Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (8152)
Ei muuten miehet oikeasti kannata vÀlttÀmÀttÀ selittÀÀ naiselle mistÀÀn menneiden naissuhteiden asioista ja konflikteista mitÀÀn, olisi aikamoinen turn off minulle ainakin ja alkaisin heti olemaan varpaillani, ettÀ mikÀhÀn Drama Lama tÀmÀ mies on..
Sama tietty naisilla jos haluavat hyvÀn miehen - ei kannata selittÀÀ mitÀÀn surkeita juttuja menneisyydestÀ, ei anna hyvÀÀ ja arvokasta kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumppania vaihtamalla ei pÀÀse konflikteista eroon.
PÀÀsee pÀÀsee suurimmasta osasta, jos valitsee kumppanin oikein ja oikeista syistÀ.
Kun valikoi ujon ja aran, miellyttÀjÀn jolla on emotionaalista ÀlyÀ ja mielikuvitusta vaikka muille jakaa ... konflikteista pÀÀsee eroon.
Ette te itse siinĂ€ mihinkÀÀn muutu = konfliktit jyllÀÀ kahtakauheammin jos toinen ei ujona ja arkana osallistu nĂ€iden tunteilla kĂ€yvien agressiivisten, nimittelijöiden, riidanhakuisten katkerien akkojen tempauksiin riidanhakuyrityksiin đ€Šđ€ź sory copy, original words not from me
Vierailija kirjoitti:
Cunnilingus olisi pĂ€ivĂ€ni kohokohta. đ€·đ»
đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kellÀÀn vÀhÀnkÀÀn fiksuilla aikuisilla ihmisillÀ ole mitÀÀn ihmeempiÀ konflikteja suhteissaan.
EpÀvakaiden ja persoonallisuushÀiriöisten juttuja tommoset konfliktit.
Seli seli, Jari ;)
NimeÀ on nÀkynyt paljon viimeaikoina paljon tÀÀllÀ. En tiedÀ miten hyvÀksi on mutta menköön. En tiedÀ onko sönkkÀÀjÀ kaima mutta tulin nyt kutsuttuna kuitenkin kÀymÀÀn itsekin. :P
- J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kellÀÀn vÀhÀnkÀÀn fiksuilla aikuisilla ihmisillÀ ole mitÀÀn ihmeempiÀ konflikteja suhteissaan.
EpÀvakaiden ja persoonallisuushÀiriöisten juttuja tommoset konfliktit.
Seli seli, Jari ;)
Aivan absurdi ajatus, ettÀ vaikkapa mun vanhemmilla olisi jotain ihme konflikteja. Tai useimmilla ystÀvÀpariskunnilla. Tai sukulaispariskunnilla.
YhdellÀ sukulaispariskunnalla tosin leiskuu aika kovaa, mutta en tiedÀ sanoisinko niitÀkÀÀn konflikteiksi, kun tappelevat tÀysillÀ hetken, ja muutaman minuutin pÀÀstÀ jo unohtavat koko jutun ja kuulemma seksillÀ sopivat heti perÀÀn. Mut niistÀ ainakin toinen kyllÀ onkin ns. outo, mutta tosiaan eipÀ hÀnellÀ tietenkÀÀn hyvÀnÀ miehenÀ ole ollut tarvetta vaihtaa kun parikymppisenÀ tajusi kohdanneensa hyvÀn. Ei sellainen kumpp
Absurdi ajatus ettÀ tietÀisit vanhempiesi kaikki vaiheet tai no.. ehkÀ tykkÀÀt seurata miten kaikki toimii. :0
Toisten kanssa myös energiat yksinkertaisesti enempi synkassa kuin toisten. Joskus voi olla ihmisiÀ, joiden kanssa on jotenkin vaan hankalaa ja vastahankaista, saavat sinusta lÀhinnÀ huonoja puolia esiin.
Ja sit on aivan pÀinvastaisia ihmisiÀ, eli energiat natsaa ihanasti ja on helppo olla, parhaat puolet korostuu ja molemmat lietsoo huomaamattakin toisiaan parempaan liekkiin jne. :P
Ootko tÀÀllÀ mies vai pitÀmÀssÀ mykkÀkoulua ? Vai molempia
Vierailija kirjoitti:
Toisten kanssa myös energiat yksinkertaisesti enempi synkassa kuin toisten. Joskus voi olla ihmisiÀ, joiden kanssa on jotenkin vaan hankalaa ja vastahankaista, saavat sinusta lÀhinnÀ huonoja puolia esiin.
Ja sit on aivan pÀinvastaisia ihmisiÀ, eli energiat natsaa ihanasti ja on helppo olla, parhaat puolet korostuu ja molemmat lietsoo huomaamattakin toisiaan parempaan liekkiin jne. :P
Vai notta oikein ":P" sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Addiktoituisin naiseen niin, ettÀ nauttisin/nauttisimme joka pÀivÀ monta kertaa. KeskeyttÀisin hÀnen puuhansa aina kÀhmimÀllÀ. HÀnen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle.
Vapaata riistaa, mitÀ oikein sekoilet? Ei kenenkÀÀn vartalo ole sinulle vapaata riistaa.
Toimivassa parisuhteessa, kun kumpikin on samalla aaltopituudella ja nauttii toisistaan ja seksistÀ, se on. Sellaisissa suhteissa lupa annetaan kerran ja on voimassa toistaiseksi, eikÀ ole joka kerta aina erikseen neuvoteltava ja jopa vaikea asia.
Ei kuulosta minun korvaani toimivalta parisuhteelta. Hyi olkoon joku kĂ€hmijĂ€ joka luulee ettĂ€ toisen vartalo on aina vapaata riistaa đ€ą
No mutta kun se kÀytÀnnössÀ on, jos sellaisesta tykkÀÀvÀt ihmiset on keskenÀÀn heille sopivassa hyvÀssÀ suhteessa. 99% tapauksia sais minunkin kaivattu tulla hyvÀilemÀÀn mua kuin olisin vapaata riistaa. Kuten hÀnelle olisinkin. Sellaistakin se syvÀ himo ja syvÀ rakkaus voi joillekin tehdÀ. Terv. Aa sivusta
Ja nuissa ihan vÀÀrissÀ ei kannata tuhlata elÀmÀÀnsÀ ollenkaan. Jos jonkun kanssa on lÀhinnÀ hankalaa, tulee turhaa konfliktia, saa huonot puolet esiin jne. niin sellainen ihminen on vaan vÀÀrÀÀ seuraa SULLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit on aivan pÀinvastaisia ihmisiÀ, eli energiat natsaa ihanasti ja on helppo olla, parhaat puolet korostuu ja molemmat lietsoo huomaamattakin toisiaan parempaan liekkiin jne. :PVai notta oikein ":P" sitten?
Voi se olla myös tÀÀ: đ
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten miehet oikeasti kannata vÀlttÀmÀttÀ selittÀÀ naiselle mistÀÀn menneiden naissuhteiden asioista ja konflikteista mitÀÀn, olisi aikamoinen turn off minulle ainakin ja alkaisin heti olemaan varpaillani, ettÀ mikÀhÀn Drama Lama tÀmÀ mies on..
Sama tietty naisilla jos haluavat hyvÀn miehen - ei kannata selittÀÀ mitÀÀn surkeita juttuja menneisyydestÀ, ei anna hyvÀÀ ja arvokasta kuvaa.
Ei tietenkÀÀn alussa. Ei kukaan voi olla niin tyhmÀ. Tottakai fiilikset laskee jos liian aikaisin menee kaiken paljastamaan raatorehellisesti, se on ihan biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
VĂĂRĂ KETJU SULLA
VieritÀ kivi mun rinnaltani.
YritÀtkö sanoa, ettÀ oon sulle vÀÀrÀÀ seuraa?
MitĂ€ te tÀÀllĂ€ valehtelette ettĂ€ vaihtamalla paranee, ja ei tuu konflikteja. VĂ€ittelette tÀÀllĂ€ pĂ€ivĂ€t pitkĂ€t. Tikusta vÀÀnnĂ€tte tÀÀllĂ€ toran pystyyn. Ja haukutte toisianne. Ja luulette ettĂ€ kumppanissa vika jos konflikti tulee đ
TÀysin normaalia ettÀ ihmisillÀ on monenlaisia konflikteja suhteissaan elÀmÀn aikana. MissÀ pussinperÀssÀ tÀÀllÀ ihmiset ovat, ainakaan mitÀÀn kokemusta parisuhteista heillÀ ei nÀemmÀ ole muuta kuin mutua, luulevat tietÀvÀnsÀ muiden suhteista.
Vierailija kirjoitti:
VieritÀ kivi mun rinnaltani.
Olisko sun omalla toiminnalla jotain vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kun kalja aukes koko maailma aukes
Ja niin sinustakin tuli alkoholisti.
Ei nÀy tÀnne asti.