Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11465)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀmÀ ole mikÀÀn keskustelupalsta kahdelle. Koko aika sekoittuu kommentit keskenÀÀn. Ei opi tuntemaan toista.
Kiitos, tÀstÀ tiedosta, kukaan ei ollut tajunnut tÀtÀ !
Ei teistÀ koskaan tiedÀ, rouva vÀlilyönti huutomerkki.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sua koko ajan. SitÀ rauhaa, jonka löysin sun lÀheltÀ. Levottomuus ja ahdistus vaivaa, kun et oo tÀssÀ mun lÀhellÀ.
Kuinka kaukana hÀn on?
Miten sais iskettyÀ nuoren chicksin? Sellaisen, ettÀ kaikki paheksuis ja pitÀis niin suurta ikÀeroa sopimattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
poltat mua, vaikket .....kaan
olen tuli, sinÀ viileÀ vesi
Jep. Jos ei miettisi jÀrjellÀ, ei ois kyllÀ paluuta enÀÀ. Tosin en ehkÀ edes halua.
TÀmÀ meidÀn juttu on jumahtanut kuin Putinin aivot suuruudenhulluuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin ensin, ettÀ tÀmÀ on vain kevyt ihastus, mutta ei helvetti, minÀ olen ihan tosissani ihastunut sinuun. Olet ihana nainen.
Oikein ja luonnollista
Oi, olisipa mulle tÀmÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin sua koko ajan. SitÀ rauhaa, jonka löysin sun lÀheltÀ. Levottomuus ja ahdistus vaivaa, kun et oo tÀssÀ mun lÀhellÀ.
Joskus ehkÀ samassa osoitteessa
Kaukainen haave. Pienet yhteiset hetketkin tuntuvat niin isoilta ja kantavat pitkÀÀn, ettei jokaista aamupuuroa tÀydy yhdessÀ lusikoida.
Vierailija kirjoitti:
Ei đ€Ł se vaan tuntuu siltĂ€, kyllĂ€ tÀÀ tĂ€stĂ€ etenee
TÀÀ on jotain niin absurdia, ja olen sentÀÀn avoinmielinen hullu ja vaikka mitÀ.
Ei meille yks kerta riitÀ, vai mitÀ oot mieltÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei đ€Ł se vaan tuntuu siltĂ€, kyllĂ€ tÀÀ tĂ€stĂ€ etenee
MitÀ veikkaat, kumpi liikahtaa ensin, Putinin aivosolu vai tÀmÀ juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kaukana hÀn on?
Ei mitÀÀn kĂ€sitystĂ€. Varmaankin kilometrin pÀÀssĂ€ hetkellisestĂ€ sijainnistani, eli omalla työpaikallaan. đ€đ
Ei yhden kerran takia kannata ottaa edes housuja pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kaukana hÀn on?
Ei mitÀÀn kĂ€sitystĂ€. Varmaankin kilometrin pÀÀssĂ€ hetkellisestĂ€ sijainnistani, eli omalla työpaikallaan. đ€đ
Hmm. Ootko Prismassa?đ€
Vierailija kirjoitti:
Ei yhden kerran takia kannata ottaa edes housuja pois.
Ei se housut pÀÀllÀ kovin helposti onnistu.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miten sais iskettyÀ nuoren chicksin? Sellaisen, ettÀ kaikki paheksuis ja pitÀis niin suurta ikÀeroa sopimattomana.
;)
Vierailija kirjoitti:
Ei meille yks kerta riitÀ, vai mitÀ oot mieltÀ
Helposti se lÀhtee siitÀ laukalle. Yksi kerta riittÀÀ vain jos se on ÀÀrimmÀisen heikko kokemus. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Rahaa, komea auto ja statusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ItsepÀhÀn sitÀ halusit.
En halunnut. Vaikeita isoja tunteita, elÀmÀn kiemuroita. Sut oon aina halunnut. En ketÀÀn muuta. Oot mun tÀrkein ajatus. HyvÀksyt mut tÀllaisenaan tai et.
olen tuli, sinÀ viileÀ vesi