Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
13001/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai ettÀ mies sulla on upeat kÀsivarret.

Vierailija
13002/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

IkÀvöin sitÀ, mistÀ ei voi puhua.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13003/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla oli eilen illalla mulle tehtÀvÀÀ. Oisko vielÀ ja millaista?

No kyllĂ€ tiedĂ€t mitĂ€ hommia oli kyseessĂ€ 😘🙊 

Olisin vain halunnut, ettĂ€ olisit sanonut omin sanoin. 😆

Ei oikeen voi tÀssÀ alkaa omin sanoin kuvailemaan, porukat tÀÀllÀ kehoittaa hankkii huoneen ja osa vetÀÀ herneetkin nenÀÀn

Vierailija
13004/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀ ei ole edes alkanut, ei ole voinut loppua. HyvÀÀ talvea sinne kauniiseen paikkaan.

HyvÀÀ yötÀ.

Vierailija
13005/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
13006/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit tulla nukkumaan mun kanssa 

PÀivÀllÀ nukkumaan? PÀivÀllÀ tehdÀÀn töitÀ tai opiskellaan.

YöllÀ, mut otan kyl pÀivÀllÀkin jos tarjoudut

Olette ilmeisesti työttömiÀ kun pÀivÀllÀkin on aikaa moiseen?

Monihan tekee kotona töitĂ€, kyllĂ€ siinĂ€ ehtii😀

ollut kyllÀ lisÀÀntyvÀÀ tuo muualla työskentely erÀillÀ, mutta alkuvuodesta kiva nÀhdÀ miten se muuttuu.

Vierailija
13007/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedĂ€, ketkĂ€ tÀÀllĂ€ puhuvat mistĂ€. Ja kenen kiiltokuvaelĂ€mĂ€stĂ€? 

Joku heitti aloituksen kaivattunsa kiiltokuvaelÀmÀstÀ, jotain tyyliin ettei siihen mahtuis tmv korjatkoon/tarkentakoon oku

MinÀ se olin. Kirjoitin ettÀ kaivattuni elÀÀ sellaista kiiltokuvaelÀmÀÀ, etten minÀ siihen varmaan edes sopisi.

Millaista?

Semmoista tyypillistÀ keskiluokkaista.

Miksi kutsut ehkĂ€ kaikkein tavallisinta työtĂ€ tekevien ihmisten elĂ€mÀÀ kiiltokuvaelĂ€mĂ€ksi? Onko sinulle normaalimpaa ja jotenkin rehellisempÀÀ olla syrjĂ€ytynyt ja moniongelmainen? 

Vierailija
13008/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kellÀÀn kokemusta tÀÀllĂ€ puumailusta 🙉 Eilen 33vuotias mies lĂ€hestyi, ja kĂ€vi ihan kuumana, flirtti lensi todella hyvin, tultiin tosi hyvin juttuun ja vaihdettiin puhelinnumerot. Ja tuossa flirttailun lomassa, molempien ajatukset kĂ€vi hyvin selvĂ€ks ettei etsitĂ€ mitÀÀn vakavaa. Ja siitĂ€kös innostuttiin vielĂ€ enemmĂ€n. Venyi wapissa pitkĂ€lle yöhön. Todella kohtelias, seksikĂ€s miehenalku 😍😁 Olen 43v.

TeidĂ€n ikĂ€ero on 10v, ei tuo ole puumailua. 

Vierailija
13009/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Painautuisin sua vasten tarttuen kiinni siitÀ, mistÀ ei voi puhua ja puristaisin vielÀ tiukemmin kehomme vastakkain. Sitten voisimme suudella.

Vierailija
13010/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit tulla nukkumaan mun kanssa 

Mieluusti tulisin. Toivottavasti tÀmÀn vuoden puolella.

Vierailija
13011/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikÀ ei ole edes alkanut, ei ole voinut loppua. HyvÀÀ talvea sinne kauniiseen paikkaan.

SiinĂ€ taisi tulla sitten totuus kaikesta. Olihan tĂ€mĂ€ kaunis matka ja löytöretki elĂ€mÀÀn. MitĂ€pĂ€ enÀÀ sitten kaipailemaan ja kĂ€rsimÀÀn. Unhoituksen lumet saa peittÀÀ maan. 

Vierailija
13012/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kellÀÀn kokemusta tÀÀllĂ€ puumailusta 🙉 Eilen 33vuotias mies lĂ€hestyi, ja kĂ€vi ihan kuumana, flirtti lensi todella hyvin, tultiin tosi hyvin juttuun ja vaihdettiin puhelinnumerot. Ja tuossa flirttailun lomassa, molempien ajatukset kĂ€vi hyvin selvĂ€ks ettei etsitĂ€ mitÀÀn vakavaa. Ja siitĂ€kös innostuttiin vielĂ€ enemmĂ€n. Venyi wapissa pitkĂ€lle yöhön. Todella kohtelias, seksikĂ€s miehenalku 😍😁 Olen 43v.

Minua vaivaisi henkisen kehityksen ero.

Vierailija
13013/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SiinĂ€ taisi tulla sitten totuus kaikesta. Olihan tĂ€mĂ€ kaunis matka ja löytöretki elĂ€mÀÀn. MitĂ€pĂ€ enÀÀ sitten kaipailemaan ja kĂ€rsimÀÀn. Unhoituksen lumet saa peittÀÀ maan. 

Juuri nÀin. Miksi arvostaisin yhteyttÀ jota ei ole vaikka yritin sitÀ yllÀpitÀÀ?

Jos toinen hiljenee ja ottaa yhteyttÀ pitkÀn ajan kuluttua, niin miten voisin kunnioittaa?

Vierailija
13014/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllÀ kaunista.

Vierailija
13015/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua vaivaisi henkisen kehityksen ero.

Sama. 43 vuotias nainen on vielÀ lapsenkengissÀ mitÀ tulee henkiseen kehitykseen. Ainakin tÀssÀ tapauksessa.

Sivusta.

Vierailija
13016/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Harmittaa kun kusin tÀmÀn homman suunnittelemattomuuteen ja henkisiin lukkoihin.

Vierailija
13017/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miehenalku on joku 17-19v., ei 33-vuotias. 

Vierailija
13018/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedĂ€, ketkĂ€ tÀÀllĂ€ puhuvat mistĂ€. Ja kenen kiiltokuvaelĂ€mĂ€stĂ€? 

Joku heitti aloituksen kaivattunsa kiiltokuvaelÀmÀstÀ, jotain tyyliin ettei siihen mahtuis tmv korjatkoon/tarkentakoon oku

MinÀ se olin. Kirjoitin ettÀ kaivattuni elÀÀ sellaista kiiltokuvaelÀmÀÀ, etten minÀ siihen varmaan edes sopisi.

Millaista?

Semmoista tyypillistÀ keskiluokkaista.

Miksi kutsut ehkĂ€ kaikkein tavallisinta työtĂ€ tekevien ihmisten elĂ€mÀÀ kiiltokuvaelĂ€mĂ€ksi? Onko sinulle normaalimpaa ja jotenkin rehellisempÀÀ olla syrjĂ€ytynyt ja moniongelmainen? 

Ihme logiikkaa. Ei varmasti aloittaja tarkoittanut "kiiltokuvaelÀmÀÀ" pahalla, arvostelevalla tavalla.

Sivusta

Vierailija
13019/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TeidĂ€n ikĂ€ero on 10v, ei tuo ole puumailua. 

Ai ei ? No sittenhĂ€n tuo on hyvĂ€ juttu đŸ€— Olen luullut ettĂ€ selkeesti nuoremman, tyyliin 7-10v nuoremman miehen kanssa hengailevia kutsutaan puumaksi 🙊 Puuman maine ei nimenomaan kiinnosta mua, koska mulla on 3x lapset. (Aikuisia). Kiitos tiedosta.

Vierailija
13020/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa kun kusin tÀmÀn homman suunnittelemattomuuteen ja henkisiin lukkoihin.

EhkÀ tilanteen voi vielÀ korjata.

Ketju on lukittu.