Täällä on paljon mt potilaita ja muita henkisesti huonovointisia ihmisiä.
He eivät enää toimi kuten normaalit ihmiset. Heillä on paljon pakkomielteitä kuten aloitusten tarkastelu sääntöjen perusteella. Jos joku ei ole heidän tulkintansa mukaan sääntöjen mukainen, se aiheuttaa ahdistusta joka purkautuu raivostumisena.
Kommentit (21)
Täällä on koko elämän kirjo, kaikki mukaan ja ollaan kunnolla ja kiltisti.
Tämä on tiedossa ..valitettavasti
Ja veettuila voi iiiihan kuinka paljon vaan !
Laitoit pisteen otsikkoon. Sekin on usein raivon aiheena.
Mulla on mt-ongelmia, mutta ei se oikeuta käyttäytymään huonosti muita kohtaan. Taitavat olla muutenkin kuspäitä sellaiset jotka postailevat vihaa täynnä olevia kommentteja.
Oikeassa olet ap, mutta tuo on vähän samankaltainen havainto kuin tajuaisi, että karhut paskovat metsiin.
Tätä Suomen avohoito teettää. Sekopäät kulkevat vapaina ja terrorisoivat keskustelupalstoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mt-ongelmia, mutta ei se oikeuta käyttäytymään huonosti muita kohtaan. Taitavat olla muutenkin kuspäitä sellaiset jotka postailevat vihaa täynnä olevia kommentteja.
Olet toisaalta terveempi kuin suurin osa ihmisistä. Asenteesi on kohdillaan. 👍
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet ap, mutta tuo on vähän samankaltainen havainto kuin tajuaisi, että karhut paskovat metsiin.
Eivät kaikki sitäkään tajua. Ovat erkaantuneet normaalista elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tämä on hullujenhuone.
Otettu mallia Eduskunnasta 😂
Vierailija kirjoitti:
Laitoit pisteen otsikkoon. Sekin on usein raivon aiheena.
Sisältö on kuitenkin ymmärrettävissä. Se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otettu mallia Eduskunnasta 😂
Kansa on kuitenkin ne hullut sinne ihan itse äänestäneet?
Mä oon hullu. Mulla on hullun paperit. Mä voin tehdä sulle mitä vain eikä mua voida tuomita kun oon syyntakeeton.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hullu. Mulla on hullun paperit. Mä voin tehdä sulle mitä vain eikä mua voida tuomita kun oon syyntakeeton.
Sinut voidaan laittaa tahdosta riippumattomaan hoitoon.
Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus.
Nyt on mystinen teksti irrallaan kaikesta... Mitä hän mahtaa tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Tätä Suomen avohoito teettää. Sekopäät kulkevat vapaina ja terrorisoivat keskustelupalstoja.
Jaxu halit sulle!
On vaan sunkin aika totutella NYKYAIKAAN että useat köyhät ja toisinajattelevat eivät enää puhdista kielillään teidän parempien ihmisten anuksia kiitollisina kuten oli Suomessa ennen muinoin tapana.
Etenkin sikäli mittaat ihmisten mahdollista mielenterveyttä rahallisella onnistumisella-hullua sekin!