Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11614)
M(n), hyvÀÀ huomenta ja paljon aamupusuja sulle. đ§Ąđ
Koska se oli typerÀÀ ja idioottimaista. Ja sulla keitti yli totaalisesti.
Se on aika yllÀttÀvÀÀ, miten voi vihata jotakuta, jota ei ole koskaan varsinaisesti tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Se on aika yllÀttÀvÀÀ, miten voi vihata jotakuta, jota ei ole koskaan varsinaisesti tavannut.
Sitten myös voi olla syytÀ pitÀÀ itsensÀ kurissa, ettei seuraa mitÀÀn harkitsematonta?
Vierailija kirjoitti:
Koska se oli typerÀÀ ja idioottimaista. Ja sulla keitti yli totaalisesti.
Ihmiset on vaan, ihmisiÀ. Joskus keittÀÀ yli, itsekullakin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt juurisyitÀ vihallesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten myös voi olla syytÀ pitÀÀ itsensÀ kurissa, ettei seuraa mitÀÀn harkitsematonta?
TÀmÀ itsekurin yllÀpitÀminen koskee kyllÀkin hÀntÀ, ei minua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi idiootti jaksaa peukuttaa, vaikka ei tiedÀ, mistÀ on kyse.
Ja se on sun oma syysi, kun et selitÀ asioita auki vaan heittelet huomiohakuisesti vihjailevia murusia tÀkyinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. ItsemÀÀrÀÀmisoikeuden ja yksityisyyden suojan oikeudeton loukkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi idiootti jaksaa peukuttaa, vaikka ei tiedÀ, mistÀ on kyse.
Ja se on sun oma syysi, kun et selitÀ asioita auki vaan heittelet huomiohakuisesti vihjailevia murusia tÀkyinÀ.
Ja kuka pakottaa sut peukuttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Naisille helppo tapa lÀhestyÀ: pudottakaa kÀvellessÀnne jotain niin ettÀ kaivattu nÀkee
That's it, maailman helpoin tapa tehdÀ aloite suoraan Viktoriaaniselta aikakaudelta (1837-1901)
Ei ollenkaan hullumpi tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ se kÀytÀnnössÀ tarkoittaa? EipÀ tuo vielÀ paljoa kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hÀn passiivinen pakastin? Kannattaako siinÀ tapauksessa jÀÀdÀ vatvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hÀn passiivinen pakastin? Kannattaako siinÀ tapauksessa jÀÀdÀ vatvomaan.
Olet passiivinen aivokuollut idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tervehdin sinua, mitÀ siitÀ seuraa?
NÀytÀn yllÀttyneeltÀ, tervehdin takaisin, pysÀhdyn paikalleni.
Tuota viimeistÀ epÀilen... Oletko varma, ettÀ uskaltaisin jÀÀdÀ juttelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisille teoille, mitÀ sitten kÀytÀnnössÀ sisÀltÀÀkÀÀn, on syytÀ olla pÀivÀnvalossa perustelua kestÀvÀt nÀytöt.
Miksi pillu on niin ihmeellinen asia? Se ei oikeasti ole muuta kuin mÀrkÀ reikÀ josta saa vartiksi hupia. YmmÀrrÀn sen ettÀ sitÀ haluaa joskus pÀÀstÀ kokeilemaan, mutta se ettÀ mennÀÀn joka viikonloppu baariin hakemaan pillua on naurettavaa. Naisetkin tuntuvat luulevan ettÀ pystyvÀt pilluillaan kontrolloimaan maailmaa. Jos miehelle ei pillu kelpaa, hÀn on vÀlittömÀsti homo tai vammainen. En ole mikÀÀn luolamies joka ei osaisi pitÀÀ himojaan kurissa. Jos minÀ joskus haluan seksiÀ, pÀÀtÀn siitÀ itse. En antaudu naisten viettelyksille sillÀ en anna naisten ohjata tekemisiÀni vain siksi ettÀ heillÀ on jalkojen vÀlissÀ mÀrkÀ reikÀ.
Miehille kysymys. MinkÀ ikÀisenÀ kasvoit ulos pillun metsÀstÀmisestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus tunkeilla. Olisi vain kiva, jos tietÀisi, miksi toimit, kuten toimit. Reilusti ja suoraan, kiertelemÀttÀ ja kaartelematta. HÀmmentÀvintÀ on se, kun ei tiedÀ ja joutuu pÀÀssÀÀn pyörittÀmÀÀn, mikÀ mahtaa olla toimintatavan takana.
Olen liian varuillani sivullisten takia. Voisin hymyillÀ suu korvissa, kun nÀemme. Mutta puren vain huulta, etten paljasta liikaa, mitÀ tunnen.
VÀhÀnkin riittÀisi, nyt et paljasta lainkaan.
Muistatko Tomi sen kerran, kun nÀimme sattumalta toisemme?