Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7896)
Hameesi alle kasvoni piilotan đ
TörmĂ€sin vettaiseeni đ sinuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ pÀÀsee kumppania vaihtamalla konflikteistĂ€ eroon, vaihtaa sitĂ€ tarpeeks usein đđ toimii
Kukin tyylillÀÀn. Jos standardit on matalat, niin löytÀÀ usein uusia kumppaneita, ja löytÀÀ itsensÀ myös niiden kanssa konfliktitilanteista.
Nokita millĂ€ standardeilla tahansa, mulla on taso kohdallaan đ priimaa, ja ei konflikteja
Okei eli et olekaan sitÀ mieltÀ, mitÀ ensimmÀisessÀ viestissÀ kirjoitit..
Mun viesti ei poikennut normaalista/alkuperÀisestÀ, mulla ei ole tahtoa taistella jonkun tunteella kÀyvÀn nÀsÀviisaan riidanhaluisen katk
Ja tykkÀÀt kehua itseÀsi paljon. SÀÀlittÀvÀÀ.
Oli kyllĂ€ mukava nĂ€hdĂ€ ihastusta đ„°
Vierailija kirjoitti:
MissÀ nÀit?
Ei toisten positiivinen minÀpuhe ole teiltÀ pois, terve tasapainoinen ihminen haluaa muidenkin kokevan itsensÀ hyvien asioiden kautta.
Joten mikÀ teillÀ on hÀtÀnÀ? Minua ei koskaan, siis todella _koskaan_ triggeröi toisten kivat kokemukset, itsekehut, positiivinen minÀpuhe tmv. TÀllÀ palstalla olen huomannut tuollaista triggeröitymistÀ, mutta tÀÀllÀhÀn kÀykin paljon aika ankeaa ja negatiivista porukkaa. Ei kannata ottaa mallia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ nÀit?
Ei hÀn ole tÀÀllÀ, joten ei sillÀ vÀliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olis niin paljon parempi yksin kuin huonossa suhteessa.
Ei sua mikÀÀn estÀ eroamasta. KÀytÀnnössÀ ei ole ainuttakaan pakottavaa syytÀ jos vain halua on. Ihan yksin sÀ itse tÀssÀ nyt olet unelmasi ja paremman elÀmÀsi este.
Vierailija kirjoitti:
Ei toisten positiivinen minÀpuhe ole teiltÀ pois, terve tasapainoinen ihminen haluaa muidenkin kokevan itsensÀ hyvien asioiden kautta.
Joten mikÀ teillÀ on hÀtÀnÀ? Minua ei koskaan, siis todella _koskaan_ triggeröi toisten kivat kokemukset, itsekehut, positiivinen minÀpuhe tmv. TÀllÀ palstalla olen huomannut tuollaista triggeröitymistÀ, mutta tÀÀllÀhÀn kÀykin paljon aika ankeaa ja negatiivista porukkaa. Ei kannata ottaa mallia!
Sulla on nyt vÀÀrÀ ketju. Lukaisepa otsikko.
Vierailija kirjoitti:
KenellÀ on kunnia olla kukkasi? ;)
EiköhÀn se taas ole se, jonka nimissÀ on -tar-pÀÀte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten mikÀ teillÀ on hÀtÀnÀ? Minua ei koskaan, siis todella _koskaan_ triggeröi toisten kivat kokemukset, itsekehut, positiivinen minÀpuhe tmv. TÀllÀ palstalla olen huomannut tuollaista triggeröitymistÀ, mutta tÀÀllÀhÀn kÀykin paljon aika ankeaa ja negatiivista porukkaa. Ei kannata ottaa mallia!Sulla on nyt vÀÀrÀ ketju. Lukaisepa otsikko.
Voi olla. Asia oikea kuitenkin ja hyvÀ muistutus joillekin mielensÀ myrkyttÀneille alhaalla elÀville ja muita mukaansa alas vetÀville tÀÀllÀ ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ nÀit?
TöissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kumppania vaihtamalla ei pÀÀse konflikteista eroon.
PÀÀsee pÀÀsee suurimmasta osasta, jos valitsee kumppanin oikein ja oikeista syistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Alax Olee đ„°đ„°đ„°
Saaks testiajon ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten mikÀ teillÀ on hÀtÀnÀ? Minua ei koskaan, siis todella _koskaan_ triggeröi toisten kivat kokemukset, itsekehut, positiivinen minÀpuhe tmv. TÀllÀ palstalla olen huomannut tuollaista triggeröitymistÀ, mutta tÀÀllÀhÀn kÀykin paljon aika ankeaa ja negatiivista porukkaa. Ei kannata ottaa mallia!Sulla on nyt vÀÀrÀ ketju. Lukaisepa otsikko.
Voi olla. Asia oikea kuitenkin ja hyvÀ muistutus joillekin mielensÀ myrkyttÀneille alhaalla elÀville ja muita mukaansa alas vetÀville tÀÀllÀ ;)
Eli olet hieman vajaa ja yksinkertainen, tÀmÀ selvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ pÀÀsee kumppania vaihtamalla konflikteistĂ€ eroon, vaihtaa sitĂ€ tarpeeks usein đđ toimii
Kukin tyylillÀÀn. Jos standardit on matalat, niin löytÀÀ usein uusia kumppaneita, ja löytÀÀ itsensÀ myös niiden kanssa konfliktitilanteista.
Nokita millĂ€ standardeilla tahansa, mulla on taso kohdallaan đ priimaa, ja ei konflikteja
Okei eli et olekaan sitÀ mieltÀ, mitÀ ensimmÀisessÀ viestissÀ kirjoitit..
Mun viesti ei poikennut normaalista/alkuperÀisestÀ, mulla ei ole tahtoa taistella jonkun
No en kuitenkaan ole tunteilla kĂ€yvĂ€ katkera riidanhaluinen akka, kuten sinĂ€, ja todistat sitĂ€ tosi hyvin nytkin đ€Ł Mulla ei hei ole mitÀÀn intresssejĂ€ tĂ€hĂ€n sun tempaukseen nyt
Alax Olee đ„°đ„°đ„°