Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (11634)
Ootko unohtanut jo mut kokonaan?
Jouluiset terveiset kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus tunkeilla. Olisi vain kiva, jos tietÀisi, miksi toimit, kuten toimit. Reilusti ja suoraan, kiertelemÀttÀ ja kaartelematta. HÀmmentÀvintÀ on se, kun ei tiedÀ ja joutuu pÀÀssÀÀn pyörittÀmÀÀn, mikÀ mahtaa olla toimintatavan takana.
MissÀ kontekstissa?
TiedÀn, ettei tÀstÀ mitÀÀn realistista kehkeytyisi, mutta jotain yön pimeÀÀn silti. Sen haluan sinulle sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaakohan sua et oon vÀhÀn sua lyhyempi?
Seksikkyys korvaa pituuden puutteen sun kohdalla
SeksikkyyttĂ€ pienessĂ€ paketissa đđ
184cm mies on nykyÀÀn pieni paketti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia tupsupipo.
Tupsupipon vÀri vielÀ?
se vÀri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissimiehen elÀmÀ on vÀlillÀ omalla tavallaan haasteellista. Meinasin kirjoittaa ettÀ lupaan etten tuijota mutta en haluaisi valehdellakaan. No... YritÀn. NÀytÀt tosin vaan hymyilevÀn minulle vaikka jÀÀn varmaan jatkuvasti kiinni katseistani.
MinÀ olen tissinainen, mutta osaan tuijotella niitÀ salaa. Toisin kuin te miehet.
MinĂ€ taas olen tissiTĂN nainen, enkĂ€ tuijottele ketÀÀn kasvojen alapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit alkuun tosi innokas, jopa yli innokas, sit yks kaks đ€
Oletko miettinyt, mistÀhÀn muutos?
Olen. Ei harmainta aavistusta edelleenkÀÀn.
JÀtitkö vastaamatta viesteihin?
En, meillÀ meni tosi lujaa/hauskaa wa ~viikon+ ja sitten yhdenÀkkisesti tÀys hiljaisuus hÀltÀ. JÀtti vastaamatta viestiin useaks pÀivÀks, ja sit tuli lyhyt parin sanan vastaus, joka kirjoitettu siten ettei voinut kummempia siitÀ itse vÀÀntÀÀ takaisin. Oon miettinyt pÀÀni puhki, ja tullut siihen lopputulemaan, et jos mustasukkaistui kuvitelmissaan tmv ainoa jÀrkevÀ pÀÀtelmÀ mihin tulin.
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn olisin halunnut halata sinua
Niin minÀkin sinua.
Ei tee tyhmÀksi jos nippelitieto ei pysy mielessÀ.
Vaikka tankkaisi tietoa, se ei pysy jos ei vain pysy.
TÀmÀ kannattaa ottaa huomioon opiskellessakin.
Inhimillisyyden ymmÀrtÀminen auttaa luomaan hyvinvointia.
Lauantaina taidan nukkua pitkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Ootko unohtanut jo mut kokonaan?
Joo kun ei nÀhdÀ enÀÀ siellÀ missÀ nÀhtiin ja korvaavia tuotteita on tullut tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et halannut.
Liikaa työkavereita ympÀrillÀ, siksi en.
LĂ€hestyn sinua telepatialla, koska muuten en voi. Rakastan sinua M. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoitus tunkeilla. Olisi vain kiva, jos tietÀisi, miksi toimit, kuten toimit. Reilusti ja suoraan, kiertelemÀttÀ ja kaartelematta. HÀmmentÀvintÀ on se, kun ei tiedÀ ja joutuu pÀÀssÀÀn pyörittÀmÀÀn, mikÀ mahtaa olla toimintatavan takana.
Rakastunut
đđđđ
Naisille helppo tapa lÀhestyÀ: pudottakaa kÀvellessÀnne jotain niin ettÀ kaivattu nÀkee
That's it, maailman helpoin tapa tehdÀ aloite suoraan Viktoriaaniselta aikakaudelta (1837-1901)
MÀ olin niin tyhmÀ, ettÀ kuvittelin ettÀ meistÀ vois ihan realistisesti tulla ihan se kaikki. Nyt yritÀn painaa tajuntaani, ettÀ tÀytyy luopua toivosta vihdoin. Sulla on jotkut omat intressisi, jotka ei ole mÀ. Olis se pitÀnyt jo alusta asti uskoa, mÀ en koskaan sulle riittÀs. Nuku hyvin.
Mutta hitto, ettÀ osaa surettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A:lta A:lle, niin minÀkin sinua.
EhkĂ€ ensi kerralla sitten đ
toiselta A:lta A:lle
Rakastunut