Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MielessÀ olet ja mielessÀ sÀilyt. Mukavaa viikonloppua, ehkÀ vielÀ joskus eksyt luokseni vÀÀrÀlle puolelle.
Haluaisin hukkua pysyvÀsti sun kanssasi sinne. PitÀisikö musta kiinni? SitÀ mietin.
Tekisin parhaani.
RiittĂ€vĂ€sti luvattu. Koko sydĂ€mellĂ€ olisin sun. EikĂ€ sitten pÀÀstetĂ€ niitĂ€ eksyyn toisistaan. đ€đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, ettÀ se olet sinÀ. SinÀ, jonka nÀkeminen pysÀyttÀÀ jÀrjenjuoksun ja toiminnot pÀÀn alapuolella vilkastuvat.
TÀhÀn vielÀ lisÀÀn, ettÀ kaivatulla vilkastuu yleensÀ aineenvaihdunta jaloissa, koska hÀn juoksee karkuun.
Olen myös naispuolinen karkulainen, mutta tuskinpa se oikea.
SieltÀ suunnalta varmaan löytyisikin rohkeita ja reippaita naisia, jotka osaavat ja tajuavat nÀmÀ asiat paremmin. MinÀ valitettavasti en osaa toimia tÀssÀ oikealla tavalla mitenkÀÀn, vaikka haluaisinkin.
Olet sivusta. Kaipaan miestÀ. T. Ap
Pahoittelen.
Poistun tÀÀltÀ. Syy: Palstan narsismi
Kaivatulle miehelle: SieltÀ suunnalta löytyy varmaan tarpeeksi rohkeita ja reippaita naisia, jotka osaavat ja tajuavat paremmin nÀmÀ seurusteluasiat yms. En itse valitettavasti osaa, pahoittelen.
Vierailija kirjoitti:
ettÀ ottaa pÀÀhÀn!
MikÀ nyt !
Ei ongelma ole osaako seurusteluasiat. Ei tartte kun hengailla yhdessÀ. Paljon isompi ongelma on aina löytÀÀ ihminen josta tykkÀÀ ja joka tykkÀÀ takaisin ja sitten ettÀ siitÀ ihmisestÀ tykkÀÀ vielÀ mahd. muutaman vuoden pÀÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ettÀ ottaa pÀÀhÀn!
MikÀ nyt !
Tulin juuri takaisin. HuutomerkkiÀsi edeltÀÀ vÀlilyönti joten epÀilen vastata.
Miten mĂ€ tykkÀÀnkin susta đ„čđ haluaisin niin sanoa sulle siitĂ€ ... Toivottavasti vielĂ€ joskus nĂ€hdÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ettÀ ottaa pÀÀhÀn!
MikÀ nyt !
Se oli vahinko đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ettÀ ottaa pÀÀhÀn!
MikÀ nyt !
Se oli vahinko đ€
Nyt pitÀisi vain tietÀÀ kumpi olet.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka on laiskoja, ja eivÀt ymmÀrrÀ kuinka pidetÀÀn huolta itsestÀ/ulkonÀöstÀ, vetoavat tekosyyhyyn = olen luomua katsos.
MitÀ tarkoittaa pitÀÀ huolta ulkonÀöstÀ? Perushygieniaa vai pumpattuja huulia?
MitÀ vikaa laiskuudessa on? Se on vaan energian sÀÀstÀmistÀ, tai oikeastaan kutsun sitÀ joutilaisuudeksi. Henkinen laiskuus on oikeastaan paljon pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ettÀ ottaa pÀÀhÀn!
MikÀ nyt !
Se oli vahinko đ€
Nyt pitÀisi vain tietÀÀ kumpi olet.
Aijaa, no ei sit
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle miehelle: SieltÀ suunnalta löytyy varmaan tarpeeksi rohkeita ja reippaita naisia, jotka osaavat ja tajuavat paremmin nÀmÀ seurusteluasiat yms. En itse valitettavasti osaa, pahoittelen.
MitÀ niistÀ seurusteluasioista et osaa? EihÀn se vaadi kuin kaksi ihmistÀ jotka tykkÀÀvÀt syvÀsti toisistaan ja homma rullaa omalla painollaan.
Jos etsit satunnaisia tai mÀÀrÀajallisia seksisuhteita, niin sen voi kertoa suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka on laiskoja, ja eivÀt ymmÀrrÀ kuinka pidetÀÀn huolta itsestÀ/ulkonÀöstÀ, vetoavat tekosyyhyyn = olen luomua katsos.
Onko vaikea masennus tekosyy?
Joo mulla on ollut ilmavaivaongelmia, hehheh onpas hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Kauhea törĂ€ys kodinkone osastolla tunti sitten. Vahinko sekin đ€
Ei minultađ
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀmÀ ole mikÀÀn keskustelupalsta kahdelle. Koko aika sekoittuu kommentit keskenÀÀn. Ei opi tuntemaan toista.
Niin sekoittuu, kun jotkut idiootit Ă€nkkÀÀ kahden keskustelijĂ€n vĂ€liin, ja sotkee koko homman/aloituksen. Eilen joku Ă€nkkĂ€s ihan pusikosta tuputtaa kaivattunssa tuntomerkkejĂ€ keskusteluun, vaikka keskustelussa ei sanallakaan sellaisista puhuttu đ eikĂ€ viitsinyt edes sivusta kirjoittaa olevansa, voiko pĂ€ssinpÀÀ olla. KyllĂ€ tÀÀllĂ€ kahdelleen vois keskustella, jos sivussa olevilla olis kĂ€ytöstapoja.
EpÀilen vahvasti