Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
HyvÀÀ syntymÀpÀivÀÀ rakas.
Vierailija kirjoitti:
MitÀköhÀn ajattelet asiasta, ettei kohta nÀhdÀ enÀÀ?
Olisi murheen murtama.
Vierailija kirjoitti:
Sokeudutko?
Tuut, paskot mut, jÀÀn suhun kiinni, haluat mua, en tÀytÀ sun odotuksia, paskot mua lisÀÀ...
Haista vttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi aivan sama mitÀ teen tÀmÀn kanssa, koska minulla on muutenkin suurempi tarkoitus mitÀ on tavoiteltava.
Taivas?
Ei.
Maa. đ€Ș
Maan valloittaminen?
Vierailija kirjoitti:
Ns.ketuttaa đ sivusta N
Marja - saisinpa vielÀ poimia sinut
Ei pystytÀ unohtamaan, koska se syy miksi tykÀtÀÀn, on juuri se syy mikÀ tekee tÀstÀ vaikeaa. Ollaan molemmat todella poikkeavia tai hÀiriintyneitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi aivan sama mitÀ teen tÀmÀn kanssa, koska minulla on muutenkin suurempi tarkoitus mitÀ on tavoiteltava.
Taivas?
Ei.
Maa. đ€Ș
Maan valloittaminen?
Yes my friend. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tuut, paskot mut, jÀÀn suhun kiinni, haluat mua, en tÀytÀ sun odotuksia, paskot mua lisÀÀ...
Haista vttu.
SinÀ ajattelet itsestÀsi noin, en minÀ. MÀ halusin vaan rakastaa sua. TÀytit mut mutten oo tehty kivestÀ. Muhunkin joskus sattuu
Vierailija kirjoitti:
Ei pystytÀ unohtamaan, koska se syy miksi tykÀtÀÀn, on juuri se syy mikÀ tekee tÀstÀ vaikeaa. Ollaan molemmat todella poikkeavia tai hÀiriintyneitÀ.
Se, ettÀ rakastaa, ei ole lainkaan hÀiriintynyttÀ. Ihmisyyden keskeiskokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tutulta. Kannattaa puhua suoraan rehellisesti asioista. Jos molemmat pakenevat niin sehÀn on mahdotonta. On ÀlykkÀÀmpÀÀ tullla lÀhelle ja olla lÀsnÀ, se ei ole hÀpeÀllistÀ vaan vahvaa ja rohkeaa. Tunteet eivÀt ole synti eivÀtkÀ mikÀÀn hÀpeÀn aihe. Jostakin sivummalta tÀhÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettÀ rakastaa, ei ole lainkaan hÀiriintynyttÀ. Ihmisyyden keskeiskokemuksia.
En tarkoittanut rakastamista sillÀ, vaan muita juttuja.
Rimjob lover's could drop a hammer on their toes repeatedly.
Who's JM