Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
IkÀvöin sitÀ, mistÀ ei voi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli eilen illalla mulle tehtÀvÀÀ. Oisko vielÀ ja millaista?
No kyllĂ€ tiedĂ€t mitĂ€ hommia oli kyseessĂ€ đđ
Olisin vain halunnut, ettĂ€ olisit sanonut omin sanoin. đ
Ei oikeen voi tÀssÀ alkaa omin sanoin kuvailemaan, porukat tÀÀllÀ kehoittaa hankkii huoneen ja osa vetÀÀ herneetkin nenÀÀn
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ei ole edes alkanut, ei ole voinut loppua. HyvÀÀ talvea sinne kauniiseen paikkaan.
HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla nukkumaan mun kanssa
PÀivÀllÀ nukkumaan? PÀivÀllÀ tehdÀÀn töitÀ tai opiskellaan.
YöllÀ, mut otan kyl pÀivÀllÀkin jos tarjoudut
Olette ilmeisesti työttömiÀ kun pÀivÀllÀkin on aikaa moiseen?
Monihan tekee kotona töitĂ€, kyllĂ€ siinĂ€ ehtiiđ
ollut kyllÀ lisÀÀntyvÀÀ tuo muualla työskentely erÀillÀ, mutta alkuvuodesta kiva nÀhdÀ miten se muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, ketkÀ tÀÀllÀ puhuvat mistÀ. Ja kenen kiiltokuvaelÀmÀstÀ?
Joku heitti aloituksen kaivattunsa kiiltokuvaelÀmÀstÀ, jotain tyyliin ettei siihen mahtuis tmv korjatkoon/tarkentakoon oku
MinÀ se olin. Kirjoitin ettÀ kaivattuni elÀÀ sellaista kiiltokuvaelÀmÀÀ, etten minÀ siihen varmaan edes sopisi.
Millaista?
Semmoista tyypillistÀ keskiluokkaista.
Miksi kutsut ehkÀ kaikkein tavallisinta työtÀ tekevien ihmisten elÀmÀÀ kiiltokuvaelÀmÀksi? Onko sinulle normaalimpaa ja jotenkin rehellisempÀÀ olla syrjÀytynyt ja moniongelmainen?
Vierailija kirjoitti:
Onks kellÀÀn kokemusta tÀÀllĂ€ puumailusta đ Eilen 33vuotias mies lĂ€hestyi, ja kĂ€vi ihan kuumana, flirtti lensi todella hyvin, tultiin tosi hyvin juttuun ja vaihdettiin puhelinnumerot. Ja tuossa flirttailun lomassa, molempien ajatukset kĂ€vi hyvin selvĂ€ks ettei etsitĂ€ mitÀÀn vakavaa. Ja siitĂ€kös innostuttiin vielĂ€ enemmĂ€n. Venyi wapissa pitkĂ€lle yöhön. Todella kohtelias, seksikĂ€s miehenalku đđ Olen 43v.
TeidÀn ikÀero on 10v, ei tuo ole puumailua.
Painautuisin sua vasten tarttuen kiinni siitÀ, mistÀ ei voi puhua ja puristaisin vielÀ tiukemmin kehomme vastakkain. Sitten voisimme suudella.
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla nukkumaan mun kanssa
Mieluusti tulisin. Toivottavasti tÀmÀn vuoden puolella.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ei ole edes alkanut, ei ole voinut loppua. HyvÀÀ talvea sinne kauniiseen paikkaan.
SiinÀ taisi tulla sitten totuus kaikesta. Olihan tÀmÀ kaunis matka ja löytöretki elÀmÀÀn. MitÀpÀ enÀÀ sitten kaipailemaan ja kÀrsimÀÀn. Unhoituksen lumet saa peittÀÀ maan.
Vierailija kirjoitti:
Onks kellÀÀn kokemusta tÀÀllĂ€ puumailusta đ Eilen 33vuotias mies lĂ€hestyi, ja kĂ€vi ihan kuumana, flirtti lensi todella hyvin, tultiin tosi hyvin juttuun ja vaihdettiin puhelinnumerot. Ja tuossa flirttailun lomassa, molempien ajatukset kĂ€vi hyvin selvĂ€ks ettei etsitĂ€ mitÀÀn vakavaa. Ja siitĂ€kös innostuttiin vielĂ€ enemmĂ€n. Venyi wapissa pitkĂ€lle yöhön. Todella kohtelias, seksikĂ€s miehenalku đđ Olen 43v.
Minua vaivaisi henkisen kehityksen ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiinÀ taisi tulla sitten totuus kaikesta. Olihan tÀmÀ kaunis matka ja löytöretki elÀmÀÀn. MitÀpÀ enÀÀ sitten kaipailemaan ja kÀrsimÀÀn. Unhoituksen lumet saa peittÀÀ maan.
Juuri nÀin. Miksi arvostaisin yhteyttÀ jota ei ole vaikka yritin sitÀ yllÀpitÀÀ?
Jos toinen hiljenee ja ottaa yhteyttÀ pitkÀn ajan kuluttua, niin miten voisin kunnioittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllÀ kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua vaivaisi henkisen kehityksen ero.
Sama. 43 vuotias nainen on vielÀ lapsenkengissÀ mitÀ tulee henkiseen kehitykseen. Ainakin tÀssÀ tapauksessa.
Sivusta.
Harmittaa kun kusin tÀmÀn homman suunnittelemattomuuteen ja henkisiin lukkoihin.
Miehenalku on joku 17-19v., ei 33-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, ketkÀ tÀÀllÀ puhuvat mistÀ. Ja kenen kiiltokuvaelÀmÀstÀ?
Joku heitti aloituksen kaivattunsa kiiltokuvaelÀmÀstÀ, jotain tyyliin ettei siihen mahtuis tmv korjatkoon/tarkentakoon oku
MinÀ se olin. Kirjoitin ettÀ kaivattuni elÀÀ sellaista kiiltokuvaelÀmÀÀ, etten minÀ siihen varmaan edes sopisi.
Millaista?
Semmoista tyypillistÀ keskiluokkaista.
Miksi kutsut ehkÀ kaikkein tavallisinta työtÀ tekevien ihmisten elÀmÀÀ kiiltokuvaelÀmÀksi? Onko sinulle normaalimpaa ja jotenkin rehellisempÀÀ olla syrjÀytynyt ja moniongelmainen?
Ihme logiikkaa. Ei varmasti aloittaja tarkoittanut "kiiltokuvaelÀmÀÀ" pahalla, arvostelevalla tavalla.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TeidÀn ikÀero on 10v, ei tuo ole puumailua.
Ai ei ? No sittenhĂ€n tuo on hyvĂ€ juttu đ€ Olen luullut ettĂ€ selkeesti nuoremman, tyyliin 7-10v nuoremman miehen kanssa hengailevia kutsutaan puumaksi đ Puuman maine ei nimenomaan kiinnosta mua, koska mulla on 3x lapset. (Aikuisia). Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun kusin tÀmÀn homman suunnittelemattomuuteen ja henkisiin lukkoihin.
EhkÀ tilanteen voi vielÀ korjata.
Ai ettÀ mies sulla on upeat kÀsivarret.