Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7316)
Onko tuossa kysymyksessÀ kysymys jostakin muusta riippuvuudesta, sairaudesta, hÀiriöstÀ tms.?
Vierailija kirjoitti:
NĂ€en painajaisia sinusta.
MitÀ niissÀ unissa tapahtuu? MitÀ teen niissÀ?
Vierailija kirjoitti:
Tiukka hali
Haukka tili
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin J**** sinut kanssani peiton alle. Kohmeinen aamu, lÀmmittÀisimme toisemme.
LÀhetÀ osoite, niin tulen kuin sade.
t. J****
Vierailija kirjoitti:
Mihin tie vie? Sen kun tietÀisi tai joku sen nÀyttÀisi. Luoksesi kaipaan suunnattomasti. HyviÀ unia.
Tie veisi pohjoisen suuntaan. Katselen haikeana siihen suuntaan menevien autojen valoja, kun sinne niin mielisin.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin J**** sinut kanssani peiton alle. Kohmeinen aamu, lÀmmittÀisimme toisemme.
Tulisin mielellÀni.
Nuoli ylös: sain viikonloppuna miestÀ
Nuoli alas: sain viikonloppuna naista
Vierailija kirjoitti:
Nuoli ylös: sain viikonloppuna miestÀ
Nuoli alas: sain viikonloppuna naista
Uskotaan, teillÀ oli seksiÀ taas viiden viikon jÀlkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisin mielellÀni.
Sama, hÀnen kohdalla.
-*
Huomenta!
â€ïž Ujo, arka, asosiaalinen, herkkĂ€, kiltti, hyper-esteetikko, vĂ€lttelevĂ€, hyvĂ€sydĂ€minen, introvertti persoona â€ïž Ihana Sayaka <333 â€ïž
En ottais alkoholistia mieheks, en edes sellaista joka laatikollisen juo joka viikonloppu. Se ei sinÀnsÀ hÀiritse jos ottaa silloin tÀllöin vaikkapa kaljan, jos muu elÀmÀ selkeesti kunnossa. Mut ei ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
En ottais alkoholistia mieheks, en edes sellaista joka laatikollisen juo joka viikonloppu. Se ei sinÀnsÀ hÀiritse jos ottaa silloin tÀllöin vaikkapa kaljan, jos muu elÀmÀ selkeesti kunnossa. Mut ei ole mun juttu.
Ottaa kaljan = myös /pari shottia
Vierailija kirjoitti:
EihÀn se nyt kenenkÀÀn juttu ole, mutta jos rakastaa sitÀ ihmistÀ. Tuskin kukaan haluamalla haluaa addiktia, olipa kyse mistÀ riippuvuudesta tahansa.
Riippuu alkoholistista, osa kykenee tekemÀÀn töitÀ ja pitÀmÀÀn itsestÀÀn huolta, vaikka juo vapaalla liikaa. Mutta en muuttaisi alkoholistin kanssa saman katon alle. Tapailla voisin hyvin, jos alkkis ei ole vÀkivaltainen eikÀ valehtele liikoja.
Rakastan Kuutamon naista
HÀntÀ heiluu suden yössÀ
Nyyhkin
Aina erkaantuessamme sydÀmissÀmme
MÀÀrittÀmÀttömÀksi ajaksi
â€ïž Ujo, arka, asosiaalinen, herkkĂ€, kiltti, hyper-esteetikko, vĂ€lttelevĂ€, hyvĂ€sydĂ€minen, introvertti persoona â€ïž Ihana Sayaka <333 â€ïž
Luonnehtisin, ettÀ melkoisen kova ikÀvÀ sinua.
Kaivatun kanssa on seksiÀ joka pÀivÀ. :):):):)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EihÀn se nyt kenenkÀÀn juttu ole, mutta jos rakastaa sitÀ ihmistÀ. Tuskin kukaan haluamalla haluaa addiktia, olipa kyse mistÀ riippuvuudesta tahansa.
En ota sinun perusteluitasi millÀÀn tapaa siten ettĂ€ asiasta vĂ€ittelemÀÀn alan, hei se on sinun mielipide, ja sinĂ€ voit rakastaa ja olla pĂ€ihderiippuvaisen/addiktin/alkoholistin kanssa. Mutta minun mielipide on muodostunut kokemuksesta. Mun ex mies on addikti, pĂ€ihdeongelmainen. Rakastan hĂ€ntĂ€ sellaisena kuin on. VĂ€lillĂ€ hĂ€llĂ€ menee paremmin vĂ€lillĂ€ kehnommin. Mutta ei koskaan enÀÀ mieheks mulle kiitos sellaista đ never
Jos rakastaisin hÀntÀ, varmaan ottaisin.