Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11512)
Vierailija kirjoitti:
TsemppiÀ muru.
Kiitos tuntematon <3
Toivoin vÀhÀn et olisit jÀÀny siihen pitemmÀks aikaa niin oltais ehkÀ voitu jutella jotain. Ei mun tarkotus ollu ajaa sua pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja haluaisin ymmÀrtÀÀ sinua paremmin. En halua mennÀ lukkoon vaan avautua, mutta tarvitsen rohkaisua.
Miten sen voisin tehdÀ?
KyselemÀllÀ ja keskustelemalla.
SepÀ ei ole minulle mahdollista, ellei toinen aloita keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Opetushetki.
Miesten huomiota ei kiinnitetÀ olemalla heille ilkeitÀ.
Vain hyvin suvaitsevainen, itsevarma ja huumorintajuinen mies saattaa ymmĂ€rtÀÀ tĂ€mĂ€n ilkeĂ€n toiminnan ilman ettĂ€ siitĂ€ koituu haittaa naiselle. ĂĂ€rimmĂ€isen harvinaista joten olethan kuitenkin varovainen lĂ€hestyessĂ€si miehiĂ€.
Juu ja ihan sama juttu naisten kanssa. MikÀÀn negailu tai ilkeily ei toimi vaan lÀmmin, aito ja rehellinen mies.
Heli, soit sielussani tuhansin sÀvelin. Olisitpa minun. Yötaivaan vÀristÀ katsettasi ikÀvöiden. ErÀs tÀÀltÀ jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Toivoin vÀhÀn et olisit jÀÀny siihen pitemmÀks aikaa niin oltais ehkÀ voitu jutella jotain. Ei mun tarkotus ollu ajaa sua pois.
Mutta ajoit silti. Sun vastuulla saada tilanne korjaantumaan.
Miksi odottaa ihmistÀ, joka ei minua edes halua? On kyllÀ jÀrjen riemuvoitto tÀmÀ kaipaus.
Halaus sinulle. NĂ€ytit surulliselta eilen. Kaikki on hyvin đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Heli, soit sielussani tuhansin sÀvelin. Olisitpa minun. Yötaivaan vÀristÀ katsettasi ikÀvöiden. ErÀs tÀÀltÀ jostakin.
ErÀs sieltÀ jostain, oletko kauan kaivannut HeliÀsi?
Kuinka saada toinen tuntemaan mitÀttömÀksi? Sama kuin haaveilisi Kiinan keisarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja haluaisin ymmÀrtÀÀ sinua paremmin. En halua mennÀ lukkoon vaan avautua, mutta tarvitsen rohkaisua.
Miten sen voisin tehdÀ?
KyselemÀllÀ ja keskustelemalla.
Olen kiinnostunut murtamaan lukkoja. EipÀ me tosin keskusteluetÀisyydelle olla eksytty, eikÀ taideta valitettavasti eksyÀ jatkossakaan. -sivusta-
IkÀvÀ sua.
MÀ olen nyt eka kertaa elÀmÀssÀ tavannut ihmisen, jonka kanssa ei ole oikein mitÀÀn kysymysmerkkejÀ ja suuria eroavaisuuksia esim. elÀmÀntyyleissÀ tai missÀÀn. Ja siis sellasen, jonka kanssa on se molemminpuolinen voimakas vetovoima ja kemia.
Tietty on aiemminkin ollut sellaisia, jotka joko tykkÀÀvÀt minusta enemmÀn kuin minÀ heistÀ (minua ei oikein vaan sytytÀ seksuaalisesti, vaikka toisessa ei olekaan mitÀÀn vikaa - joku kemia vaan uupuu) tai minÀ tykkÀÀn enemmÀn ja toinen on selkeÀsti katse jonnekin muualle eikÀ innoissaan musta (eli tÀssÀ ollut toisinpÀin, eli minÀ en luultavasti ole vaan sytyttÀnyt seksuaalisesti). Mutta nyt ei ole kumpaakaan.
Kivaa pÀivÀÀ.
Kalle