Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (8152)

Vierailija
7681/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PitÀÀ varmaan etsiĂ€ kaivattuni TinderistĂ€ đŸ€” Veikkaan, ettĂ€ etsii sieltĂ€ mua...

Vierailija
7682/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ pÀÀsee kumppania vaihtamalla konflikteistĂ€ eroon, vaihtaa sitĂ€ tarpeeks usein 😜😘 toimii

Kukin tyylillÀÀn. Jos standardit on matalat, niin löytÀÀ usein uusia kumppaneita, ja löytÀÀ itsensĂ€ myös niiden kanssa konfliktitilanteista. 

Nokita millĂ€ standardeilla tahansa, mulla on taso kohdallaan 😜 priimaa, ja ei konflikteja

Okei eli et olekaan sitĂ€ mieltĂ€, mitĂ€ ensimmĂ€isessĂ€ viestissĂ€ kirjoitit.. 

Mun viesti ei poikennut normaalista/alkuperÀisestÀ, mulla ei ole tahtoa taistella jonkun tunteella kÀyvÀn nÀsÀviisaan riidanhaluisen katkeran "naisen" kanssa

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7683/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ pÀÀsee kumppania vaihtamalla konflikteistĂ€ eroon, vaihtaa sitĂ€ tarpeeks usein 😜😘 toimii

Kukin tyylillÀÀn. Jos standardit on matalat, niin löytÀÀ usein uusia kumppaneita, ja löytÀÀ itsensĂ€ myös niiden kanssa konfliktitilanteista. 

Nokita millĂ€ standardeilla tahansa, mulla on taso kohdallaan 😜 priimaa, ja ei konflikteja

Mun viesti ei poikennut normaalista/alkuperÀisestÀ, mulla ei ole tahtoa taistella jonkun tunteella kÀyvÀn nÀsÀviisaan riidanhaluisen katkeran "naisen" kanssa

Tai kykyÀ.

Ihansivusta

Vierailija
7684/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan Kapinatarta 💋😉💋

Miten hÀn kapinoi?

Vierailija
7685/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa et en liittyis Tinderiin edes kaivatun takia, mut sit rupesin miettimÀÀn ja tajusin ettei toi pidĂ€kÀÀn paikkaansa vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€.😅

Vierailija
7686/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija
7687/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni saisi minut loistamaan ihmisenĂ€ đŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ’‹đŸ€đŸ€đŸ€đŸ€đŸ€đŸ’™đŸ’™đŸ’™đŸ’™đŸ’™đŸ’™

Hollantilainen?

Vierailija
7688/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ky

Hys, nyt, menee poka pieleen jos en keskity siihen, sanoo wa:ssa ettĂ€ on ihastunut ja mulla olis ikĂ€vĂ€ tyyli kuulemma vaan kĂ€yttÀÀ ja heittÀÀ mĂ€keen, sehĂ€n ei pidĂ€ paikkaansa ollenkaan đŸ€Ż kĂ€ytĂ€n loppuun asti ja heitĂ€n mĂ€keen, siinĂ€ on vissi ero! 

Vierailija
7689/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

🙄hmm

Vierailija
7690/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://tieku.fi/ihminen/psykologia/miksi-jotkut-nakevat-aaveita?fbclid

On esitetty useita kilpailevia teorioita siitÀ, miksi jotkut ihmiset nÀkevÀt aaveita.

Miksi ei vain ymmÀrretÀ ettÀ kuka tahansa voi nÀhdÀ? Ihan normaalia.

Jep, samat aistit kaikilla. Ilmeisesti jotkut eivÀt vain tajua nÀitÀ ikivanhoja totuuksia. Sitten tÀmÀ sairaala Suomi on tehnyt kiusallaankin kaikesta sairasta. Kukaan nyt ei viitsi puolustaa nÀitÀ asioita.

Vierailija
7691/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TsemppiĂ€ tĂ€hĂ€n viikkoon. Taidan yrittÀÀ vain unohtaa sinut, en nimittĂ€in jaksa mitÀÀn draamaa. 

No siltÀhÀn se on tÀnÀÀn nÀyttÀnyt. SelvÀ sitten. EttÀ niin syviÀ tunteita...

Vierailija
7692/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti jaksa enÀÀ haaveilla suhteesta. Tulisi vaan turhaa draamaa. Ei sillĂ€, ettĂ€ mulla ois mitÀÀn mahiksiakaan hĂ€neen. 

Miksi toista tÀtÀ tÀÀllÀ?? Ole haaveilematta mutta kerro se myös hÀnelle! Lapsellista.

Lapsenkaltainen mieli on osa naiseutta. 

Vierailija
7693/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://tieku.fi/ihminen/psykologia/miksi-jotkut-nakevat-aaveita?fbclid

Ihan omituisia asioita tÀssÀ jutussa, liekö sitten anekdoottien juttuja. KöyhÀÀ joka tapauksessa.

Vierailija
7694/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan Kapinatarta 💋😉💋

Onko punakapina valloillaan?

Vierailija
7695/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€nÀÀn tuli taas mieleeni ettĂ€ tĂ€tĂ€ paskaa tĂ€mĂ€ elĂ€mĂ€ oikeesti on. TĂ€ssĂ€ se kaikki nyt on eikĂ€ mitÀÀn sen kummempaa. 

No tÀmÀ juuri. Odotan ettÀ Suomi painuu matalalle jolloin normaali elÀmÀ alkaa vehertÀmÀÀn, siinÀ vasta on elÀmÀÀ ja tunnelmaa. En ole enÀÀ kiinnostunut kunnioittamaan ketÀÀn, elÀn vain sujuvasti omaa elÀmÀÀni.

Vierailija
7696/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kykyÀ.

Ihansivusta

Ei tĂ€llĂ€ ns. naisella ole ainakaan ylipÀÀtÀÀn halua taistella kenenkÀÀn kanssa, inhoan sellaista.. 

MĂ€ nĂ€in just mun ihastuksen, olen erittĂ€in naisellinen, mukava ja lĂ€mmin ihminen jolla ei ole mitÀÀn hĂ€tÀÀ - pĂ€invastoin 8-) 

Et ihan kertoo itsestÀÀn hĂ€n noilla jutuillaan jostain katkerista heittomerkkinaisista. Sellasta se on joillain. 

Vierailija
7697/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heips, iltapĂ€ivĂ€n terveiset hĂ€nelle, joka köllöttelee kĂ€mmenellĂ€ni.😉

Hamsteri?

Vierailija
7698/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heips, iltapĂ€ivĂ€n terveiset hĂ€nelle, joka köllöttelee kĂ€mmenellĂ€ni.😉

Hamsteri?

Luultavasti muna. Eri.

Vierailija
7699/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KenellÀ on kunnia olla kukkasi? ;)

Vierailija
7700/8152 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun viesti ei poikennut normaalista/alkuperÀisestÀ, mulla ei ole tahtoa taistella jonkun tunteella kÀyvÀn nÀsÀviisaan riidanhaluisen katk

Kiitos selvennyksestÀ jank jank