Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ pÀivÀÀ lÀskille mussukalleni! Olethan muistanut syödÀ tukevan lounaan? Kohta on vÀlipalan aika!!
T. L66
Tulin just tÀnne ja haluan jo pois. Vtuttaa koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ei ole edes alkanut, ei ole voinut loppua. HyvÀÀ talvea sinne kauniiseen paikkaan.
SiinÀ taisi tulla sitten totuus kaikesta. Olihan tÀmÀ kaunis matka ja löytöretki elÀmÀÀn. MitÀpÀ enÀÀ sitten kaipailemaan ja kÀrsimÀÀn. Unhoituksen lumet saa peittÀÀ maan.
Juuri nÀin. Miksi arvostaisin yhteyttÀ jota ei ole vaikka yritin sitÀ yllÀpitÀÀ?
Jos toinen hiljenee ja ottaa yhteyttÀ pitkÀn ajan kuluttua, niin miten voisin kunnioittaa?
Onhan se nÀin. EpÀtietoisuus toisen kÀytöksestÀ syö, onko kiinnostusta todella vai ei.
VÀhÀn sama epÀselvÀ tilanne tÀssÀkin, eli oliko lopetus omalta kaivatulta ja luovutanko, yhteydetkin puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun kusin tÀmÀn homman suunnittelemattomuuteen ja henkisiin lukkoihin.
Harvoin mikÀÀn on tÀysin korjaamatonta. Onko tahtoa?
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli eilen illalla mulle tehtÀvÀÀ. Oisko vielÀ ja millaista?
TÀÀ on hyvÀ tÀÀ palsta kun tÀnne ei itse tarvitse tulla vaan tuntemattomat hoitaa homman puolesta. :D sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ei ole edes alkanut, ei ole voinut loppua. HyvÀÀ talvea sinne kauniiseen paikkaan.
SiinÀ taisi tulla sitten totuus kaikesta. Olihan tÀmÀ kaunis matka ja löytöretki elÀmÀÀn. MitÀpÀ enÀÀ sitten kaipailemaan ja kÀrsimÀÀn. Unhoituksen lumet saa peittÀÀ maan.
Juuri nÀin. Miksi arvostaisin yhteyttÀ jota ei ole vaikka yritin sitÀ yllÀpitÀÀ?
Jos toinen hiljenee ja ottaa yhteyttÀ pitkÀn ajan kuluttua, niin miten voisin kunnioittaa?
Ei ole multa nÀÀ. Nimenomaan arvostaisin jos hÀn rohkenisi lÀhestyÀ pitkÀn ajan jÀlkeen. Sivusta nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks kellÀÀn kokemusta tÀÀllĂ€ puumailusta đ Eilen 33vuotias mies lĂ€hestyi, ja kĂ€vi ihan kuumana, flirtti lensi todella hyvin, tultiin tosi hyvin juttuun ja vaihdettiin puhelinnumerot. Ja tuossa flirttailun lomassa, molempien ajatukset kĂ€vi hyvin selvĂ€ks ettei etsitĂ€ mitÀÀn vakavaa. Ja siitĂ€kös innostuttiin vielĂ€ enemmĂ€n. Venyi wapissa pitkĂ€lle yöhön. Todella kohtelias, seksikĂ€s miehenalku đđ Olen 43v.
Minua vaivaisi henkisen kehityksen ero.
TÀmÀ just. Ja miten tunnepuoli on hallinnassa. KÀsittely. Oman kokeman mukaan, yks 35v, oli vÀhÀn epÀkypsÀ ja hankalakin kun tunteet iski hÀllÀ pÀÀlle. Ei pysynyt edeltÀkÀsin sovitussa suhteen mÀÀritelmÀssÀ, ja oma mÀÀritelmÀnsÀ oli alunalkaen.
Koko ketjuilu tuntuu isolta virheeltÀ jos on ollut tunnisteilla, kun tuntemattomien kommentit voidaan rinnastaa omiksi.
Ootko kipeÀnÀ? Ei nÀkynyt hikipajalla.
Vierailija kirjoitti:
Miehenalku on joku 17-19v., ei 33-vuotias.
Mulle 33 jolla hyvÀ ettÀ parta kasvaa, on miehenalku. Kolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks kellÀÀn kokemusta tÀÀllĂ€ puumailusta đ Eilen 33vuotias mies lĂ€hestyi, ja kĂ€vi ihan kuumana, flirtti lensi todella hyvin, tultiin tosi hyvin juttuun ja vaihdettiin puhelinnumerot. Ja tuossa flirttailun lomassa, molempien ajatukset kĂ€vi hyvin selvĂ€ks ettei etsitĂ€ mitÀÀn vakavaa. Ja siitĂ€kös innostuttiin vielĂ€ enemmĂ€n. Venyi wapissa pitkĂ€lle yöhön. Todella kohtelias, seksikĂ€s miehenalku đđ Olen 43v.
Minua vaivaisi henkisen kehityksen ero.
TÀmÀ just. Ja miten tunnepuoli on hallinnassa. KÀsittely. Oman kokeman mukaan, yks 35v, oli vÀhÀn epÀkypsÀ ja hankalakin kun tunteet iski hÀllÀ pÀÀlle. Ei pysynyt edeltÀkÀsin sovitussa suhteen mÀÀritelmÀssÀ, ja oma mÀÀritelmÀnsÀ oli alunalkaen.
Suhteissa on aina kaksi. VinkkinÀ ettÀ epÀkypsÀÀ syytellÀ toista.
Vierailija kirjoitti:
Pelaa vaikka vÀlillÀ niitÀ nettipelejÀs, ÀlÀkÀ ole aina suunapÀÀnÀ.
Kenelle tÀmÀ? Olen laittanut kerran videopelireferenssin tÀnne, mutta en oikeasti pelaa niitÀ. Tulin juuri vain poikkeamaan. On muutakin.
'HotelliöitĂ€ bw tarjouksessađ„ł'
'No laitapa ehdotus irl, niin katsotaan sopiva aika ja varataan.'
Jahas. đ„ž
Harcinnassa on.
Gynther
Onko tĂ€nÀÀn vaaleanpunainen hupparipĂ€ivĂ€?đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla nukkumaan mun kanssa
Onko sulla sÀnky työhuoneessa?
Tavallaan
Sun syli?
Vierailija kirjoitti:
Painautuisin sua vasten tarttuen kiinni siitÀ, mistÀ ei voi puhua ja puristaisin vielÀ tiukemmin kehomme vastakkain. Sitten voisimme suudella.
đđđđ
Tuumasta toimeen!
Jos hiljenen, se kertoo, etten ole sitoutunut huolehtimaan yhteydestÀ. Se sÀilyy, jos se sÀilyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun kusin tÀmÀn homman suunnittelemattomuuteen ja henkisiin lukkoihin.
Harvoin mikÀÀn on tÀysin korjaamatonta. Onko tahtoa?
On tahtoa. Todellakin on. Todella paljon on. Voi olla, ettÀ hÀn on saanut nyt vÀÀrÀn kÀsityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla nukkumaan mun kanssa
Onko sulla sÀnky työhuoneessa?
Tavallaan
Sun syli?
KyllÀ sieltÀ saarenkylÀstÀ aina peti löytyy.
Et oo kussut mitÀÀn, ei asiat hajoa niin helposti. Aina voi yrittÀÀ korjata, aloittaa alusta, ja jos ne ei korjaannu niin tietÀÀ ettÀ teki parhaansa. Sen kanssa on helpompi elÀÀ. Henkisille lukoille ei pidÀ antaa liikaa painoarvoa. NiitÀ saa olla ja se on ymmÀrrettÀvÀÀ.