Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan -liian suurisuinen hölöttäjä, ei varo yhtään mitä sanoo
T. Kokoomusta (ainakin ennen ) äänestänyt suomalainen.
Kommentit (23)
Nyt on kovasti ollut putinistispämmiä Stubbista.
Ilmeisesti hänen kehotuksensa, että maiden pitäisi tukea Ukrainan kykyä iskeä syvälle venäjälle, on saanut otsasuonet pullistumaan.
Mitä enemmän Pietari trollaa, sitä enemmän arvostan Stubbia.
Olen maltillinen sivistysporvari (joita ei hallituksessa valitettavasti enää ole) ja olen aloittajan janssa samaa mieltä. Stubbin persoona ei sovi tähän hetkeen kun mietitään meidän kansalaisten turvallisuutta. Niinistö oli sikäli parempi, että oli vähemmän kärkäs ja harkitsi puheitaan. Tylsempi, mutta turvallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Olen maltillinen sivistysporvari (joita ei hallituksessa valitettavasti enää ole) ja olen aloittajan janssa samaa mieltä. Stubbin persoona ei sovi tähän hetkeen kun mietitään meidän kansalaisten turvallisuutta. Niinistö oli sikäli parempi, että oli vähemmän kärkäs ja harkitsi puheitaan. Tylsempi, mutta turvallisempi.
Ihan samoilla linjoilla. Ei suomen pidä olla noin kärkäs kommenteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Sivistymätön venäläinen sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Samaa te vatnikit puhuitte Niinistöstäkin kun allekirjoitti NATO-sopimuksen.
En äänestänyt Stubbia, mutta ukkohan ärsyttää juuri oikeita tyyppejä. Eikä se nyt minusta mitenkään riidanhaluiselta vaikuta, mieluummin on jäänyt kuva, että sanoo asiat suurin piirtein niin kuin ne ovat, yleensä vieläpä vähän kohteliaammin kuin kuka hyvänsä tavallinen ihminen sanoisi. Eli on myös jonkin verran diplomaattinen ja yrittänyt saada venäläisiäkin mukaan sopimaan rauhasta. Harmi, ettei Putinia kiinnosta.
Jos Suomi joutuu sotaan nii sit on Amerikka ja Venäjä sodassa toisiaan vastaan
Nyt siellä Pietarin liepeillä on taas viikonlopun odotusta. Näihin ei tietenkään pitäisi vastata, mutta suomalaiset seisovat kyllä yhdessä rintamassa venäläisia vastaan vaikka muuten pieksevät toisiaan talikoilla.
Odotan jo kevään vaaleja kun pietarin trollitehtaasta lähtee kierrokset uudelle levelille.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Niinistö oli todellakin huomattavasti parempi. Jämäkkä, mutta ei tuollainen räkyttäjä kuten Stubb on. Sauli on joskus todennutkin osuvasti ikään kuin pienenä kuittina istuvaa presidenttiä kohtaan, että ei ole mitään järkeä räkyttää liian jyrkästi itään päin, koska tulee vielä joka tapauksessa aika, että välit täytyy niin sanotusti normalisoida. Sen helpompaa se on, kun ei liikaa olla päätä auottu.
Hienoa, päästään kurmottamaan ryssiä!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö sanon tähän niin kuin edelliseen kuin vastaavaan Leningradin pajan perjantai postaukseen.
Stubb on selkeäsanainen ja napakka.
Juuri näin. Paras mahdollinen presidentti Suomelle tässä maailman tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ehkä ole kuullut meistä sivistysporvareista koskaan, ehkä olet liian nuori ja luulet kaikkien olevan iigoreita. Haluan huomauttaa, että isoisäni oli korkea-arvoinen sotilas, jonka ansiosta sinäkin länkytät tällä palstalla itsenäisessä Suomessa.
Ihan kaikkea ei tarvisi sanoa ääneen. Antaa venäjän vajota tuhoon ilman huomiota.
Stubb on sotilasarvoltaan korpraali... Niinistö on kapteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Niinistö oli todellakin huomattavasti parempi. Jämäkkä, mutta ei tuollainen räkyttäjä kuten Stubb on. Sauli on joskus todennutkin osuvasti ikään kuin pienenä kuittina istuvaa presidenttiä kohtaan, että ei ole mitään järkeä räkyttää liian jyrkästi itään päin, koska tulee vielä joka tapauksessa aika, että välit täytyy niin sanotusti normalisoida. Sen helpompaa se on, kun ei liikaa olla päätä auottu.
Sale oli hyvä ajassaan ja hyvä tyyppi, mutta ei voi mitään, että kevyet suomettumisen kaiut oli salenkin sanoissa. Omassa ajassaan varmaan siinä touhussa viisautta, mutta ei enää 1990 jälkeen tarvetta. Pois siitä ei ilmeisesti helpolla päässyt. On mitä mieltä kokoomuksesta tai Stubista, niin onhan tuo vetänyt ihan uuden vaihteen päälle. Kilpailu on kovaa kansainvälisillä markkinoilla ja bisnes on iso osa presidentin työsarkaa, niin suon Suomelle jaksavan työjuhdan kiertämään jotta tästä talousalhosta joskus noustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ehkä ole kuullut meistä sivistysporvareista koskaan, ehkä olet liian nuori ja luulet kaikkien olevan iigoreita. Haluan huomauttaa, että isoisäni oli korkea-arvoinen sotilas, jonka ansiosta sinäkin länkytät tällä palstalla itsenäisessä Suomessa.
Sivistysporvari onkin uusi hauska newspeak-sana venäläiselle trollille. Suomessa näitä ei enää ole.
Höpö höpö sanon tähän niin kuin edelliseen kuin vastaavaan Leningradin pajan perjantai postaukseen.
Stubb on selkeäsanainen ja napakka.