Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Heli, soit sielussani tuhansin sÀvelin. Olisitpa minun. Yötaivaan vÀristÀ katsettasi ikÀvöiden. ErÀs tÀÀltÀ jostakin.
ErÀs sieltÀ jostain, oletko kauan kaivannut HeliÀsi?
Kuinka saada toinen tuntemaan mitÀttömÀksi? Sama kuin haaveilisi Kiinan keisarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja haluaisin ymmÀrtÀÀ sinua paremmin. En halua mennÀ lukkoon vaan avautua, mutta tarvitsen rohkaisua.
Miten sen voisin tehdÀ?
KyselemÀllÀ ja keskustelemalla.
Olen kiinnostunut murtamaan lukkoja. EipÀ me tosin keskusteluetÀisyydelle olla eksytty, eikÀ taideta valitettavasti eksyÀ jatkossakaan. -sivusta-
IkÀvÀ sua.
MÀ olen nyt eka kertaa elÀmÀssÀ tavannut ihmisen, jonka kanssa ei ole oikein mitÀÀn kysymysmerkkejÀ ja suuria eroavaisuuksia esim. elÀmÀntyyleissÀ tai missÀÀn. Ja siis sellasen, jonka kanssa on se molemminpuolinen voimakas vetovoima ja kemia.
Tietty on aiemminkin ollut sellaisia, jotka joko tykkÀÀvÀt minusta enemmÀn kuin minÀ heistÀ (minua ei oikein vaan sytytÀ seksuaalisesti, vaikka toisessa ei olekaan mitÀÀn vikaa - joku kemia vaan uupuu) tai minÀ tykkÀÀn enemmÀn ja toinen on selkeÀsti katse jonnekin muualle eikÀ innoissaan musta (eli tÀssÀ ollut toisinpÀin, eli minÀ en luultavasti ole vaan sytyttÀnyt seksuaalisesti). Mutta nyt ei ole kumpaakaan.
NĂ€in vahingossa kaivatun kuukausitulot, vaikka en olisi edes halunnut nĂ€hdĂ€. Tienaa enemmĂ€n kuin minĂ€ vuodessa. đ„łđ„łđ„ł
NĂ€in viime yönĂ€ unta ettĂ€ kirjoitit minulle laulun jonka aiheena oli seksuaalinen vetovoima ja kemia đđ
Vierailija kirjoitti:
Halaus sinulle. NĂ€ytit surulliselta eilen. Kaikki on hyvin đ§Ą
TĂ€n alapeukuttajalle tsempit
Olis ihana saada sut syliin
EipÀ sitten ollut mahdollista jutella.
Kun havahtuu kaiken jÀrjettömyyteen ja tajuaa, ettÀ mitÀÀn ei ole koskaan tulossa, miksi olotila ei muutu pysyvÀksi? Miksen pÀÀse irti mahdottomasta? EletÀÀn tÀysin eri todellisuuksissa eikÀ vÀlillÀmme ole mitÀÀn kontaktia todellisuudessa. MillÀ saan katkaistua kuvitelmani ja tunteeni?
Vierailija kirjoitti:
Kun havahtuu kaiken jÀrjettömyyteen ja tajuaa, ettÀ mitÀÀn ei ole koskaan tulossa, miksi olotila ei muutu pysyvÀksi? Miksen pÀÀse irti mahdottomasta? EletÀÀn tÀysin eri todellisuuksissa eikÀ vÀlillÀmme ole mitÀÀn kontaktia todellisuudessa. MillÀ saan katkaistua kuvitelmani ja tunteeni?
Ota se kontakti todellisuudessa ja katso se kortti.
Vierailija kirjoitti:
Toimi irl niin saat
Sun pitÀis tulla juttelemaan mulle. En pure.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀksyminen. Asian hyvÀksyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimi irl niin saat
Olis jo tapahtunut jos ois noin helppoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota se kontakti todellisuudessa ja katso se kortti.
Olen ottanut yhteyttÀ ja saanut turpiini aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ihastunut toiseen naiseen.
Se maailman tavallisin tarina. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ihastunut toiseen naiseen.
Ilmeisesti sÀkin oot toiseen miehen jos tÀssÀ ketjussa oot?
Halaus sinulle. NĂ€ytit surulliselta eilen. Kaikki on hyvin đ§Ą