Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12050)
Onneksi mua ei kaipaa kukaan.
T. Lonti
M-naista ei ole halua tavata. Kumpaakaan niistÀ.
EtsintÀkuulutus!
SinÀ joka ammuit minuun Amorin nuolen!
Pimpotit kesÀyönÀ klo 00.00 oveani!
NÀyttÀydy
Muistatko kun katsoin hÀntÀ ovella ja lÀhestyit minua, kÀÀnnyin ja hymyilin sinulle? LÀhestyit minua, ja arveleva katseesi vaihtui epÀilevÀsti viekkaaksi keinohymyksi. HÀn ei nÀhnyt minua. Ennen sitÀ mies ehdotti kÀytÀvÀssÀ, ettÀ haluaisinko jutella hÀnelle ja meni huoneeseen. En uskaltanut
...koska sinĂ€. Ja koska... đȘ
Ja kun katsoin sinne tajusin myös asetelman absurdiuden. VÀlillÀ se iskee pÀin kasvoja.
Vierailija kirjoitti:
EtsintÀkuulutus!
SinÀ joka ammuit minuun Amorin nuolen!
Pimpotit kesÀyönÀ klo 00.00 oveani!
NÀyttÀydy
Amorhan sen ampui. Se toinen osapuoli on syytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ovestani voi edelleen murtautua.
Olisko sittenkin kÀtevÀmpÀÀ, jos avaat oven tai tulet ihan itse ihmisten ilmoille? Miksi sinut tÀytyy tulla kotoa hakemaan, kun et kuitenkaan lÀhtisi, vaikka tulisin?
Olen jo madellut sen varpaissa.
MillÀ tavalla?
Vierailija kirjoitti:
MennÀÀnkö puhuu whatsappiin tuhmia đ„
En jaksa semmoisia. Olen vÀsynyt ja turhautunut.
Karvaturri tÀÀllÀ etsiskelee elÀmÀnsÀ naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ovestani voi edelleen murtautua.
Olisko sittenkin kÀtevÀmpÀÀ, jos avaat oven tai tulet ihan itse ihmisten ilmoille? Miksi sinut tÀytyy tulla kotoa hakemaan, kun et kuitenkaan lÀhtisi, vaikka tulisin?
Olen jo madellut sen varpaissa.
MillÀ tavalla?
Haastamalla hÀnen keinotekoista hymyÀÀn.
Miksi?
Miksi?
Miksi?
Miksi?
Oliko pakko?
Heippa ketjuun. Ihan ohiksena tein jĂ€rkyttĂ€vĂ€n laskelman. Jos pĂ€ivĂ€ssĂ€ kuluu esimerkiksi 3 jogurttia jotka maksavat 0,67⏠per purkki niin kuukaudessa (laskennallinen 30pv) pelkkiin jogurtteihin menee rahaa 60,30âŹ. MiettikÀÀs mikĂ€ summa rahaa tĂ€mĂ€ on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Miksi?
Miksi?
Miksi?
Oliko pakko?
Ai mitÀ? Antaa liikaa tunnisteita ja nöyryyttÀÀ sinut?
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla soittamaan mun ovikelloa. Avaan kyllÀ. Miehelle.
Voisit lÀhettÀÀ mulle viestin, vastaan kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Miksi?
Miksi?
Miksi?
Oliko pakko?
Ai mitÀ? Antaa liikaa tunnisteita ja nöyryyttÀÀ sinut?
Ei vaan miksi kaivattu veti minut tÀhÀn hommaan, kun tiesi alun alkaenkin lopputuloksen. TiedÀn, kukin vastaa omista tunteistaan ja blaa, blaa, blaa... Silti mieli miettii asioita edestakaisin alusta tÀnne ja takaisin, kun ei löydÀ ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ovelle, jos joku kuuma mies eksyy niin sanon, ettÀ -tule vaan sisÀÀn-
Kohta on Jehovat ovella đ„ł
KÀvivÀt jo viikonloppuna, siks uskalsinkin sanoa noin, vuoteen tuskin tulevat uudestaan. Oli tosin mukava rupatella, niidenkin kanssa pitkÀstÀ aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sinua katsoo silmiin, niin aika tuntuu pysÀhtyvÀn ja kaikki hÀlinÀ ympÀriltÀ katoavan. Sen jÀlkeen pyörit mielessÀ koko ajan. Sama vaikutus ja tunne kuluneesta ajasta huolimatta. Naiselle jonka kanssa kÀytiin yhdessÀ kaupassa. MielessÀ olet ja pysyt.
MinkÀ vÀriset silmÀt saavat ajan pysÀhtymÀÀn?
HÀn tietÀÀ kyllÀ silmiensÀ paremmin kuin minÀ. KÀvelimme sinÀ pÀivÀnÀ perÀkkÀin ja teimme jotain muutakin yhdessÀ.
Mielisairaat hÀiriköt kaipaa osastohoitoa, siksi lÀssyttÀvÀt paskaa kaipausketjussa.