Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (12087)
He eivÀt voi sanoa mitÀÀn, koska he ovat kuin vanhat maskitetut juhlavieraat salaseuran kesteissÀ ja seremoniassa. Seuraavat tarkkaan paljasta esitystÀ, mutta ovat toisilleen velvollisia, vÀhintÀÀn maineen ja kunnian tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ meinaat seuraavaksi? Olenko vain viihdettÀ ja haaveilun kohde sinulle?
Et kumpaakaan, ei vaan kiinnosta enÀÀ.
Miksi sitten olet tÀÀllÀ?
Kaipasin kaiken aikaa erÀstÀ toista.
Aivan varmasti.
"SĂ€ olet historiaa"
Vierailija kirjoitti:
Oletko nÀlkÀinen?
Juuri söin, joten en ole. Kaivatun nÀlkÀ ei poistu, kun ei ole syötÀvÀÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, mitÀ puuhaat tÀnÀÀn?
VedÀn kÀteen, jos ehdin. Nyt on kiirettÀ paljon, mutta puutekin vaivaa.
Voiko Suomessa olla virallisesti naimisissa useamman kanssa ? Jos menisin naimisiin maistraatissa kaikkien kolmen muskettisoturia Kaa đ„°đ„°
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selitit sen puolisolles?
Sanoin jepjep
Ja hÀn arvasi ettÀ taas sinua viedÀÀn?
Se tietÀÀ miten empatiakyvytön ja tunteeton olen. Minua voi viedÀ kuin pÀssiÀ narussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ meinaat seuraavaksi? Olenko vain viihdettÀ ja haaveilun kohde sinulle?
Et kumpaakaan, ei vaan kiinnosta enÀÀ.
Miksi sitten olet tÀÀllÀ?
Kaipasin kaiken aikaa erÀstÀ toista.
Aivan varmasti.
Mullakin tuppaa kiinnostus tyssÀÀmÀÀn pikkuasioihin. Joskus sitÀ on ihan satasella, joskus on vÀhÀn niin ja nÀin. Sit sitÀ vaan roikkuu mukana ja kokeilee tunteettomana lÀppÀÀ heittÀen, mihin asti toinen on valmis menemÀÀn. Sivusta
Sit kun oikeasti kiinnostut jostakusta, niin se ei todellakaan tyssÀÀ pikkuasioihin.
Vierailija kirjoitti:
En ole nÀhnyt kaivattuni rintakarvoja. HÀnellÀ on parta, ehkÀ hÀnellÀ on rintakarvojakin? Mutta ei vÀlttÀmÀttÀ. HÀn kuitenkin vaikuttaa karvaiselta.
Minulla ei ole juurikaan partaa mutta karvaiset jalat. Rintakarvoja keskellĂ€ rintaa joiden ympĂ€rille hĂ€n voi sitten kĂ€sillÀÀn nojata. Tunsin ne rintasi! Huh huh đ„”
Ihmissuhteet ovat sillÀ tavalla haasteellisia, ettÀ kun itse riisuu aseet ja alastomaksi, toinen pitÀÀ haarniskan pÀÀllÀÀn ja kÀden jousella.
Vastaan tullut nuori mies, sulla oli tosi hyvĂ€ hajuista parfyymiĂ€ đ„°đ„°đ„°đ€©đ€©đ€©đ€©đ»đ»đ»đ»đ»
Saa lÀhettÀÀ
Kauniita Kannustavia.
Koska olen hiukan
liian lahjakas,
saan vain kateutta ja
kiusaamista kontolleni
samalla kun vilpittömÀsti
varmoin vakain ottein
ravitsen ja nostan
Kollektiivia syleilyssÀni.
365, ei koskaan vapaapvÀÀ.
SiellÀ sÀ nyt kanki kovana odotat, ettÀ mÀ vaan antautuisin sulle heti kun sinÀ olet valmis. Ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteet ovat sillÀ tavalla haasteellisia, ettÀ kun itse riisuu aseet ja alastomaksi, toinen pitÀÀ haarniskan pÀÀllÀÀn ja kÀden jousella.
MinÀ makaan jo piikkimatolla.
Joo mulla on menkat.... TÀytyy syödÀ lihaa kun poistuu verta ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nÀhnyt kaivattuni rintakarvoja. HÀnellÀ on parta, ehkÀ hÀnellÀ on rintakarvojakin? Mutta ei vÀlttÀmÀttÀ. HÀn kuitenkin vaikuttaa karvaiselta.
Minulla ei ole juurikaan partaa mutta karvaiset jalat. Rintakarvoja keskellĂ€ rintaa joiden ympĂ€rille hĂ€n voi sitten kĂ€sillÀÀn nojata. Tunsin ne rintasi! Huh huh đ„”
Olen siis eri. PidÀn naisesta kaikenkattavasti mutta ei niitÀ voinut olla tuntematta kun vahingossa ne sain tuntea. Punastelimme molemmat sen jÀlkeen. Huh huh!
Kolmen miehen avioliitot ja
parfyymit ei minulta.
Ei minulla ole kuin Taivaan IsÀni.
AjattelEn Sinua.
Plus
koen suurta stressiÀ.
Liikaa asioita limittÀin,
lomittain. PelkkÀÀ raatamista.
PitÀisi robocoppina
vain vetÀÀ 12 kk. Muutto.