Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Psst. Onks Pasilla mitÀÀn sanomista pakaroihin liittyen.
Mee kakara muualle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voisi kai sitÀ ystÀvÀkin alkuun olla, mutta kyllÀ mulla on siinÀ heti alusta lÀhtien joku romanttinen ja semi eroottinenkin viba. Sellaistahan se on siitÀ hetkestÀ kun ekan kerran katseet kohtaa, jutellaan yms.
TÀÀ. Ketjun tÀdit pÀÀsis paljon helpommalla kun rupeis seurusteleen keskenÀÀn niin vois olla ihan rauhassa seksivastaisia kaveruksia.
Seksivastaisia? Sitten taas nainen on tietty sun mielestÀ h*ora jos sitÀ seksiÀ harrastaa ihan reippaasti niin paljoin kuin tykkÀÀ. Olen joskus tosi onnellinen siitÀ ettÀ olen lesbo, eikÀ ole tuollaisia heterojen h*oritteluja ja seksivaistaiseksi haukkumista. Naisten vÀlillÀ seksi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitÀs mÀ oon sulle
Runkkufantasia
Kiitos đ€©đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko sulle vain eskapismia?
Olenko mÀ sulle?
Olen enemmÀn kuin valmis etenemÀÀn ihan oikeastikin.
No mikÀpÀ ettei, kokeile.
Miten?
Koske vÀhÀn enemmÀn
No se olisi aika iso askel yhtÀkkiÀ, jos sinuun kiinni kÀvisin. Ei me nyt niin hyvin tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mÀ sulle?
Miten?
Koske vÀhÀn enemmÀn
No se olisi aika iso askel yhtÀkkiÀ, jos sinuun kiinni kÀvisin. Ei me nyt niin hyvin tunneta.
EihÀn enemmÀn koskeminen tarkota ettÀ kiinni kÀy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mÀ sulle?
Miten?
Koske vÀhÀn enemmÀn
Ei kai, mutta minÀ en ole kaivattuni kanssa kosketusvÀleissÀ kyllÀ vielÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mÀ sulle?
Miten?
Koske vÀhÀn enemmÀn
Tai emmÀ tiÀ, en kyllÀ tiÀ mitÀ voi tehÀ :/ on kyllÀ vaikea tilanne. Toivoton jopa. Mutta tekosyitÀ koskea sulla ainakin kai olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voisi kai sitÀ ystÀvÀkin alkuun olla, mutta kyllÀ mulla on siinÀ heti alusta lÀhtien joku romanttinen ja semi eroottinenkin viba. Sellaistahan se on siitÀ hetkestÀ kun ekan kerran katseet kohtaa, jutellaan yms.
TÀÀ. Ketjun tÀdit pÀÀsis paljon helpommalla kun rupeis seurusteleen keskenÀÀn niin vois olla ihan rauhassa seksivastaisia kaveruksia.
Seksivastaisia? Sitten taas nainen on tietty sun mielestÀ h*ora jos sitÀ seksiÀ harrastaa ihan reippaasti niin paljoin kuin tykkÀÀ. Olen joskus tosi onnellinen siitÀ ettÀ olen lesbo, eikÀ ole tuollaisia heterojen h*oritteluja ja seksivaistaiseksi haukkumista. Naisten vÀlillÀ seksi toimii.
Just nĂ€in, mĂ€ harrastan seksiĂ€ jos eteen just sopiva intohimoinen, rauhallinen, tasokas mies sattuu, ja kuinkahan monta kertaa on tÀÀllĂ€ haukuttu prostituoiduks đ€Ł EikĂ€ se myöskÀÀn sitĂ€ tarkoita etteikö ihmisellĂ€ mitÀÀn tasoa ole olemassa jos seksistĂ€ tykkÀÀ. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mÀ sulle?
Miten?
Koske vÀhÀn enemmÀn
Tai noh kÀy kiinni vaan. MitÀ sitÀ tÀssÀ enÀÀ himmailemaan. Tarpeeksi on jo himmailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.
Juu, pelkkÀ deitti on vÀhÀn eri kuin ihastus - ja ihastuksestakin on vielÀ matkaa siihen, ettÀ voisi tietÀÀ haluaako esim. parisuhteeseen sen ihmisen kanssa.
Ihastua voi, vaikka tietÀisi, ettÀ loppuelÀmÀn parisuhde olisi mahdoton, ja lyhyempikin tuhoon tuomittu. EikÀ siihen ihastumiseen mitÀÀn deittailua tarvita. Työkaveriinkin voi ihastua.
Tietysti? SehĂ€n on tosi harvinaista, ettĂ€ joku ihastus eskaloituisi parisuhteen haluamiseksi.. Ja joo ei TIETENKĂĂN tarvita deittailua jotta voi ihastua. Ja joo voi ihastua työkaveriin tai johonkin. Jne.
Ei kai viestissÀni mikÀÀn antanut olettaa, ettÀ en tajuaisi noita luettelemiasi itsestÀÀnselvyyksiÀ?
Vierailija kirjoitti:
SĂ€ olit himpun mustis
Aika paljonkin. Teitkö tarkoituksella?
Vierailija kirjoitti:
SilmÀ silmÀstÀ ja sitÀ rataa. ErÀs eukko Pohjanmaalta voi odottaa ettei tuleva miehensÀ jÀÀ paitsioon tiedoista koskien hÀnen morsiotaan. Ja oikein todistajien kera. Oleppa hyvÀ lehmÀ.
Olette hakkeroineet mun puhelimen. JÀÀtte vielÀ kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasille đ + Suihinotto
Vaimomatskuađ
~Pasi~
Jos oot se erÀs Pasi jolla on kortsut ja erektiopillerit taskussa, niin yök.
Tulit sivusta siihen yökkimÀÀn. Merkkaa sivusta
Olen arvoperustainen realisti, joka sitkeÀsti yrittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mÀ sulle?
Miten?
Koske vÀhÀn enemmÀn
sivu sama
Vierailija kirjoitti:
Kun on jo pilannut elÀmÀnsÀ, on ilmeisen helppoa vain painaa muita alas. Hyvin pahasti tuhoavaa toimintaa. Menen eteenpÀin siltikin.
SinÀpÀ olet kannustava ja hyvÀntahtoinen ajatuksinesi. Jos toinen on pilannut elÀmÀnsÀ, silloin voi vaikka auttaa sitÀ ihmistÀ. Ei kannata ajatella toisesta pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psst. Onks Pasilla mitÀÀn sanomista pakaroihin liittyen.
Mee kakara muualle!
ĂlĂ€ sĂ€ pentu puutu selkeeseen tunnistehömppÀÀn. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just nĂ€in, mĂ€ harrastan seksiĂ€ jos eteen just sopiva intohimoinen, rauhallinen, tasokas mies sattuu, ja kuinkahan monta kertaa on tÀÀllĂ€ haukuttu prostituoiduks đ€Ł EikĂ€ se myöskÀÀn sitĂ€ tarkoita etteikö ihmisellĂ€ mitÀÀn tasoa ole olemassa jos seksistĂ€ tykkÀÀ. Sivu
Toi on muuten ilmeisesti ihan oikeasti olemassa oleva ajatus joillain, ettÀ jos harrastaa joskus ns. kevytseksiÀ, niin sitten harrastaa sitÀ ihan koko ajan kaikkien kanssa ja on aivan rajaton? :D
KÀsittÀmÀttömÀltÀ tuntuu, ettÀ jollain on tuollainen logiikka, mutta ilmeisesti sellaisiakin ajattelijoita oikeasti on?
Vierailija kirjoitti:
PalapelisydÀmen saanut, nyt kai on aika lauleskella Last Christmas.
tĂ€mĂ€ ei minultađ
Totta, tee niin