Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (8152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ pÀÀsee kumppania vaihtamalla konflikteistĂ€ eroon, vaihtaa sitĂ€ tarpeeks usein đđ toimii
Kukin tyylillÀÀn. Jos standardit on matalat, niin löytÀÀ usein uusia kumppaneita, ja löytÀÀ itsensÀ myös niiden kanssa konfliktitilanteista.
Nokita millĂ€ standardeilla tahansa, mulla on taso kohdallaan đ priimaa, ja ei konflikteja
Okei eli et olekaan sitÀ mieltÀ, mitÀ ensimmÀisessÀ viestissÀ kirjoitit..
Mun viesti ei poikennut normaalista/alkuperÀisestÀ, mulla ei ole tahtoa taistella jonkun tunteella kÀyvÀn nÀsÀviisaan riidanhaluisen katkeran "naisen" kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllĂ€ pÀÀsee kumppania vaihtamalla konflikteistĂ€ eroon, vaihtaa sitĂ€ tarpeeks usein đđ toimii
Kukin tyylillÀÀn. Jos standardit on matalat, niin löytÀÀ usein uusia kumppaneita, ja löytÀÀ itsensÀ myös niiden kanssa konfliktitilanteista.
Nokita millĂ€ standardeilla tahansa, mulla on taso kohdallaan đ priimaa, ja ei konflikteja
Mun viesti ei poikennut normaalista/alkuperÀisestÀ, mulla ei ole tahtoa taistella jonkun tunteella kÀyvÀn nÀsÀviisaan riidanhaluisen katkeran "naisen" kanssa
Tai kykyÀ.
Ihansivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Kapinatarta đđđ
Miten hÀn kapinoi?
Meinasin sanoa et en liittyis Tinderiin edes kaivatun takia, mut sit rupesin miettimÀÀn ja tajusin ettei toi pidĂ€kÀÀn paikkaansa vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€.đ
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni saisi minut loistamaan ihmisenĂ€ đđđđđđ€đ€đ€đ€đ€đđđđđđ
Hollantilainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ky
Hys, nyt, menee poka pieleen jos en keskity siihen, sanoo wa:ssa ettĂ€ on ihastunut ja mulla olis ikĂ€vĂ€ tyyli kuulemma vaan kĂ€yttÀÀ ja heittÀÀ mĂ€keen, sehĂ€n ei pidĂ€ paikkaansa ollenkaan đ€Ż kĂ€ytĂ€n loppuun asti ja heitĂ€n mĂ€keen, siinĂ€ on vissi ero!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://tieku.fi/ihminen/psykologia/miksi-jotkut-nakevat-aaveita?fbclidâŠ
On esitetty useita kilpailevia teorioita siitÀ, miksi jotkut ihmiset nÀkevÀt aaveita.
Miksi ei vain ymmÀrretÀ ettÀ kuka tahansa voi nÀhdÀ? Ihan normaalia.
Jep, samat aistit kaikilla. Ilmeisesti jotkut eivÀt vain tajua nÀitÀ ikivanhoja totuuksia. Sitten tÀmÀ sairaala Suomi on tehnyt kiusallaankin kaikesta sairasta. Kukaan nyt ei viitsi puolustaa nÀitÀ asioita.
Vierailija kirjoitti:
TsemppiÀ tÀhÀn viikkoon. Taidan yrittÀÀ vain unohtaa sinut, en nimittÀin jaksa mitÀÀn draamaa.
No siltÀhÀn se on tÀnÀÀn nÀyttÀnyt. SelvÀ sitten. EttÀ niin syviÀ tunteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti jaksa enÀÀ haaveilla suhteesta. Tulisi vaan turhaa draamaa. Ei sillÀ, ettÀ mulla ois mitÀÀn mahiksiakaan hÀneen.
Miksi toista tÀtÀ tÀÀllÀ?? Ole haaveilematta mutta kerro se myös hÀnelle! Lapsellista.
Lapsenkaltainen mieli on osa naiseutta.
Vierailija kirjoitti:
https://tieku.fi/ihminen/psykologia/miksi-jotkut-nakevat-aaveita?fbclidâŠ
Ihan omituisia asioita tÀssÀ jutussa, liekö sitten anekdoottien juttuja. KöyhÀÀ joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Kapinatarta đđđ
Onko punakapina valloillaan?
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn tuli taas mieleeni ettÀ tÀtÀ paskaa tÀmÀ elÀmÀ oikeesti on. TÀssÀ se kaikki nyt on eikÀ mitÀÀn sen kummempaa.
No tÀmÀ juuri. Odotan ettÀ Suomi painuu matalalle jolloin normaali elÀmÀ alkaa vehertÀmÀÀn, siinÀ vasta on elÀmÀÀ ja tunnelmaa. En ole enÀÀ kiinnostunut kunnioittamaan ketÀÀn, elÀn vain sujuvasti omaa elÀmÀÀni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kykyÀ.
Ihansivusta
Ei tÀllÀ ns. naisella ole ainakaan ylipÀÀtÀÀn halua taistella kenenkÀÀn kanssa, inhoan sellaista..
MÀ nÀin just mun ihastuksen, olen erittÀin naisellinen, mukava ja lÀmmin ihminen jolla ei ole mitÀÀn hÀtÀÀ - pÀinvastoin 8-)
Et ihan kertoo itsestÀÀn hÀn noilla jutuillaan jostain katkerista heittomerkkinaisista. Sellasta se on joillain.
Vierailija kirjoitti:
Heips, iltapĂ€ivĂ€n terveiset hĂ€nelle, joka köllöttelee kĂ€mmenellĂ€ni.đ
Hamsteri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heips, iltapĂ€ivĂ€n terveiset hĂ€nelle, joka köllöttelee kĂ€mmenellĂ€ni.đ
Hamsteri?
Luultavasti muna. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun viesti ei poikennut normaalista/alkuperÀisestÀ, mulla ei ole tahtoa taistella jonkun tunteella kÀyvÀn nÀsÀviisaan riidanhaluisen katk
Kiitos selvennyksestÀ jank jank
PitÀÀ varmaan etsiĂ€ kaivattuni TinderistĂ€ đ€ Veikkaan, ettĂ€ etsii sieltĂ€ mua...