Tuli take away ruuat
Pystyin syömään vain perunat, hampurilainen oli liian kovaa. Hampaattomuuden "iloja".t.valis
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Että ihan tuosta vaan tulivat?
Minä maksoin ja mies kävi hakemassa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi hakemassa?
No sitä saa mitä tilaa. Jos ihminen ei pysty syömään hampurilaista, niin kannatta mennä välittömästi lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi hakemassa?
Niin. Kävi hakemassa ne ravintolasta.ap
Vierailija kirjoitti:
No sitä saa mitä tilaa. Jos ihminen ei pysty syömään hampurilaista, niin kannatta mennä välittömästi lääkäriin.
Miksi? Hampaattomana ei kaikkien ruokien syöminen onnistu. Ei ne lääkärissä mitään tee.ap
Millainen hamppari voi olla liian kovaa?
Tehosekottimella mössöksi ja suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen smash kanafilee gluteeniton hampurilainen. Mulla ei ole hampaita.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hemmetissä tilaat sellaisen, jota et voi syödä? Miten sulla voi olla mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hemmetissä tilaat sellaisen, jota et voi syödä? Miten sulla voi olla mies?
En mä tiennyt, että se on kova. En ole ennen tuolta ravintolasta mitään tilannut. Miksi ei voisi olla miestä?ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Hampaattomana ei kaikkien ruokien syöminen onnistu. Ei ne lääkärissä mitään tee.ap
No kai sinä saatana tiedät mitä pystyt syömään ja mitä et? Miten muka hampurilaisen syöminen ei onnistu verrattuna ranskalaisiin? Ihan ensimmäistä kertaako hampurilaisen tilasit elämässäsi?
En tiedä onko ketju totta vai provoa, mutta jos tämä on nykysuomalaisen ulosanti ja taso, niin meillä ja ihmiskunnalla ei enää ole mitään tulevaisuutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sinä saatana tiedät mitä pystyt syömään ja mitä et? Miten muka hampurilaisen syöminen ei onnistu verrattuna ranskalaisiin? Ihan ensimmäistä kertaako hampurilaisen tilasit elämässäsi?
Hampurilaisia on erilaisia. On pehmeitä gluteenittomia sämpylöitä, tuo oli tosi kova. Ja esim kanafileekin voi olla pehmeä, tuo oli kova. Hampaattomana elämä on erilaista.ap
Onkohan ap joko lapsi tai ehkä aikuinen, joka kuitenkaan ei ole kehittynyt ihan normaalisti? Ei siis millään pahalla, mutta ei kyllä hyvälläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiennyt, että se on kova. En ole ennen tuolta ravintolasta mitään tilannut. Miksi ei voisi olla miestä?ap
No pilko se saatanan ruoka palasiksi vaikka veitsellä ja haarukalla. Oletko HULLU?!
En pysty sittenkään syömään. Mutta mies kyllä syö sen. Eli ei se hukkaan mene.ap
Tehosekoittimeen ja sitte imet pillillä sen.
Oli kurja juttu. ap