Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (12087)

Vierailija
10121/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toivon onnea tuon lapsen polulle.

Kaikki tÀÀllĂ€ kuolevat ikÀÀntyessÀÀn hetki hetkeltĂ€. ÄlĂ€ kuvittele olevasi joku harvinainen reliikki joka olisi missannut jotain.

Sinulla on aikaa elÀÀ elĂ€mÀÀsi ja vaikuttaa, vaikka yksi lapsi olisikin heitetty pesuveden mukana. Kuulostaa siltĂ€, ettĂ€ sinulla on vain paskoja tekosyitĂ€ kaikelle. 

Et ymmÀrrÀ nyt mistÀ on kyse. Kyse on vaikutusvallasta hyvin specifissÀ kontekstissa. IÀllÀ on merkitystÀ tÀssÀ kontekstissa myös.

"Paskoja tekosyitÀ kaikelle" mille kaikelle? TÀssÀ mitÀÀn olla luovuttamassa.

SinĂ€ et nyt taida ymmĂ€rtÀÀ mistĂ€ on kyse. Kyse on vaikutusvallasta ja ei vaikutusvallasta hyvin spesifissĂ€ ja ei spesifissĂ€ kontekstissa, jossa iĂ€llĂ€ ja iĂ€llĂ€ on ja ei ole merkitystĂ€. Mutta anonyymillĂ€ palstalla vastaukset toistuvat kuin kaiku tyhjĂ€ssĂ€ huoneessa aina samat sanat, eri suista, kuin varjot jotka vaihtavat vain muotoa.  PidĂ€ sinĂ€ kaikusi minĂ€ pidĂ€n koherentin kontekstin.

Vierailija
10122/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voisit tulla soittamaan mun ovikelloa. Avaan kyllÀ. Miehelle.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10123/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun sinua katsoo silmiin, niin aika tuntuu pysĂ€htyvĂ€n ja kaikki hĂ€linĂ€ ympĂ€riltĂ€ katoavan. Sen jĂ€lkeen pyörit mielessĂ€ koko ajan. Sama vaikutus ja tunne kuluneesta ajasta huolimatta. Naiselle jonka kanssa kĂ€ytiin yhdessĂ€ kaupassa. MielessĂ€ olet ja pysyt. 

Vierailija
10124/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin tĂ€nÀÀn linja autossa. Kaikki oli hiljaa. Kattelin siinĂ€ ihmisiĂ€, kĂ€vi aika tylsĂ€ks, ja huusin inkkari huudon, valtaosa sĂ€psĂ€hti ja kÀÀntyi katsomaan, niin tokasin ettĂ€ oottehan te intiaaneja, varmistin vaan. SitĂ€  ihmettelen ettĂ€ muutama ei kÀÀntynyt, olikohan kuuroja. Huudan seuraavan kerran aavistuksen kovempaa.

Vierailija
10125/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tĂ€nÀÀn linja autossa. Kaikki oli hiljaa. Kattelin siinĂ€ ihmisiĂ€, kĂ€vi aika tylsĂ€ks, ja huusin inkkari huudon, valtaosa sĂ€psĂ€hti ja kÀÀntyi katsomaan, niin tokasin ettĂ€ oottehan te intiaaneja, varmistin vaan. SitĂ€  ihmettelen ettĂ€ muutama ei kÀÀntynyt, olikohan kuuroja. Huudan seuraavan kerran aavistuksen kovempaa.

😀

Vierailija
10126/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko maailmassa olla muutakin kuin polaariset ÀÀripÀÀt? Pessimismin ja optimismin vÀlissÀ on monenlaista ja niiden lisÀksi monen muunlaisia tapoja nÀhdÀ ja suhtautua. Joihinkin asioihin voi suhtautua luottavaisesti tai optimistisesti, toisiin ei vÀlttÀmÀttÀ. Minusta asioita kannattaa tutkailla realiteettien valossa. EpÀrealistisiakin haaveita voi olla, kun todellisuudentaju pettÀÀ. Vaikka kuinka haluaisin, minusta ei tule britti-imperiumin seuraavaa hallitsijaa eikÀ Rooman keisaria.

Parasta on olla realistinen optimisti, teidÀn tulee ymmÀrtÀÀ asioita oikein. Todella kirjoitti on ihmisiÀ jotka osaavat suhtautua eivÀtkÀ esitÀ mitÀÀn.

Vierailija
10127/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekmate 

Jees 😘

Vierailija
10128/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko maailmassa olla muutakin kuin polaariset ÀÀripÀÀt? Pessimismin ja optimismin vÀlissÀ on monenlaista ja niiden lisÀksi monen muunlaisia tapoja nÀhdÀ ja suhtautua. Joihinkin asioihin voi suhtautua luottavaisesti tai optimistisesti, toisiin ei vÀlttÀmÀttÀ. Minusta asioita kannattaa tutkailla realiteettien valossa. EpÀrealistisiakin haaveita voi olla, kun todellisuudentaju pettÀÀ. Vaikka kuinka haluaisin, minusta ei tule britti-imperiumin seuraavaa hallitsijaa eikÀ Rooman keisaria.

Parasta on olla realistinen optimisti, teidÀn tulee ymmÀrtÀÀ asioita oikein. Todella kirjoitti on ihmisiÀ jotka osaavat suhtautua eivÀtkÀ esitÀ mitÀÀn.

Piti lukea ettÀ todellakin on ihmisiÀ jotka osaavat suhtautua eivÀtkÀ esitÀ mitÀÀn. Kirjoitusvirhe, pahoittelut.

Vierailija
10129/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toivon onnea tuon lapsen polulle.

Kaikki tÀÀllĂ€ kuolevat ikÀÀntyessÀÀn hetki hetkeltĂ€. ÄlĂ€ kuvittele olevasi joku harvinainen reliikki joka olisi missannut jotain.

Sinulla on aikaa elÀÀ elĂ€mÀÀsi ja vaikuttaa, vaikka yksi lapsi olisikin heitetty pesuveden mukana. Kuulostaa siltĂ€, ettĂ€ sinulla on vain paskoja tekosyitĂ€ kaikelle. 

Et ymmÀrrÀ nyt mistÀ on kyse. Kyse on vaikutusvallasta hyvin specifissÀ kontekstissa. IÀllÀ on merkitystÀ tÀssÀ kontekstissa myös.

"Paskoja tekosyitÀ kaikelle" mille kaikelle? TÀssÀ mitÀÀn olla luovuttamassa.

SinÀ et nyt taida ymmÀrtÀÀ mistÀ on kyse. Kyse on vaikutusvallasta ja ei vaikutusvallasta hyvin spesifissÀ ja ei spesifissÀ kontekstissa, joss

:D ei jumalauta.

Vierailija
10130/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten nĂ€mĂ€ jutut liittyy kaipaukseen ? TĂ€h ?

Vierailija
10131/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit tulla soittamaan mun ovikelloa. Avaan kyllÀ. Miehelle.

Joo joo eikö tuo ole ihan selvÀÀ ettĂ€ ovi avataan jos ovikello soi ? 

Vierailija
10132/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minun ovestani voi edelleen murtautua.

Vierailija
10133/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nĂ€mĂ€ jutut liittyy kaipaukseen ? TĂ€h ?

Ei kuulu sinulle, keskity omaan elÀmÀÀsi lÀhinnÀ. Oksettavaa kun joku yrittÀÀ koko ajan puuttua asioihin ja ohjailla ihmisiÀ elÀmÀÀn oman mielensÀ mukaisesti.

Vierailija
10134/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun ovelle, jos joku kuuma mies eksyy niin sanon, ettĂ€ -tule vaan sisÀÀn- 

Vierailija
10135/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko sittenkin kÀtevÀmpÀÀ, jos avaat oven tai tulet ihan itse ihmisten ilmoille? Miksi sinut tÀytyy tulla kotoa hakemaan, kun et kuitenkaan lÀhtisi, vaikka tulisin?

Vierailija
10136/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ovelle, jos joku kuuma mies eksyy niin sanon, ettĂ€ -tule vaan sisÀÀn- 

Kohta on Jehovat ovella đŸ„ł

Vierailija
10137/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinua katsoo silmiin, niin aika tuntuu pysĂ€htyvĂ€n ja kaikki hĂ€linĂ€ ympĂ€riltĂ€ katoavan. Sen jĂ€lkeen pyörit mielessĂ€ koko ajan. Sama vaikutus ja tunne kuluneesta ajasta huolimatta. Naiselle jonka kanssa kĂ€ytiin yhdessĂ€ kaupassa. MielessĂ€ olet ja pysyt. 

MinkĂ€ vĂ€riset silmĂ€t saavat ajan pysĂ€htymÀÀn? 

Vierailija
10138/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, josta on totta vain se puoli, jonka oikeassa elÀmÀssÀ nÀen. Kaikki muu on kudelmaa.

Vierailija
10139/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Intiaanibussi xDDDDD

Vierailija
10140/12087 |
20.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko sittenkin kÀtevÀmpÀÀ, jos avaat oven tai tulet ihan itse ihmisten ilmoille? Miksi sinut tÀytyy tulla kotoa hakemaan, kun et kuitenkaan lÀhtisi, vaikka tulisin?

Olen jo madellut sen varpaissa.