Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei sua kinosta, ei voi mitÀÀn. Voisit sen kuitenkin sanoa ja sÀÀstÀÀ aikaa. Molempien aikaa
Tunteita tÀssÀ selvittelen. Kuin vuoristoradalla kulkisi uutta reittiÀ. Mutta kiinnostus ei silti hÀviÀ, tuskin koskaan. SitÀ ei vie vÀlimatka eikÀ talvipakkaset.
Jatkan vielÀ, en halua kahlita ketÀÀn. Olet vapaa. Tunnen yhÀ liiankin paljon, mutta yritÀn parannella sÀröjÀ talvipesÀssÀni. Jos edes ystÀvyys jÀisi voimaan, kun nÀemme.
Mukavaa aamupÀivÀÀn kaivatulleni !
Luulen, ettÀ tÀssÀ kohtaa minua ei oteta muuten kuin sananmukaisesti ottamalla. Eli ei tule kesÀÀ. En jaksa mitÀÀn pelleilyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei sua kinosta, ei voi mitÀÀn. Voisit sen kuitenkin sanoa ja sÀÀstÀÀ aikaa. Molempien aikaa
Kuinka paljon höpöÀ mahtuu lyhyeen pitkÀÀn? Jos tiedÀt sen, mitÀ tarvitsee sanoa. MikÀli et, miksi oletat moista? Ja mistÀ tulee kehtaaminen puhua sanomisesta saati ajan tuhlaamisesta kun itseksesi tÀÀllÀ pööpöilet? :0
Olet ajatuksissani. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei pidÀ sormustaan juuri koskaan, mutta joskus kuitenkin.. EikÀ kÀytÀ sukunimeÀÀnkÀÀn enÀÀ somessa. Ota siitÀ sitten selvÀÀ suhteen tilasta. EhkÀ on jossakin epÀselvÀssÀ vÀlitilassa. En tee mitÀÀn aloitteita varattuihin, joten asiat ei etene nÀin.
Aika moni, esim. lÀÀkÀri, ei pidÀ sormusta hygieniasyistÀ. Joissain muissa hommissa ei pidetÀ turvallisuussyistÀ. Toiset jÀttÀvÀt kotiin muuten vaan, tai koska menevÀt uimaan tms. EipÀ sormuksesta tai sen puutteesta voi oikein mitÀÀn johtopÀÀtöksiÀ tehdÀ.
TÀmÀkin aihe nyt selvisi, joko laitetaan piste?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei pidÀ sormustaan juuri koskaan, mutta joskus kuitenkin.. EikÀ kÀytÀ sukunimeÀÀnkÀÀn enÀÀ somessa. Ota siitÀ sitten selvÀÀ suhteen tilasta. EhkÀ on jossakin epÀselvÀssÀ vÀlitilassa. En tee mitÀÀn aloitteita varattuihin, joten asiat ei etene nÀin.
Aika moni, esim. lÀÀkÀri, ei pidÀ sormusta hygieniasyistÀ. Joissain muissa hommissa ei pidetÀ turvallisuussyistÀ. Toiset jÀttÀvÀt kotiin muuten vaan, tai koska menevÀt uimaan tms. EipÀ sormuksesta tai sen puutteesta voi oikein mitÀÀn johtopÀÀtöksiÀ tehdÀ.
NÀköjÀÀn ketjun lukeminen illalla tuli uniin, kun nÀin unta entisestÀ kaivatusta joka lÀmmitteli siinÀ unessa vÀlejÀÀn siihen naiseen jonka kanssa alkoi silloin kun minÀ olin ihastunut tuohon mieheen, ja vissiin palasivat yhteen. :)
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn missÀ olisit huomenna
Niin, toivoin ettÀ sÀkin olisit tullut sinne tÀnÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
TsemppiÀ muru.
Kiitos tuntematon <3
Toivoin vÀhÀn et olisit jÀÀny siihen pitemmÀks aikaa niin oltais ehkÀ voitu jutella jotain. Ei mun tarkotus ollu ajaa sua pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan ja haluaisin ymmÀrtÀÀ sinua paremmin. En halua mennÀ lukkoon vaan avautua, mutta tarvitsen rohkaisua.
Miten sen voisin tehdÀ?
KyselemÀllÀ ja keskustelemalla.
SepÀ ei ole minulle mahdollista, ellei toinen aloita keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Opetushetki.
Miesten huomiota ei kiinnitetÀ olemalla heille ilkeitÀ.
Vain hyvin suvaitsevainen, itsevarma ja huumorintajuinen mies saattaa ymmĂ€rtÀÀ tĂ€mĂ€n ilkeĂ€n toiminnan ilman ettĂ€ siitĂ€ koituu haittaa naiselle. ĂĂ€rimmĂ€isen harvinaista joten olethan kuitenkin varovainen lĂ€hestyessĂ€si miehiĂ€.
Juu ja ihan sama juttu naisten kanssa. MikÀÀn negailu tai ilkeily ei toimi vaan lÀmmin, aito ja rehellinen mies.
Heli, soit sielussani tuhansin sÀvelin. Olisitpa minun. Yötaivaan vÀristÀ katsettasi ikÀvöiden. ErÀs tÀÀltÀ jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Toivoin vÀhÀn et olisit jÀÀny siihen pitemmÀks aikaa niin oltais ehkÀ voitu jutella jotain. Ei mun tarkotus ollu ajaa sua pois.
Mutta ajoit silti. Sun vastuulla saada tilanne korjaantumaan.
Miksi odottaa ihmistÀ, joka ei minua edes halua? On kyllÀ jÀrjen riemuvoitto tÀmÀ kaipaus.
KyselemÀllÀ ja keskustelemalla.