Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11615)
Vierailija kirjoitti:
Muistan tÀn kyllÀ jonkun aikaa, joten seuraavan kerran kun kohdataan niin saa nÀhdÀ onko hyvÀt mietteet vai huonot vibat.
MinkÀ?!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua. đ§ž
Ja siihen se jÀÀ.
En kykene taas kirjoittamaan, kun aika loppuu ja sydÀn on tÀynnÀ lÀmpöÀ, jonka haluaisin sinulle antaa. Rakastan sua. Nuku hyvin, kullan kallis.
HyvÀÀ yötĂ€ minun muruset đ
Vierailija kirjoitti:
Muistan tÀn kyllÀ jonkun aikaa, joten seuraavan kerran kun kohdataan niin saa nÀhdÀ onko hyvÀt mietteet vai huonot vibat.
Kohtaan ihmiset aina hyvillÀ mielin, jatko riippuu tÀysin vastaanotosta.
Vierailija kirjoitti:
MinÀkin muistan sen ensimmÀisen tapaamisen
Se ei mennyt ihan putkeen
Vierailija kirjoitti:
Mulla rupee aina jÀnnittÀÀ
Sama juttu eli tuhoon tuomittu
Vierailija kirjoitti:
Joku saa sinua suukottaa.
Minua ei suukota enÀÀ kukaan.
PitÀis kyllÀ alkaa raahautumaan ulos. Ei ole oikein mieleiset kelit.
God morgon min favoritlĂ€rare, snygga medelĂ„lders fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ€
Fredagskramar till dig đ€
Onko "Sorkkarauta" T. tÀÀllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reissumuikille kaipaavat terveiset.
t. valkaisufani
TÀÀ vois osua. Olet rakas. Hy.
TiedÀtkö, mÀ en edes jaksa miettiÀ, voisitko olla oikeasti kaivattuni. MÀ olen saanut niin vÀhÀn rakkautta (en nyt puhu esim. vanhempien rakkaudesta) osakseni mun elÀmÀssÀni, ettÀ mÀ otan tÀmÀnkin avosylin vastaan ja nautin siitÀ niin kauan kuin pystyn. Olen sen ansainnut.
When you are not fed love on a silver spoon you learn to lick it off knives.
Ap
SynkkÀ liikkeen verkosto
Tuikut oksiston
Auton keilat pyyhkivÀt
Kosteaa pikeÀ
Tuubi tÀyttyy matkustajista
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus tunkeilla. Olisi vain kiva, jos tietÀisi, miksi toimit, kuten toimit. Reilusti ja suoraan, kiertelemÀttÀ ja kaartelematta. HÀmmentÀvintÀ on se, kun ei tiedÀ ja joutuu pÀÀssÀÀn pyörittÀmÀÀn, mikÀ mahtaa olla toimintatavan takana.
Olen liian varuillani sivullisten takia. Voisin hymyillÀ suu korvissa, kun nÀemme. Mutta puren vain huulta, etten paljasta liikaa, mitÀ tunnen.
MinÀkin muistan sen ensimmÀisen tapaamisen