Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11564)
Vierailija kirjoitti:
Olen pÀÀlle 50 mies ja aina pitÀnyt itsetyydytystÀ tÀrkeÀnÀ osana omaa seksuaalisuutta, vaikka 30 vuotta olenkin saman naisen kanssa elÀnyt ilman kuivia kausia.
En koskaan halua enkÀ tarvitse nopeaa runkkua jossain pytyllÀ istuen, vaan kun hommaan alan niin se tehdÀÀn ajan kanssa. Useimmiten sÀngyllÀ ja alasti, joskus myös luonnossa alkaa tehdÀ mieli, jos olen sopivassa, syrjÀisessÀ paikassa. HyvÀilen itseni pikku hiljaa kovaksi ja nautiskelen siitÀ kihelmöivÀstÀ ja vÀhÀn kiristyvÀstÀ tunteesta kun erektio alkaa paisua. Se on niin mukavaa, ettÀ annan kullin veltostua moneen kertaan ihan vain hieroakseni sen uudestaan kovaksi.
Kiihotus kasvaa tuota tehdessÀ, touhutipat alkavat valua ja liukastaa kalua ja hieromisaika pitenee taukojen vÀlillÀ. Otteeni on kevyt, sormenpÀillÀ terskan alapuolelta, en saa oikein mitÀÀn irti koko kÀden kovasta puristuksesta. Olen usein puoli-istuvana selkÀ sÀngyn pÀÀtyÀ vasten, ja jalat alkavat l
Kiinnostaa kuin kilo pa*kaa ja toinen juttu ettÀ onkohan sulla kaikki ihan hyvin eli muumit laaksossa? Ja siellÀ kotonakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun havahtuu kaiken jÀrjettömyyteen ja tajuaa, ettÀ mitÀÀn ei ole koskaan tulossa, miksi olotila ei muutu pysyvÀksi? Miksen pÀÀse irti mahdottomasta? EletÀÀn tÀysin eri todellisuuksissa eikÀ vÀlillÀmme ole mitÀÀn kontaktia todellisuudessa. MillÀ saan katkaistua kuvitelmani ja tunteeni?
Ota se kontakti todellisuudessa ja katso se kortti.
Vierailija kirjoitti:
Olis ihana saada sut syliin
Toimi irl niin saat
Sun pitÀis tulla juttelemaan mulle. En pure.
Vierailija kirjoitti:
Kun havahtuu kaiken jÀrjettömyyteen ja tajuaa, ettÀ mitÀÀn ei ole koskaan tulossa, miksi olotila ei muutu pysyvÀksi? Miksen pÀÀse irti mahdottomasta? EletÀÀn tÀysin eri todellisuuksissa eikÀ vÀlillÀmme ole mitÀÀn kontaktia todellisuudessa. MillÀ saan katkaistua kuvitelmani ja tunteeni?
HyvÀksyminen. Asian hyvÀksyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimi irl niin saat
Olis jo tapahtunut jos ois noin helppoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut yhteyttÀ ja saanut turpiini aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ihastunut toiseen naiseen.
Se maailman tavallisin tarina. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sÀkin oot toiseen miehen jos tÀssÀ ketjussa oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se maailman tavallisin tarina. Voimia!
Mutta eihÀn se mies vaimoaan jÀtÀ, ole huoleti, Ap.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mene itse juttelemaan ÀlÀkÀ odota toiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimi irl niin saat
Olis jo tapahtunut jos ois noin helppoa
Miehen tÀytyy laittaa itsensÀ likoon jos haluaa saada rakastamansa naisen. Tee pieni lÀhestyminen irl niin siitÀ kaikki lÀhtee soljumaan kuin itsestÀÀn. Olisin valmis tapaamaan hÀnet vaikka tÀnÀ viikonloppuna jos hÀn antaisi kuulua itestÀÀn
MeillÀ olisi tÀnÀÀn voinut olla hyvÀ tilaisuus lÀhentyÀ. Ei olla pitkÀÀn aikaan edes nÀhty niin ettÀ oltaisiin oltu kaksin. Kunpa sekin pÀivÀ vielÀ tulisi, ettÀ saadaan murretta jÀÀ meidÀn vÀliltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut yhteyttÀ ja saanut turpiini aikoja sitten.
Ei ole multa tuo ap:n viesti. Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀksyminen ei laannuta tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse juttelemaan ÀlÀkÀ odota toiselta.
ĂlĂ€ mĂ€kĂ€tĂ€ sieltĂ€ sivusta kun et tiedĂ€ tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀksyminen ei laannuta tunteita.
Tunteet on silti kÀsiteltÀvÀ vaikka vÀkisin jos niitÀ vain tulee. Sitten se helpottaa, varsinkin jos olet jo hyvÀksynyt/tajunnut asian varmaksi. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
T miksi aina vaan ajattelen sua
Hus pois pÀÀstÀni
TĂ€ssĂ€ kaupungissa on yks T , joka vie miesten ajatuksia kuin pĂ€ssejĂ€ narussa, ainoastaan ilmestymĂ€llĂ€ nĂ€köpiiriin, huoneeseen, baariin tmv. Kyseinen henkilö ei edes tee mitÀÀn, miehet vaan menee ihan sekaisin siitĂ€. Oon ollut baarissa hĂ€nen kanssaan, ja se mieslauma jatkuvasti ympĂ€rillĂ€, tuttuja ja tuntemattomia, jatkuvia lĂ€hestymisyrityksiĂ€, treffipyyntöjĂ€, puhelinnumeron vaihtoa, drinkki tarjoiluja jne oli mullekin vĂ€hĂ€n liikaa đ€ Aina se 1,5h alkuhĂ€rdelli, ennenkuin saa rauhassa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistit ovat vÀhÀn tylsÀÀ seuraa pidemmÀn pÀÀlle. Istuvat kuppinsa vieressÀ aamusta iltaan.
Alkoholistin habitus ja elÀmÀn hallinnan puute ihmisessÀ ei kiehdo kukn toista alkoholistia. Ei kunnon ihmiset ala alkoholistien kanssa sÀÀtÀmÀÀn, nÀin se vain on.
Entinen kaivattuni osoittautui alkoholistiksi. Kun kriisi iski, soitteli kÀnnipÀissÀÀn sekopÀisiÀ puheluita työkavereilleni. Siihen loppui se lempi, kuin veitsellÀ leikaten. Itse olen urheilullinen ja elÀmÀnhallinta on muutenkin kaikin puolin kunnossa.