Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
IkÀvÀ sua, E. TiiÀn kyl et saisit koska tahansa mun numeron moneltakin tyypiltÀ jos sua kiinnostais pitÀÀ muhun yhteyttÀ. YritÀn diilata sen kans etten nÀÀ sua enÀÀ ikinÀ enkÀ kuule susta enÀÀ mitÀÀn ellei muut ohimennen kerro sun saavutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SĂ€ olit himpun mustis
Aika paljonkin. Teitkö tarkoituksella?
Riippuu mistÀ puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psst. Onks Pasilla mitÀÀn sanomista pakaroihin liittyen.
Mee kakara muualle!
ĂlĂ€ sĂ€ pentu puutu selkeeseen tunnistehömppÀÀn. Sivusta
Mite vanha nauta huutelee đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
IkÀvÀ sua, E. TiiÀn kyl et saisit koska tahansa mun numeron moneltakin tyypiltÀ jos sua kiinnostais pitÀÀ muhun yhteyttÀ. YritÀn diilata sen kans etten nÀÀ sua enÀÀ ikinÀ enkÀ kuule susta enÀÀ mitÀÀn ellei muut ohimennen kerro sun saavutuksista.
Ilman tarkempia tunnisteita aika yhdentekevÀ kommentti. ErÀs E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voisi kai sitÀ ystÀvÀkin alkuun olla, mutta kyllÀ mulla on siinÀ heti alusta lÀhtien joku romanttinen ja semi eroottinenkin viba. Sellaistahan se on siitÀ hetkestÀ kun ekan kerran katseet kohtaa, jutellaan yms.
TÀÀ. Ketjun tÀdit pÀÀsis paljon helpommalla kun rupeis seurusteleen keskenÀÀn niin vois olla ihan rauhassa seksivastaisia kaveruksia.
Eikös niistÀ monet olekin naisiin pÀin?
MÀ en ole menossa ihan lÀhiaikoina hÀnen kanssaan sÀnkyyn, vaikka meillÀ onkin voimakas eroottinen jÀnnite. Ja hÀn on romanttinen pienten asioiden herrasmies! Nyt pitÀÀ panostaa.
Jos kokeilen sun rajojas, niin heitÀtkö mykkÀkoulun pÀÀlle
Vierailija kirjoitti:
No mitÀs mÀ oon sulle
Takiainen korvien vÀlissÀ.
Vierailija kirjoitti:
SilmÀ silmÀstÀ ja sitÀ rataa. ErÀs eukko Pohjanmaalta voi odottaa ettei tuleva miehensÀ jÀÀ paitsioon tiedoista koskien hÀnen morsiotaan. Ja oikein todistajien kera. Oleppa hyvÀ lehmÀ.
Pohjois-pohjanmaalta, Keski-pohjanmaalta EtelÀ-pohjanmaalta vai Pohjanmaalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.
Juu, pelkkÀ deitti on vÀhÀn eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielÀ matkaa siihen, ettÀ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa.
Ihastua voi, vaikka tietÀisi, ettÀ loppuelÀmÀn parisuhde olisi mahdoton, ja lyhyempikin tuhoon tuomittu. EikÀ siihen ihastumiseen mitÀÀn deittailua tarvita. Työkaveriinkin voi ihastua.
Tietysti? SehĂ€n on tosi harvinaista, ettĂ€ joku ihastus eskaloituisi parisuhteen haluamiseksi.. Ja joo ei TIETENKĂĂN tarvita deittailua jotta voi ihastua. Ja joo voi ihastua työkaveriin tai johonkin. Jne.
Ei kai viestissÀni mikÀÀn antanut olettaa, ettÀ en tajuaisi noita luettelemiasi itsestÀÀnselvy
Onko se muka mielestÀsi harvinaista ettÀ haluaa ihastuksensa kanssa parisuhteen?! En ole ikinÀ ollut ihastunut niin ettei olisi parisuhde kiinnostanut myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman tarkempia tunnisteita aika yhdentekevÀ kommentti. ErÀs E
185% varmuudella et oo se.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu asiasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu asiasta
Riippuu riippuu, oon huomannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.
Juu, pelkkÀ deitti on vÀhÀn eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielÀ matkaa siihen, ettÀ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa.
Ihastua voi, vaikka tietÀisi, ettÀ loppuelÀmÀn parisuhde olisi mahdoton, ja lyhyempikin tuhoon tuomittu. EikÀ siihen ihastumiseen mitÀÀn deittailua tarvita. Työkaveriinkin voi ihastua.
Tietysti? SehĂ€n on tosi harvinaista, ettĂ€ joku ihastus eskaloituisi parisuhteen haluamiseksi.. Ja joo ei TIETENKĂĂN tarvita deittailua jotta voi ihastua. Ja joo voi ihastua työkaveriin tai johonkin. Jne.
Ei kai viestissÀni mikÀÀn antanut olettaa, etOnko se muka mielestÀsi harvinaista ettÀ haluaa ihastuksensa kanssa parisuhteen?! En ole ikinÀ ollut ihastunut niin ettei olisi parisuhde kiinnostanut myös
No sehÀn riippuu ihmisestÀ, esim. mulle se on. Ihastuksia on myös eri laatuisia (huom: LOKERO.. lokero.. lokero..)
Emme ole toistemme kopioita enkÀ ymmÀrrÀ, miksi tÀÀllÀ yritetÀÀn sellaista vÀÀntÀÀ. Kukin kokee asiat tavallaan, ja kaikki edellÀ mainittu -sinun kokemuksesi mukaanlukien, eli ei ikinÀ ihastu ilman pariutumisen halua- on normaalia ja itsestÀÀnselvyyksiÀ tÀllÀ kentÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SĂ€ olit himpun mustis
Aika paljonkin. Teitkö tarkoituksella?
Riippuu mistÀ puhut.
Okei. Tarkoituksella nÀpÀytin, jotta saan hiljaisuuden rikottua, onnistui, sori
Sulla on sellainen kiiltokuvaelÀmÀ, ettÀ tuskin minÀ siihen edes sopisin.
MÀkin haluaisin kiiltokuvaelÀmÀn, tosin sit aina miettisin millon "rysÀhtÀÀ". MikÀÀn kun ei ole pysyvÀÀ, ei edes kiiltokuvamainen elÀmÀ
Vierailija kirjoitti:
Anti tulla, jos mulle.
Anteeksi.
TÀmÀ on jÀrjetöntÀ.
đ°