Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (11564)

Vierailija
11521/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun havahtuu kaiken jÀrjettömyyteen ja tajuaa, ettÀ mitÀÀn ei ole koskaan tulossa, miksi olotila ei muutu pysyvÀksi? Miksen pÀÀse irti mahdottomasta? EletÀÀn tÀysin eri todellisuuksissa eikÀ vÀlillÀmme ole mitÀÀn kontaktia todellisuudessa. MillÀ saan katkaistua kuvitelmani ja tunteeni?

Vierailija
11522/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pÀÀlle 50 mies ja aina pitÀnyt itsetyydytystÀ tÀrkeÀnÀ osana omaa seksuaalisuutta, vaikka 30 vuotta olenkin saman naisen kanssa elÀnyt ilman kuivia kausia.

En koskaan halua enkÀ tarvitse nopeaa runkkua jossain pytyllÀ istuen, vaan kun hommaan alan niin se tehdÀÀn ajan kanssa. Useimmiten sÀngyllÀ ja alasti, joskus myös luonnossa alkaa tehdÀ mieli, jos olen sopivassa, syrjÀisessÀ paikassa. HyvÀilen itseni pikku hiljaa kovaksi ja nautiskelen siitÀ kihelmöivÀstÀ ja vÀhÀn kiristyvÀstÀ tunteesta kun erektio alkaa paisua. Se on niin mukavaa, ettÀ annan kullin veltostua moneen kertaan ihan vain hieroakseni sen uudestaan kovaksi.

Kiihotus kasvaa tuota tehdessÀ, touhutipat alkavat valua ja liukastaa kalua ja hieromisaika pitenee taukojen vÀlillÀ. Otteeni on kevyt, sormenpÀillÀ terskan alapuolelta, en saa oikein mitÀÀn irti koko kÀden kovasta puristuksesta. Olen usein puoli-istuvana selkÀ sÀngyn pÀÀtyÀ vasten, ja jalat alkavat l

Kiinnostaa kuin kilo pa*kaa ja toinen juttu ettÀ onkohan sulla kaikki ihan hyvin eli muumit laaksossa? Ja siellÀ kotonakaan.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11523/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun havahtuu kaiken jÀrjettömyyteen ja tajuaa, ettÀ mitÀÀn ei ole koskaan tulossa, miksi olotila ei muutu pysyvÀksi? Miksen pÀÀse irti mahdottomasta? EletÀÀn tÀysin eri todellisuuksissa eikÀ vÀlillÀmme ole mitÀÀn kontaktia todellisuudessa. MillÀ saan katkaistua kuvitelmani ja tunteeni?

Ota se kontakti todellisuudessa ja katso se kortti.

Vierailija
11524/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ihana saada sut syliin

Toimi irl niin saat 

Vierailija
11525/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sun pitÀis tulla juttelemaan mulle. En pure.

Vierailija
11526/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvĂ€ksyminen. Asian hyvĂ€ksyminen. 

Vierailija
11527/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimi irl niin saat 

Olis jo tapahtunut jos ois noin helppoa

Vierailija
11528/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut yhteyttÀ ja saanut turpiini aikoja sitten.

Vierailija
11529/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ihastunut toiseen naiseen. 

Se maailman tavallisin tarina. Voimia!

Vierailija
11530/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sÀkin oot toiseen miehen jos tÀssÀ ketjussa oot?

Vierailija
11531/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se maailman tavallisin tarina. Voimia!

Mutta eihÀn se mies vaimoaan jÀtÀ, ole huoleti, Ap.

Sivusta

Vierailija
11532/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene itse juttelemaan ÀlÀkÀ odota toiselta.

Vierailija
11533/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimi irl niin saat 

Olis jo tapahtunut jos ois noin helppoa

Miehen tĂ€ytyy laittaa itsensĂ€ likoon jos haluaa saada rakastamansa naisen. Tee pieni lĂ€hestyminen irl niin siitĂ€ kaikki lĂ€htee soljumaan kuin itsestÀÀn. Olisin valmis tapaamaan hĂ€net vaikka tĂ€nĂ€ viikonloppuna jos hĂ€n antaisi kuulua itestÀÀn 

Vierailija
11534/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeillÀ olisi tÀnÀÀn voinut olla hyvÀ tilaisuus lÀhentyÀ. Ei olla pitkÀÀn aikaan edes nÀhty niin ettÀ oltaisiin oltu kaksin. Kunpa sekin pÀivÀ vielÀ tulisi, ettÀ saadaan murretta jÀÀ meidÀn vÀliltÀ.

Vierailija
11535/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut yhteyttÀ ja saanut turpiini aikoja sitten.

Ei ole multa tuo ap:n viesti. Nainen sivusta 

Vierailija
11536/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyvÀksyminen ei laannuta tunteita.

Vierailija
11537/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene itse juttelemaan ÀlÀkÀ odota toiselta.

ÄlĂ€ mĂ€kĂ€tĂ€ sieltĂ€ sivusta kun et tiedĂ€ tilannetta.

Vierailija
11538/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyvÀksyminen ei laannuta tunteita.

Tunteet on silti kÀsiteltÀvÀ vaikka vÀkisin jos niitÀ vain tulee. Sitten se helpottaa, varsinkin jos olet jo hyvÀksynyt/tajunnut asian varmaksi. Sivu.

Vierailija
11539/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T miksi aina vaan ajattelen sua

Hus pois pÀÀstÀni

TĂ€ssĂ€ kaupungissa on yks T , joka vie miesten ajatuksia kuin pĂ€ssejĂ€ narussa, ainoastaan ilmestymĂ€llĂ€ nĂ€köpiiriin, huoneeseen, baariin tmv. Kyseinen henkilö ei edes tee mitÀÀn, miehet vaan menee ihan sekaisin siitĂ€. Oon ollut baarissa hĂ€nen kanssaan, ja se mieslauma jatkuvasti ympĂ€rillĂ€, tuttuja ja tuntemattomia, jatkuvia lĂ€hestymisyrityksiĂ€, treffipyyntöjĂ€, puhelinnumeron vaihtoa, drinkki tarjoiluja jne oli mullekin vĂ€hĂ€n liikaa đŸ˜€ Aina se 1,5h alkuhĂ€rdelli, ennenkuin saa rauhassa olla. 

Vierailija
11540/11564 |
22.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit ovat vĂ€hĂ€n tylsÀÀ seuraa pidemmĂ€n pÀÀlle. Istuvat kuppinsa vieressĂ€ aamusta iltaan. 

Alkoholistin habitus  ja elĂ€mĂ€n hallinnan puute ihmisessĂ€ ei kiehdo kukn toista alkoholistia. Ei kunnon ihmiset ala alkoholistien kanssa sÀÀtĂ€mÀÀn, nĂ€in se vain on.

Entinen kaivattuni osoittautui alkoholistiksi. Kun kriisi iski, soitteli kÀnnipÀissÀÀn sekopÀisiÀ puheluita työkavereilleni. Siihen loppui se lempi, kuin veitsellÀ leikaten. Itse olen urheilullinen ja elÀmÀnhallinta on muutenkin kaikin puolin kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kolme kuusi