Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (7896)

Vierailija
7701/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alax Olee đŸ„°đŸ„°đŸ„°

Vierailija
7702/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hameesi alle kasvoni piilotan 😘

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7703/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TörmĂ€sin vettaiseeni 😁 sinuun

Vierailija
7704/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

*vertaiseeni

Vierailija
7705/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ pÀÀsee kumppania vaihtamalla konflikteistĂ€ eroon, vaihtaa sitĂ€ tarpeeks usein 😜😘 toimii

Kukin tyylillÀÀn. Jos standardit on matalat, niin löytÀÀ usein uusia kumppaneita, ja löytÀÀ itsensĂ€ myös niiden kanssa konfliktitilanteista. 

Nokita millĂ€ standardeilla tahansa, mulla on taso kohdallaan 😜 priimaa, ja ei konflikteja

Okei eli et olekaan sitĂ€ mieltĂ€, mitĂ€ ensimmĂ€isessĂ€ viestissĂ€ kirjoitit.. 

Mun viesti ei poikennut normaalista/alkuperÀisestÀ, mulla ei ole tahtoa taistella jonkun tunteella kÀyvÀn nÀsÀviisaan riidanhaluisen katk

Ja tykkÀÀt kehua itseÀsi paljon. SÀÀlittÀvÀÀ.

Vierailija
7706/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oli kyllĂ€ mukava nĂ€hdĂ€ ihastusta đŸ„°

Vierailija
7707/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MissÀ nÀit?

Vierailija
7708/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei toisten positiivinen minĂ€puhe ole teiltĂ€ pois, terve tasapainoinen ihminen haluaa muidenkin kokevan itsensĂ€ hyvien asioiden kautta. 

Joten mikĂ€ teillĂ€ on hĂ€tĂ€nĂ€? Minua ei koskaan, siis todella _koskaan_ triggeröi toisten kivat kokemukset, itsekehut, positiivinen minĂ€puhe tmv. TĂ€llĂ€ palstalla olen huomannut tuollaista triggeröitymistĂ€, mutta tÀÀllĂ€hĂ€n kĂ€ykin paljon aika ankeaa ja negatiivista porukkaa. Ei kannata ottaa mallia! 

Vierailija
7709/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MissÀ nÀit?

Ei hĂ€n ole tÀÀllĂ€, joten ei sillĂ€ vĂ€liĂ€. 

Vierailija
7710/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis niin paljon parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Ei sua mikÀÀn estÀ eroamasta. KÀytÀnnössÀ ei ole ainuttakaan pakottavaa syytÀ jos vain halua on. Ihan yksin sÀ itse tÀssÀ nyt olet unelmasi ja paremman elÀmÀsi este.

Vierailija
7711/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toisten positiivinen minĂ€puhe ole teiltĂ€ pois, terve tasapainoinen ihminen haluaa muidenkin kokevan itsensĂ€ hyvien asioiden kautta. 

Joten mikĂ€ teillĂ€ on hĂ€tĂ€nĂ€? Minua ei koskaan, siis todella _koskaan_ triggeröi toisten kivat kokemukset, itsekehut, positiivinen minĂ€puhe tmv. TĂ€llĂ€ palstalla olen huomannut tuollaista triggeröitymistĂ€, mutta tÀÀllĂ€hĂ€n kĂ€ykin paljon aika ankeaa ja negatiivista porukkaa. Ei kannata ottaa mallia! 

Sulla on nyt vÀÀrÀ ketju. Lukaisepa otsikko.

Vierailija
7712/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KenellÀ on kunnia olla kukkasi? ;)

EiköhÀn se taas ole se, jonka nimissÀ on -tar-pÀÀte.

Vierailija
7713/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Asia oikea kuitenkin ja hyvĂ€ muistutus joillekin mielensĂ€ myrkyttĂ€neille alhaalla elĂ€ville ja muita mukaansa alas vetĂ€ville tÀÀllĂ€ ;) 

Vierailija
7714/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JÀÀdyin tÀnÀÀn.

Vierailija
7715/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MissÀ nÀit?

TöissÀ.

Vierailija
7716/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppania vaihtamalla ei pÀÀse konflikteista eroon.

PÀÀsee pÀÀsee suurimmasta osasta, jos valitsee kumppanin oikein ja oikeista syistÀ.

Vierailija
7717/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alax Olee đŸ„°đŸ„°đŸ„°

Saaks testiajon ? 

Vierailija
7718/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomenna kauppahallin?

Vierailija
7719/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Asia oikea kuitenkin ja hyvĂ€ muistutus joillekin mielensĂ€ myrkyttĂ€neille alhaalla elĂ€ville ja muita mukaansa alas vetĂ€ville tÀÀllĂ€ ;) 

Eli olet hieman vajaa ja yksinkertainen, tÀmÀ selvÀ.

Vierailija
7720/7896 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ pÀÀsee kumppania vaihtamalla konflikteistĂ€ eroon, vaihtaa sitĂ€ tarpeeks usein 😜😘 toimii

Kukin tyylillÀÀn. Jos standardit on matalat, niin löytÀÀ usein uusia kumppaneita, ja löytÀÀ itsensĂ€ myös niiden kanssa konfliktitilanteista. 

Nokita millĂ€ standardeilla tahansa, mulla on taso kohdallaan 😜 priimaa, ja ei konflikteja

Okei eli et olekaan sitĂ€ mieltĂ€, mitĂ€ ensimmĂ€isessĂ€ viestissĂ€ kirjoitit.. 

Mun viesti ei poikennut normaalista/alkuperÀisestÀ, mulla ei ole tahtoa taistella jonkun

No en kuitenkaan ole tunteilla kĂ€yvĂ€ katkera riidanhaluinen akka, kuten sinĂ€, ja todistat sitĂ€ tosi hyvin nytkin đŸ€Ł Mulla ei hei ole mitÀÀn intresssejĂ€ tĂ€hĂ€n sun tempaukseen nyt

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kaksi neljÀ