Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sekÀÀn oo niin helppoo, ettÀ mun ihanaan mieheen on rakastuneet pitkÀn avioliittoomme aikana about kaikki vastaan tulleet naiset. Siis kuoliaaksirakastuneet. Kuitenkin hÀn on mun mies ja mun lasten isÀ.
Syy siihen naisten rakastumisiin on, olisko kĂ€yny panee, ei pysy heppi kurissa, ei mela oman mekossa, siimamuna đ
Ei oo kÀyny. On ihana ja luotettava mies. Ja todella romanttinen.
No, jos hĂ€neen kerta voi luottaa niin eihĂ€n sulla ongelmaa ole đ
Delulu se on tai luultavasti trolli.
Mutta tiedÀn mÀ oikeastikin pari tapausta jossa nainen on kuvitellut noin, vaikka se mies ei ole ollut mikÀÀn hottis eikÀ jonoa perÀssÀ. EttÀ onhan niitÀ, kaikenlaisia.
Olisiko jo aika pÀÀttÀÀ kahden vuoden hiljaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa tuosta ovesta sisÀÀn, vaikka murtaen.
Oletko kutsunut kylÀÀn?
Olin joskus ihastunut mieheen. KÀvin hÀnen ovella, kun oli oikeaa asiaa. HÀn nÀytti vain hÀirityltÀ. Ei olisi tullut mieleenkÀÀn mennÀ toistamiseen edes hyvÀstÀ syystÀ.
Kun olin lapsi, niin mökkipaikkakunnalla kaikilla oli ovi auki ja sisÀlle kÀveltiin noin vain kylÀÀn. Ajat muuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietÀÀ, miksi tÀnÀÀn on tullut lankaan normaalia enemmÀn matskua !
MinÀkin tiedÀn. ErÀÀllÀ henkilöllÀ pakko-oireet syveni niin ettÀ sen piti joka viestiin sanoa ettÀ ei hÀneltÀ.
Ei minulta nĂ€mĂ€đ
Ei vttu sun kanssa jo đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietÀÀ, miksi tÀnÀÀn on tullut lankaan normaalia enemmÀn matskua !
MinÀkin tiedÀn. ErÀÀllÀ henkilöllÀ pakko-oireet syveni niin ettÀ sen piti joka viestiin sanoa ettÀ ei hÀneltÀ.
TÀmÀn osasin jo aavistella ,kun aamulla palstaa vilkasin.Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sekÀÀn oo niin helppoo, ettÀ mun ihanaan mieheen on rakastuneet pitkÀn avioliittoomme aikana about kaikki vastaan tulleet naiset. Siis kuoliaaksirakastuneet. Kuitenkin hÀn on mun mies ja mun lasten isÀ.
Syy siihen naisten rakastumisiin on, olisko kĂ€yny panee, ei pysy heppi kurissa, ei mela oman mekossa, siimamuna đ
No sÀ kaipaat silti vissiin tÀÀllÀ jotain toista miestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos hĂ€neen kerta voi luottaa niin eihĂ€n sulla ongelmaa ole đ
Delulu se on tai luultavasti trolli.
Mutta tiedÀn mÀ oikeastikin pari tapausta jossa nainen on kuvitellut noin, vaikka se mies ei ole ollut mikÀÀn hottis eikÀ jonoa perÀssÀ. EttÀ onhan niitÀ, kaikenlaisi
Toi on jepjepittelijÀ. Satavarmasti. En voi kertoa mistÀ tunnistan, mut on 99.99 pros varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiÀ, ei tÀstÀ mitÀÀn taida tulla. MeissÀ on paljon samaa ja meillÀ olisi ollut varmaan kivaa yhdessÀ. Mutta ei tÀtÀ enÀÀ vaan jaksa.
EipÀ sille sitten mitÀÀn voi, kun kaikkesi olet tehnyt, yhteyttÀ ottanut sekÀ yrittÀnyt puhua ympÀri ja niin kauniisti kuin osaat, mutta kun toinen ei halua, niin ei halua.
En minÀ rupea ketÀÀn vonkaamaan ja ympÀri puhumaan. KyllÀ meillÀ kiinnostusta on toisiamme kohtaan, mutta kun tÀmÀ on vaan niin saatanan outoa ja hankalaa.
Odotan ettÀ kaivattuni reagoi viestiin. On lukenut.
Vierailija kirjoitti:
En tiiÀ, ei tÀstÀ mitÀÀn taida tulla. MeissÀ on paljon samaa ja meillÀ olisi ollut varmaan kivaa yhdessÀ. Mutta ei tÀtÀ enÀÀ vaan jaksa.
MitÀ sÀ pelkÀÀt? Oletko avannut hÀnelle tuntojasi? Ristiriidat pitÀisi ensin selvittÀÀ ja vasta sitten miettiÀ löytyykö yhteinen sÀvel.
Vierailija kirjoitti:
Ostat meiltĂ€ niin usein eineksiĂ€ ettĂ€ oot varmasti sinkku đ„°
Jonkun vartija-pervon viesti. đŹ
Vierailija kirjoitti:
Tunnenko naisen energioita itsessÀni?? Eilen etÀÀntymistÀ, sitten hylÀtyksi tulemisen pelkoa ja kolmantena jÀnnitystÀ mikÀ vÀÀnsi vatsan nurin. TÀnÀÀn suurta ikÀvÀÀ ja myös kovaa pelkoa, itkuisuutta ja vÀÀntyi vatsan nurin.. wtf.
Minulle kÀvi nÀin psykoosissa, mutta eivÀt ne olleet tietenkÀÀn hÀnen, koska olin kuvitellut kaiken (tietomurto yms. joo ÀlÀ kysy enempÀÀ)
Vierailija kirjoitti:
TiedÀtkö, missÀ on klitoris? Vain todellinen vulvamaisteri saa tÀssÀ testissÀ kaikki 7 oikein
Klitoris, emÀttimen aukko, sisÀiset hÀpyhuulet... Vulvalla on monta osaa, mutta tiedÀtkö todella niiden sijainnin? Se selvitetÀÀn nyt. https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008024462.html
TĂ€mĂ€ ei minultađ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀtkö, missÀ on klitoris? Vain todellinen vulvamaisteri saa tÀssÀ testissÀ kaikki 7 oikein
Klitoris, emÀttimen aukko, sisÀiset hÀpyhuulet... Vulvalla on monta osaa, mutta tiedÀtkö todella niiden sijainnin? Se selvitetÀÀn nyt. https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008024462.html
TĂ€mĂ€ ei minultađ
Lopeta jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kans ei voi toimia oikein. Jos ei toimi, on passiivinen eikÀ osioita kiinnostusta. Jos toimii, rikkoo rajoja ja tulee toisen alueelle. Paras olomuoto olisi olla kuollut.
Tuo "Jos toimii, rikkoo rajoja ja tulee toisen alueelle" kuulostaa joltain Aleksanteri KivimÀen tapaiselta toiminnalta.
Etkö kykene normaaliin kanssakÀymiseen ihmisen kanssa, missÀ samalla kunnioitat toisen rajoja ja itsemÀÀrÀÀmisoikeutta?
ĂlĂ€ assosioi niin paljon. Vaikka mieleesi tulisi jokin ajatus, se ei tarkoita, ettĂ€ se olisi totta. Ensin luot oletuksen ja sitten hyökkÀÀt oletustasi vastaat. Tyyppiesimerkki olkiukosta.
Voisitko ystÀvÀllisesti olla peukuttamatta omia viestejÀsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnenko naisen energioita itsessÀni?? Eilen etÀÀntymistÀ, sitten hylÀtyksi tulemisen pelkoa ja kolmantena jÀnnitystÀ mikÀ vÀÀnsi vatsan nurin. TÀnÀÀn suurta ikÀvÀÀ ja myös kovaa pelkoa, itkuisuutta ja vÀÀntyi vatsan nurin.. wtf.
Minulle kÀvi nÀin psykoosissa, mutta eivÀt ne olleet tietenkÀÀn hÀnen, koska olin kuvitellut kaiken (tietomurto yms. joo ÀlÀ kysy enempÀÀ)
Ei pitÀisi kyllÀ psykoosia olla? Toivon olevani vain herkkÀ koska "nÀen" myös ihmisten vÀrejÀ.
HyvÀÀ miestenpĂ€ivÀÀ rakas! đ§Ą