Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Rimjob lover's could drop a hammer on their toes repeatedly.
Genetiivi pois [lovers].
Vierailija kirjoitti:
MitÀköhÀn ajattelet asiasta, ettei kohta nÀhdÀ enÀÀ?
Ajattelisin ettei sun kannata tuollaisella kiristÀmisellÀ yrittÀÀ rakentaa mitÀÀn.
Sivu.
Mulla ei riitÀ sanat kertomaan mitÀ tunnen sua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin ettei sun kannata tuollaisella kiristÀmisellÀ yrittÀÀ rakentaa mitÀÀn.
Sivu.
Niin no, en tarkoittanut mitÀÀn kiristys juttuja. Oikeasti ei nĂ€hdĂ€ kohta enÀÀ đ
Vierailija kirjoitti:
SitÀ olen vÀhÀn pelÀnnytkin. Silloin maailma muuttuisi tyhjÀksi ja toivottomaksi. Muuttaisin sieltÀ seudulta kauas pois, ettÀ unohtaisin, mitÀ on ollut. Tuskin toipuisin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
MÀ en myöskÀÀn kunnolla löytÀnyt sanoja enÀÀ kun selvisi ettÀ kaivattu oli varattu. KÀytös kertoi ainakin minulle toista.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuut, paskot mut, jÀÀn suhun kiinni, haluat mua, en tÀytÀ sun odotuksia, paskot mua lisÀÀ...
Haista vttu.
SinÀ ajattelet itsestÀsi noin, en minÀ. MÀ halusin vaan rakastaa sua. TÀytit mut mutten oo tehty kivestÀ. Muhunkin joskus sattuu
Anteeksi
Kiitos kun kuuntelit... Saat anteeksi. IhmisiÀ me kaikki ollaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en myöskÀÀn kunnolla löytÀnyt sanoja enÀÀ kun selvisi ettÀ kaivattu oli varattu. KÀytös kertoi ainakin minulle toista.
Sivu
Varattu sana kuulostaa teiniltĂ€ đ€Ł et tainnut selvittÀÀ oikeaa tilannetta - liian helposti johtiksia mistÀÀn đ
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mun T. đ
đđ»
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi aivan sama mitÀ teen tÀmÀn kanssa, koska minulla on muutenkin suurempi tarkoitus mitÀ on tavoiteltava.
Taivas?
Ei.
Maa. đ€Ș
Maan valloittaminen?
Yes my friend. ;)
Okei, se on sulle tÀrkeÀmpÀÀ. ArvojÀrjestyksesi on ankea. En merkitse sulle mitÀÀn.
Raharaharaharaharaha loputtomasti rahaa vielÀ enemmÀn rahaa mainemainemaine suuruudenhulluus
Vierailija kirjoitti:
Tuut, paskot mut, jÀÀn suhun kiinni, haluat mua, en tÀytÀ sun odotuksia, paskot mua lisÀÀ...
Haista vttu.
Mestari uhriutuja marttyyri, haistattelun ja huorittelun tyyppiesimerkki . Et vaan tÀyttÀnyt mittoja, tiettyjÀ vÀhimmÀis kriteereitÀ ja odotuksia. Jokainen nÀkee susta, ettÀ olet kasa pas kaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu
EihÀn tuo ole mitÀÀn. Voi olla surkea suhde. Se on musertavaa, jos kuulee kaivatun olevan rakastunut johonkin toiseen. Se on aikalailla menetetty peli siinÀ kohtaa. Ei tule ikinÀ meitÀ, teillÀ on vielÀ mahdollisuus.
Myrkylliseksi muuttui taas. Kaikille kaivatuille halaus, muille kakkiaisilleđ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista vttu.
Mestari uhriutuja marttyyri, haistattelun ja huorittelun tyyppiesimerkki . Et vaan tÀyttÀnyt mittoja, tiettyjÀ vÀhimmÀis kriteereitÀ ja odotuksia. Jokainen nÀkee susta, ettÀ olet kasa pas kaaa
Keep gaslighting girl. You know what you did.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista vttu.
PitÀisikö avata tÀÀllÀ miten uhkasit tappaa mut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivu
Varattu sana kuulostaa teiniltĂ€ đ€Ł et tainnut selvittÀÀ oikeaa tilannetta - liian helposti johtiksia mistÀÀn đ
Jos parin kuukauden tutustumisen aikana ei sanallakaan mainitse olevansa suhteessa, niin onko se mitÀÀn muuta kuin teiniÀ?
Luulisi, ettÀ iÀn alkaessa 3:lla osaisi avata suunsa.
Mutta kiitos kuitenkin empatiastasi ja nauruista jotka sattuu sieluuni. Toivottavasti et itse kohtaa yhtÀ hajottavaa elÀmÀssÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Myrkylliseksi muuttui taas. Kaikille kaivatuille halaus, muille kakkiaisilleđ.
Tietysti muuttuu - joka sunnuntai vanhat kuivat kantturat aktivoituu ja starttaavat oman esityksensĂ€ kun ukot lĂ€ks lipettii đ€đ
Anteeksi