Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11455)
MĂ€ taidan rakastaa sua đ€
Vierailija kirjoitti:
Ja niin ei ollut kuin kaksi ÀÀripÀÀtĂ€ asiassa đ€Łđ
Ei kai se mikÀÀn uutinen ole, ettĂ€ tÀÀltĂ€ löydyt pĂ€ivittĂ€in đ
Kai sÀ oot huomannut miten me sovittaisiin yhteen tosi hyvin?
Vierailija kirjoitti:
MinÀkin hÀntÀ.
K
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllÀ mutta viime aikoina olen epÀillyt kovasti hÀnen kiinnostustaa. Luulen tÀmÀn olevan mun puolelta yksipuolinen harha.
K
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut. MeidÀt on kuin luotu toisillemme. Tosin luoja on tainnut olla hieman kÀnnissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sun mielikuvituksessa.
Mulle tulee fresh olo kun luen todella hyvÀÀ kirjaa, tai jos tapaan ystÀvÀn jonka kanssa keskustelu rÀjÀyttÀÀ jotain sisÀllÀni,
hyvÀ olo tulee myös jos luistelee, hiihtÀÀ tai laskettelee, ja auringon paahtaessa meressÀ uidessa.
Vierailija kirjoitti:
Millaista henkilöÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle miehelle: SieltÀ suunnalta löytyy varmaan tarpeeksi rohkeita ja reippaita naisia, jotka osaavat ja tajuavat paremmin nÀmÀ seurusteluasiat yms. En itse valitettavasti osaa, pahoittelen.
MitÀ niistÀ seurusteluasioista et osaa? EihÀn se vaadi kuin kaksi ihmistÀ jotka tykkÀÀvÀt syvÀsti toisistaan ja homma rullaa omalla painollaan.
Jos etsit satunnaisia tai mÀÀrÀajallisia seksisuhteita, niin sen voi kertoa suoraan.
Ei se ole niin yksinkertaista ainakaan tÀssÀ ketjussa, vaikka tykkÀisi kuinka. Sekaannuksia ja vÀliin tulevia.VÀÀrinkÀsityksiÀkin, kun systeemi uutta. Parempi, kun tulisi tilaisuus edes keskustella paikan pÀÀllÀ.EhkÀ se vielÀ tulee, toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jotka on laiskoja, ja eivÀt ymmÀrrÀ kuinka pidetÀÀn huolta itsestÀ/ulkonÀöstÀ, vetoavat tekosyyhyyn = olen luomua katsos.
Luomukin voi olla huoliteltu. MinÀ tykkÀÀn kÀyttÀÀ aikani muihin asioihin. Liikkua sen verran, ettÀ toimintakykyni sÀilyy ja paino pysyy kurissa.
Sivusta
Jos vain minÀ olen ajatellut, vain minÀ olen kaivannut sua, niin tekeekö se musta tyhmÀn vai romanttisen?
PistÀkÀÀpÀs tanssikengÀt jalkaan.Lupaan tanssittaa muutamat hitaat.
NÀytit komealta tÀnÀÀn lounasruokalassa. Tyypilliseen tapaani en uskaltanut antaa katseeni osua sinuun siten, ettÀ olisit huomannut.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ viikonloppua. đ€đ§Ą
Kiitos! Mukavaa viikonloppua myös sinulle. đ§Ąđ€
Sun seurassa aina maadottuu k. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle miehelle: SieltÀ suunnalta löytyy varmaan tarpeeksi rohkeita ja reippaita naisia, jotka osaavat ja tajuavat paremmin nÀmÀ seurusteluasiat yms. En itse valitettavasti osaa, pahoittelen.
MitÀ niistÀ seurusteluasioista et osaa? EihÀn se vaadi kuin kaksi ihmistÀ jotka tykkÀÀvÀt syvÀsti toisistaan ja homma rullaa omalla painollaan.
Jos etsit satunnaisia tai mÀÀrÀajallisia seksisuhteita, niin sen voi kertoa suoraan.
Ei se ole niin yksinkertaista ainakaan tÀssÀ ketjussa, vaikka tykkÀisi kuinka. Sekaannuksia ja vÀliin tulevia.VÀÀrinkÀsityksiÀkin, kun systeemi uutta. Parempi, kun tulisi tilaisuus edes keskustella paikan pÀÀllÀ.EhkÀ se vielÀ tulee, toivon niin.
Ja turhan monimutkaista, kun tietÀmÀttÀÀn meneekin kahden viestittelijÀn vÀliin. NÀmÀ kai tuntevat toisensa jo ennestÀÀn. JÀÀ omat vastauksetkin tekemÀttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Sun seurassa aina maadottuu k. <3
Sanoo k?
Ja niin ei ollut kuin kaksi ÀÀripÀÀtĂ€ asiassa đ€Łđ