Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1511)
Vierailija kirjoitti:
VÀlillÀ mua piinaa epÀmÀÀrÀinen syyllisyys mutten ole varma mistÀ.
Jos koet syyllisyyttÀ, aika varmasti löydÀt sille syitÀ. Eri asia, onko syyllisyys perusteltua.
Vierailija kirjoitti:
Mun lÀhimmÀn Lidlin parkkipaikalle klo 14?
Ei viitsi. Joku voi luulla köyhÀksi joka asuu ÀitinsÀ omistamassa yksiössÀ.
Vierailija kirjoitti:
MitÄ nÀillÀ turhilla ketjuilla tekee? Kukaan ei tunnista kuka kaipaa ja ketÀ kaipaa? Haloo
NiinpÀ. Kaikki haluaa omia kaikki viestit vaikkei mikÀÀn ollut niille. NykyÀÀn ajattelen joka viestin kohdalla ettÀ ei ole mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oodissa kulkee usein mies, joka selittÀÀ ÀÀneen itsekseen kaikkea, hieman huolettaa.
Miksi tÀmÀ huolettaa sinua?
Jos se on jotenkin psykoottisessa tilassa.
Ei ainakaan sen takia ettÀ puhuu itsekseen. KyllÀ sen huomaa jos ihminen on aivan sekavassa tilassa tai kÀyttÀytyy hyvin omituisella tavalla.
SÀ et onneksi tiedÀkÀÀn, miten sekaisin olevia ihmisiÀ tuolla kulkee.
Mutta joo, turha olla huolissaan jostain itsekseen puhuvasta tyypistÀ Oodissa.
eri
MinÀ juuri tiedÀn ja siedÀn sinuakin aina siinÀ. Koitahan nyt jo kasata itsesi, ei nÀytÀ eri hyvÀltÀ nyt.
Vierailija kirjoitti:
MitÄ nÀillÀ turhilla ketjuilla tekee? Kukaan ei tunnista kuka kaipaa ja ketÀ kaipaa? Haloo
TÀmÀ on yhteisöllistÀ kaipausta, universaalia salattujen ja piilotettujen tunteiden myllerryksen jakamista
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tarvikaan? MinÀ esim. mietin ihmistÀ joka ei todellakaan voisi olla tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ne vain pÀÀsevÀt vapaaksi jo vankilastakin tapettuaan lapsensa mutta lasten huoltajia vain eristetÀÀn edelleen kun jollakin aikuisella on paha mieli tai kiusaamishimo. Hyi helvetti suoraan sanottuna.
Samaa mietin đ€Łđ€Łđ€Ł
TÀmÀ ei todellakaan multa, vaikka vinorÀkÀttiemojia kÀytÀn. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Rakas T-mies! Ihanaa kun olet olemassa!
Kiitoksia samoin ihanuus.
En tiedÀ, kumpi on parempi, totuus vai kuvitelma.
Vierailija kirjoitti:
Oodissa kulkee usein mies, joka selittÀÀ ÀÀneen itsekseen kaikkea, hieman huolettaa.
PiripÀissÀÀn. Ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀlillÀ mua piinaa epÀmÀÀrÀinen syyllisyys mutten ole varma mistÀ.
Jos koet syyllisyyttÀ, aika varmasti löydÀt sille syitÀ. Eri asia, onko syyllisyys perusteltua.
Se onkin vaikea kysymys. TÀllÀ taustalla sitÀ osaa syyllistymisen.
Vierailija kirjoitti:
God morgon min favorit, medelĂ„lders snygga fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Veckoslutskramar till digđ
Trevligt veckoslut!
Vierailija kirjoitti:
Aaaa se olikin vain psykoosi-Jonna taas, oishan se pitÀnyt arvata. Ei tosiaan tiedÀ mistÀÀn mitÀÀn, elelee vaan harhoissaan, roikkuu palstalla ja lapset huostassa.
Valheellisen tiedon levittÀminen on rikoslaissa rankaistavaa toimintaa. KetÀ voimme syyttÀÀ tÀssÀ ketjussa asioimisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lÀhimmÀn Lidlin parkkipaikalle klo 14?
Ei viitsi. Joku voi luulla köyhÀksi joka asuu ÀitinsÀ omistamassa yksiössÀ.
Jos asuu mamman omistamassa yksiössĂ€ on mahdollisesti rikkaampi kuin vuokralla asuessa.đ
Totuus lopettaisi roikkumisen mutta nielaisisi valtaisan aukon todellisuuteen. Kuvitelma pitÀÀ hengissÀ, mutta jos se on vain valhetta, onko harhainen nÀkymÀ tulevaisuuteen yhtÀÀn sen parempi?
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, kumpi on parempi, totuus vai kuvitelma.
MÀ tykkÀÀn yleensÀ totuudesta
Lasilliset viiniĂ€ + sohva vois muuttaa tilannetta đ
Ei tĂ€tĂ€ kyllĂ€ selittĂ€is, ei sitten millÀÀn, ei aikomusta kĂ€rĂ€htÀÀ đđ€Ł
Kaikki ihmiset eivÀt ole vihaisia tai aggressiivisia.