Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1705)
Vierailija kirjoitti:
Toiset ne vain pÀÀsevÀt vapaaksi jo vankilastakin tapettuaan lapsensa mutta lasten huoltajia vain eristetÀÀn edelleen kun jollakin aikuisella on paha mieli tai kiusaamishimo. Hyi helvetti suoraan sanottuna.
Samaa mietin đ€Łđ€Łđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, joku pieree taas ketjuun kaiken, mikÀ mieleen juolahtaa.
Niin? EihÀn tÀÀllÀ kukaan mitÀÀn jÀrkevÀÀ kirjoita.
Oi kaipaan... yhyyy... sniif .. terveisiÀ
Aika idiootti olet, kun palstalla on tuhansia ja tuhansia ketjuja ja voit myös tehdÀ omia ketjuja, ILMAISEKSI, mutta toistuvasti pakko tunkea tÀhÀn ketjuun itkemÀÀn miten otsikonmukaiset viestit ovat perseestÀ ja mikÀ on kun ketÀÀn ei kiinnosta ohiksesi.. Kiusaavat pirulauta!
Samaa ajattelin. Toisilla tuo luetun ymmÀrtÀminen vÀhÀn tökkii. Kivaa viikonloppua sinulle!
EipÀ tuossa mistÀÀn muusta ole kyse, kuin itsekkyydestÀ ja huomiohakuisuudesta. MinÀ minÀ minÀ, katsokaa minua, minulla on ajatuksia!! Reagoikaa nyt edes jotenkin!!
Ja sitten jos ei saa riittÀvÀsti reaktioita, sanotaan ettÀ ketju on tylsÀ, mutta tÀÀllÀ ollaan taas tunnin pÀÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Ole aina fiksumpi kuin olet ollut, siis kehity. Maksaako aatteellisuutesi ja asenteellisuutesi?
Perustaisitko nÀille jorinoillesi oman ketjun. KetÀ kaipaat?
Tuskin on sun asiasi tÀmÀkÀÀn asia.
YllÀttyisinkö, jos pÀÀsisin kurkistamaan ajatuksiisi?
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Aina vĂ€lillĂ€ tulee ekstroverttipuuska ja ajaudun tilanteisiin joita kadun jĂ€lkikĂ€teen. đ
ĂlĂ€ kadu! KyllĂ€ maailmassa on juroja ja ikĂ€viĂ€ ihmisiĂ€ ihan tarpeeksi! Ole vaan reilusti oma ihana itsesi. Toiset tarvii litran Kossua, ettĂ€ uskaltaa sanoa mitÀÀn. SĂ€ olet hyvĂ€ just noin! Kivaa pĂ€ivÀÀ sulle, kuka oletkin
Kaipaan nÀhdÀ sun kauniit siniset silmÀt kosketusetÀisyydellÀ. K- naiselle ihanaa pÀivÀÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat rauhasi kun luovut siitÀ mikÀ sitÀ rikkoo.
Helpommin sanottu kuin tehty.
Toi lausahdus pitÀis olla tÀn langan motto !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Ole aina fiksumpi kuin olet ollut, siis kehity. Maksaako aatteellisuutesi ja asenteellisuutesi?
Perustaisitko nÀille jorinoillesi oman ketjun. KetÀ kaipaat?
Tuskin on sun asiasi tÀmÀkÀÀn asia.
Mutta sun nÀytti olevan?
Vierailija kirjoitti:
Ei siellÀ ole mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit vasemmalla kÀdellÀsi hiuksiasi korvasi taakse sen katseen aikana. MielessÀni olet ollut siitÀ lÀhtien ja tulet olemaan varmaan elÀmÀni loppuun asti. Ei se tunne tunnu katoavan.
KetÀ kaipaat?
Naista, hÀn saa minuun yhteyden mikÀli tahtoo.
Olisin halunnut kertoa sulle, ketĂ€ oli TĂ€yskymppi-kirjoitusten takana.đ
EhkÀ joskus vielÀ nÀhdÀÀn ja hymyillÀÀn!
SinĂ€, mun onnellinen ajatus đ
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, ne omat ylÀpeukut eivÀt tarkoita ettÀ viestisi ovat pidettyjÀ tÀÀllÀ.
đ
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisit kurkata niihin, todentaaksesi vÀlitÀnkö susta. Tulisit yllÀttymÀÀn siitÀ ettÀ todellisuudessa sata kertaa enemmÀn kuin osaat ikinÀ kuvitella. Oot mulle todella tÀrkeÀ.
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoit vasemmalla kÀdellÀsi hiuksiasi korvasi taakse sen katseen aikana. MielessÀni olet ollut siitÀ lÀhtien ja tulet olemaan varmaan elÀmÀni loppuun asti. Ei se tunne tunnu katoavan.
KetÀ kaipaat?
Naista, hÀn saa minuun yhteyden mikÀli tahtoo.
EntÀ jos ottaisit itse yhteyden? KiharapÀÀ sivusta
Vierailija kirjoitti:
Takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on luuserimpi kuin rikas ja menestyvÀ, haittaaks se.
Ei minua haittaa luuserit tai rentut, jos miehessĂ€ on vaan sitĂ€ jotain, niin kuin minun entisellĂ€ ihastuksellani đ
Apua.. mÀ olen kirjoittanut tÀÀllÀ vÀlillÀ entisestÀ ihastuksesta tai ehkÀ edellisestÀ ihastuksesta, ja hÀn ei todellakaan ole mikÀÀn luuseri tai renttu.
En ylipÀÀtÀÀn kiinnostuisi miehestÀ, jota voisi kuvata noin.
Toiset ne vain pÀÀsevÀt vapaaksi jo vankilastakin tapettuaan lapsensa mutta lasten huoltajia vain eristetÀÀn edelleen kun jollakin aikuisella on paha mieli tai kiusaamishimo. Hyi helvetti suoraan sanottuna.