Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11460)
TiedÀn missÀ olisit huomenna
Katkeaminen kÀvi liki. Ei onnistunut. Rest in pieces.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta, minĂ€ tulen đ
PitÀÀkö pelÀtÀ?
HĂ€h
VĂ€hĂ€n porukka sekoo tÀÀllĂ€ nopeaan! Kiitos hei hei đ
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀmÀ ole mikÀÀn keskustelupalsta kahdelle. Koko aika sekoittuu kommentit keskenÀÀn. Ei opi tuntemaan toista.
Tuntuu siltÀ, ettÀ keskustelijat tuntevat toisensa jo ennestÀÀn, eikÀ sitten viitsi mennÀ sekoittamaan siihen vÀliin.
Vierailija kirjoitti:
No missÀ?
Vierailija kirjoitti:
VapaaehtoistyössÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tervehdin sinua, mitÀ siitÀ seuraa?
NÀytÀn yllÀttyneeltÀ, tervehdin takaisin, pysÀhdyn paikalleni.
Tuota viimeistÀ epÀilen... Oletko varma, ettÀ uskaltaisin jÀÀdÀ juttelemaan?
Itse uskaltaisin.
Tuskinpa nÀhdÀÀn tÀnÀÀnkÀÀn. Tai jos nÀhdÀÀn, niin tuijotat puhelinta koko sen ajan. Tulee vibat ettÀ joko oot varattu tai sitten mokasin jossain kohtaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, ettÀ se olet sinÀ. SinÀ, jonka nÀkeminen pysÀyttÀÀ jÀrjenjuoksun ja toiminnot pÀÀn alapuolella vilkastuvat.
TÀhÀn vielÀ lisÀÀn, ettÀ kaivatulla vilkastuu yleensÀ aineenvaihdunta jaloissa, koska hÀn juoksee karkuun.
Olen myös naispuolinen karkulainen, mutta tuskinpa se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli, kaunein kangastukseni. Ulottumattomissa. Rakkaat kaipaavat terveiset, en unohda sua koskaan.
Hirvaskangaan Heli?
Mikkelin mirkku
Vierailija kirjoitti:
Katkeaminen kÀvi liki. Ei onnistunut. Rest in pieces.
Liikkuva vesi ei jÀÀdy paikalleen eikÀ voikaan silloin katketa. (Sivu)
Kun pÀivÀ pimenee, pimenee ajatuksetkin.
MielessÀ olet ja mielessÀ sÀilyt. Mukavaa viikonloppua, ehkÀ vielÀ joskus eksyt luokseni vÀÀrÀlle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Kun pÀivÀ pimenee, pimenee ajatuksetkin.
Olen suosiolla valmiiksi ihan pimeÀ, niin sÀÀstÀn kaikkien aikaa.(sivusta tÀmÀkin) Ja ihanaa joulunodotuksen odotusta!
Vierailija kirjoitti:
MielessÀ olet ja mielessÀ sÀilyt. Mukavaa viikonloppua, ehkÀ vielÀ joskus eksyt luokseni vÀÀrÀlle puolelle.
Haluaisin hukkua pysyvÀsti sun kanssasi sinne. PitÀisikö musta kiinni? SitÀ mietin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa, ettÀ se olet sinÀ. SinÀ, jonka nÀkeminen pysÀyttÀÀ jÀrjenjuoksun ja toiminnot pÀÀn alapuolella vilkastuvat.
TÀhÀn vielÀ lisÀÀn, ettÀ kaivatulla vilkastuu yleensÀ aineenvaihdunta jaloissa, koska hÀn juoksee karkuun.
SieltÀ suunnalta varmaan löytyisikin rohkeita ja reippaita naisia, jotka osaavat ja tajuavat nÀmÀ asiat paremmin. MinÀ valitettavasti en osaa toimia tÀssÀ oikealla tavalla mitenkÀÀn, vaikka haluaisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin hukkua pysyvÀsti sun kanssasi sinne. PitÀisikö musta kiinni? SitÀ mietin.
Tekisin parhaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SieltÀ suunnalta varmaan löytyisikin rohkeita ja reippaita naisia, jotka osaavat ja tajuavat nÀmÀ asiat paremmin. MinÀ valitettavasti en osaa toimia tÀssÀ oikealla tavalla mitenkÀÀn, vaikka haluaisinkin.
Olet sivusta. Kaipaan miestÀ. T. Ap