu voisi esitellÀ jormansa.
Albert on paljon hienostuneempi nimi. Tai vaikka antonio. Siis lemmikeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoidan loppuun, kun allekirjoitat valtuudet.
Darling. Ilmoituksen siitÀ, ettÀ ne on palautettu, pitÀisi kÀydÀ allekirjoituksesta.
Tietysti jos kirjoittelet ns. sivusta (alkuperÀiseen ajatukseen) niin tÀmÀ vastaukseni on myös sivusta. TodennÀköisesti nÀin - kun kovin anonyymeinÀ tÀssÀ vaan ollaan.
EnkÀ tÀssÀ kyllÀ mitÀÀn loppua haikaile vaan alkua/jatkoa.
Jos ketjussa ilmoitettu on yhtĂ€ validi kuin nimi paperissa, enÀÀ tarvitsee vain hakea kuulutukset. Taidan ilmoittaa muutamia muitakin asioita ketjussa, hmm... đĄ
Onko sulla kylmÀ siellÀ pihalla? Oikealla ei olisi... kun ei olisi... pihalla...tÀstÀ keskustelusta. MinÀ lopetan nyt tÀmÀn höpötykseni valt
Niin. EiköhÀn kaikki (muutkin kuin sinun kaivattusi) tiedÀ mitÀ kuulutukset tarkoittaa.
Mutta joo, kihlauminen tÀssÀ vaiheessa olisikin ainakin mulle kyllÀ aikamoinen loikka, hyppy ja pomppu!
Ja eiköhÀn niiden kosiomenojen sun muiden sormusten pyörittelyjen tulisi noin yleensÀkin mieluummin tapahtua hieman suoremmassa kontaktissa.
Oikeassa siis olet, tuskin olen sinun kaivattusi, ehkÀ en kenenkÀÀn - ainakaan tÀllÀ foorumilla ;)
Semmoista, ja tÀmmöistÀ, se nyt vaan on tÀÀllÀ anonyymistelyjen aallokossa! ;)
Jos tÀÀ onkin viimeinen elÀmÀ
Joo jos mulla on aina sua ikÀvÀ
Ja jos aika on hiekkaa mun kÀsissÀ
Eiks meidÀn kannattais mieluummin elÀÀ eikÀ pelÀtÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TsemppiÀ ja rauhallista joulunodotusta.Tunteiden takia. Yksinkertainen vastaus.
Ok. Ootko N?
Olen
SillÀlailla. Ois silti kiva jos vÀlillÀ soittelisit.
Jutellaan nyt ensin. Jos vain tahdo
Ei tarvi. TiedÀn nyt tarpeeksi.
Miten ketjuun voikaan addiktoitua nÀin. :D
Huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ketjuun voikaan addiktoitua nÀin. :D
Huvittavaa.
Mul on kaivattu-addiktio