Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestään koko ajan haastava, piikittelevä ja ärtynyt nainen kaipaa todellisuudessa vain maskuliinin huolenpitoa, kannattalua ja rajoja

Vierailija
31.08.2026 |

Mitä se sitten missäkin tilanteessa sattuu olemaan? Se voi olla halaus tai että mies pitää sylissä. Se voi olla kuumaa seksiä, jossa mies kantaa naisen sänkyyn ja ottaa hänet. Tai se voi olla sitä, että mies komentaa naisen lepäämään ja ilmoittaa että mä sitten hoidan esim. lapset tänään. Tms. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen nainen kaipaa mieheltä tasaveroista osallistumista lasten ja kodin hoitoon. Se ei ole mitään kannattelua, rajoja tai huolenpitoa vaan sitä, että mies lopetta sluibaamisen yhteisistä vastuista.

Vierailija
2/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilaudan teoriat naisista osa 6354. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel yrittää larpata maskuliinista miestä tehtailemalla provoja 🤣🤣🤣

Vierailija
4/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen nainen kaipaa mieheltä tasaveroista osallistumista lasten ja kodin hoitoon. Se ei ole mitään kannattelua, rajoja tai huolenpitoa vaan sitä, että mies lopetta sluibaamisen yhteisistä vastuista.

Luepa aloitukseni uudelleen. Se rajojen asettaminen on juuri esim. sitä, että mies ei anna naisen kantaa asioita yksin. Joskus se vain pitää tehdä vähän jämäkämmin "nyt menet lepäämään, mä hoidan lapset" -tyylillä. Suomalaiset naiset kun ovat niin huonoja antamaan miehelle niitä ohjaksia. Ap 

Vierailija
5/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa aloitukseni uudelleen. Se rajojen asettaminen on juuri esim. sitä, että mies ei anna naisen kantaa asioita yksin. Joskus se vain pitää tehdä vähän jämäkämmin "nyt menet lepäämään, mä hoidan lapset" -tyylillä. Suomalaiset naiset kun ovat niin huonoja antamaan miehelle niitä ohjaksia. Ap 

Ei kodin- ja lastenhoidossa mitään ohjaksia vaadita, sen kun tekee. Yksi satunnainen kerta lasten ja kodinhoitoa ei ole mitään vastuunkantoa mieheltä. Jos mies olisi tasaveroinen vanhempi/kodinhoitaja, nainen menisi våsyneenä ihan itse lepäämään, kun pystyisi luottamaan miehen hoitavan hommat.

Vierailija
7/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä tarina,a😀

Vierailija
8/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kodin- ja lastenhoidossa mitään ohjaksia vaadita, sen kun tekee. Yksi satunnainen kerta lasten ja kodinhoitoa ei ole mitään vastuunkantoa mieheltä. Jos mies olisi tasaveroinen vanhempi/kodinhoitaja, nainen menisi våsyneenä ihan itse lepäämään, kun pystyisi luottamaan miehen hoitavan hommat.

Mutta kun moni nainen ei luota siihen mieheensä ja hänen kannattaluun. Siksi nainen ei usein suostu tai uskalla antaa niitä ohjaksia miehelle. Silloin kysymys kuuluukin: miksi olet miehen kanssa, jonka kykyihin et luota ja jota koet tarvetta jatkuvasti ohjeistaa ja holhota? Ap 

Vierailija
9/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tässä rajoja ja huolenpitoa kaipaat. Nyt lopetat palstailun.

Vierailija
10/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuollainen. Johtuu sitä, että hoidan KAIKEN - myös ne renkaiden vaihdot - itse tai maksan jonkin asian teettämisestä puolisolleni. Kaipaisin sitä, että mies osallistuisi edes johonkin ihan vapaaehtoisesti omasta halustaan yhteisen hyvän edeksi ja ihan aidosti olisi läsnä. Jos pyydän puistoon mukaan lapsiemme kanssa, oma puolisoni saattaa tullakin mukaan, mutta sitten jää torkkumaan puiston penkille kuin mikäkin pultsari. Minulla on kuitenkin se ongelma hänen mielestään.

11/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään tarvetta piikitellä ja olla ärtynyt sille kultakimpaleelle 😍 

Vierailija
12/9 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastava nainen vaan luiskaan, elämässä on haasteita ihan tarpeeksi että puoliso olisi yksi heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme