Tunnetko mielihyvää, jos joku sinulle epämiellyttävä ihminen kuoli
Kommentit (25)
Sanotaan näin, että en itke hänen poismenosta
Tanssin haudalla ja kusen kivelle.
No odotan Lars-Johan Jocke Grönholmin kuolemaa.
En suo minkäänlaista tunnetta enkä reaktiota.
En osaa leikkiä ylevää ja humaania. Eli riemuitsen ja tanssin
En nyt yhtäkkiä keksi, kuka olisi sellainen ihminen, jonka olemassaolo jotenkin riivaisi elämääni. On olemassa ihmisiä, joista en pidä jostain syystä, mutta he eivät ole ajatuksissani enkö koe heidän olemassaolostaan tuskaa. Joten vaikea kuvitella, että iloitsisin jonkin tällaisen ihmisen kuolemasta.
Juicen sanoin: "En ilosta itke, en surusta itke, jos itken, niin itken muuten vaan."
Ainoastaan Putin,Trumpin on idiootti hän on syyntakeeton jolla on liikaa valtaa, olisiko jenkeissä aika vaihtaa sitä äänestyslakihommaa?
Eipä ole kuollut vihasmani. Rakkaita ja ystäviä siitäkin edestä.
En. En ole psykopaati enkä narsisti enkä lapsenomainen
Parin diktaattorin poismenon kunniaksi voin nostaa maljan sitten, kun se tapahtuu, mutta en muuten erityisemmin iloitse.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen vain helpottunut.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Parin diktaattorin poismenon kunniaksi voin nostaa maljan sitten, kun se tapahtuu, mutta en muuten erityisemmin iloitse.
Elä omaa elämääsi. Ne "diktaattorit" ei vaikuta sinun elämääsi millään tavalla.
En iloitse kenenkään kuolemasta, mutta olen helpottunut kun herrat Putin ja Trump ovat turvassa omissa mauseoeumeissaan.
Oudoilla ihmisillä ei mitään väliä mutta olen helpottunut jos kyseinen ihminen on aktiivisesti tehnyt omasta elämästäni epämiellyttävän ja ahdistavan.
Sain tässä kuulla , että eräs entinen, täysi mulkku esimieheni makaakin jo haudassa. Tämä on ollut minulle mukava asia ja hekumoin sillä aika ajoin
Kyllä!!!!