Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (12087)
Voisit tulla soittamaan mun ovikelloa. Avaan kyllÀ. Miehelle.
Kun sinua katsoo silmiin, niin aika tuntuu pysÀhtyvÀn ja kaikki hÀlinÀ ympÀriltÀ katoavan. Sen jÀlkeen pyörit mielessÀ koko ajan. Sama vaikutus ja tunne kuluneesta ajasta huolimatta. Naiselle jonka kanssa kÀytiin yhdessÀ kaupassa. MielessÀ olet ja pysyt.
Olin tÀnÀÀn linja autossa. Kaikki oli hiljaa. Kattelin siinÀ ihmisiÀ, kÀvi aika tylsÀks, ja huusin inkkari huudon, valtaosa sÀpsÀhti ja kÀÀntyi katsomaan, niin tokasin ettÀ oottehan te intiaaneja, varmistin vaan. SitÀ ihmettelen ettÀ muutama ei kÀÀntynyt, olikohan kuuroja. Huudan seuraavan kerran aavistuksen kovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin tÀnÀÀn linja autossa. Kaikki oli hiljaa. Kattelin siinÀ ihmisiÀ, kÀvi aika tylsÀks, ja huusin inkkari huudon, valtaosa sÀpsÀhti ja kÀÀntyi katsomaan, niin tokasin ettÀ oottehan te intiaaneja, varmistin vaan. SitÀ ihmettelen ettÀ muutama ei kÀÀntynyt, olikohan kuuroja. Huudan seuraavan kerran aavistuksen kovempaa.
đ
Vierailija kirjoitti:
Voisiko maailmassa olla muutakin kuin polaariset ÀÀripÀÀt? Pessimismin ja optimismin vÀlissÀ on monenlaista ja niiden lisÀksi monen muunlaisia tapoja nÀhdÀ ja suhtautua. Joihinkin asioihin voi suhtautua luottavaisesti tai optimistisesti, toisiin ei vÀlttÀmÀttÀ. Minusta asioita kannattaa tutkailla realiteettien valossa. EpÀrealistisiakin haaveita voi olla, kun todellisuudentaju pettÀÀ. Vaikka kuinka haluaisin, minusta ei tule britti-imperiumin seuraavaa hallitsijaa eikÀ Rooman keisaria.
Parasta on olla realistinen optimisti, teidÀn tulee ymmÀrtÀÀ asioita oikein. Todella kirjoitti on ihmisiÀ jotka osaavat suhtautua eivÀtkÀ esitÀ mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko maailmassa olla muutakin kuin polaariset ÀÀripÀÀt? Pessimismin ja optimismin vÀlissÀ on monenlaista ja niiden lisÀksi monen muunlaisia tapoja nÀhdÀ ja suhtautua. Joihinkin asioihin voi suhtautua luottavaisesti tai optimistisesti, toisiin ei vÀlttÀmÀttÀ. Minusta asioita kannattaa tutkailla realiteettien valossa. EpÀrealistisiakin haaveita voi olla, kun todellisuudentaju pettÀÀ. Vaikka kuinka haluaisin, minusta ei tule britti-imperiumin seuraavaa hallitsijaa eikÀ Rooman keisaria.
Parasta on olla realistinen optimisti, teidÀn tulee ymmÀrtÀÀ asioita oikein. Todella kirjoitti on ihmisiÀ jotka osaavat suhtautua eivÀtkÀ esitÀ mitÀÀn.
Piti lukea ettÀ todellakin on ihmisiÀ jotka osaavat suhtautua eivÀtkÀ esitÀ mitÀÀn. Kirjoitusvirhe, pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toivon onnea tuon lapsen polulle.
Kaikki tÀÀllĂ€ kuolevat ikÀÀntyessÀÀn hetki hetkeltĂ€. ĂlĂ€ kuvittele olevasi joku harvinainen reliikki joka olisi missannut jotain.
Sinulla on aikaa elÀÀ elÀmÀÀsi ja vaikuttaa, vaikka yksi lapsi olisikin heitetty pesuveden mukana. Kuulostaa siltÀ, ettÀ sinulla on vain paskoja tekosyitÀ kaikelle.
Et ymmÀrrÀ nyt mistÀ on kyse. Kyse on vaikutusvallasta hyvin specifissÀ kontekstissa. IÀllÀ on merkitystÀ tÀssÀ kontekstissa myös.
"Paskoja tekosyitÀ kaikelle" mille kaikelle? TÀssÀ mitÀÀn olla luovuttamassa.
SinÀ et nyt taida ymmÀrtÀÀ mistÀ on kyse. Kyse on vaikutusvallasta ja ei vaikutusvallasta hyvin spesifissÀ ja ei spesifissÀ kontekstissa, joss
:D ei jumalauta.
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla soittamaan mun ovikelloa. Avaan kyllÀ. Miehelle.
Joo joo eikö tuo ole ihan selvÀÀ ettÀ ovi avataan jos ovikello soi ?
Vierailija kirjoitti:
Miten nÀmÀ jutut liittyy kaipaukseen ? TÀh ?
Ei kuulu sinulle, keskity omaan elÀmÀÀsi lÀhinnÀ. Oksettavaa kun joku yrittÀÀ koko ajan puuttua asioihin ja ohjailla ihmisiÀ elÀmÀÀn oman mielensÀ mukaisesti.
Mun ovelle, jos joku kuuma mies eksyy niin sanon, ettÀ -tule vaan sisÀÀn-
Vierailija kirjoitti:
Minun ovestani voi edelleen murtautua.
Olisko sittenkin kÀtevÀmpÀÀ, jos avaat oven tai tulet ihan itse ihmisten ilmoille? Miksi sinut tÀytyy tulla kotoa hakemaan, kun et kuitenkaan lÀhtisi, vaikka tulisin?
Vierailija kirjoitti:
Mun ovelle, jos joku kuuma mies eksyy niin sanon, ettÀ -tule vaan sisÀÀn-
Kohta on Jehovat ovella đ„ł
Vierailija kirjoitti:
Kun sinua katsoo silmiin, niin aika tuntuu pysÀhtyvÀn ja kaikki hÀlinÀ ympÀriltÀ katoavan. Sen jÀlkeen pyörit mielessÀ koko ajan. Sama vaikutus ja tunne kuluneesta ajasta huolimatta. Naiselle jonka kanssa kÀytiin yhdessÀ kaupassa. MielessÀ olet ja pysyt.
MinkÀ vÀriset silmÀt saavat ajan pysÀhtymÀÀn?
Kaipaan sinua, josta on totta vain se puoli, jonka oikeassa elÀmÀssÀ nÀen. Kaikki muu on kudelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ovestani voi edelleen murtautua.
Olisko sittenkin kÀtevÀmpÀÀ, jos avaat oven tai tulet ihan itse ihmisten ilmoille? Miksi sinut tÀytyy tulla kotoa hakemaan, kun et kuitenkaan lÀhtisi, vaikka tulisin?
Olen jo madellut sen varpaissa.
SinÀ et nyt taida ymmÀrtÀÀ mistÀ on kyse. Kyse on vaikutusvallasta ja ei vaikutusvallasta hyvin spesifissÀ ja ei spesifissÀ kontekstissa, jossa iÀllÀ ja iÀllÀ on ja ei ole merkitystÀ. Mutta anonyymillÀ palstalla vastaukset toistuvat kuin kaiku tyhjÀssÀ huoneessa aina samat sanat, eri suista, kuin varjot jotka vaihtavat vain muotoa. PidÀ sinÀ kaikusi minÀ pidÀn koherentin kontekstin.