Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (7439)

Vierailija
7301/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ työviikkoa sinulle! 💙

Vierailija
7302/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoli ylös: sain viikonloppuna miestÀ

Nuoli alas: sain viikonloppuna naista

En kai minÀ tÀssÀ ketjussa olisi jos olisin saanut

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7303/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Addiktoituisin naiseen niin, ettĂ€ nauttisin/nauttisimme joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa. KeskeyttĂ€isin hĂ€nen puuhansa aina kĂ€hmimĂ€llĂ€. HĂ€nen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle. 

KÀhmiminen ei ole aina toivottua. Voit saada sivalluksen seksin sijaan, jos tunget kÀttÀsi vÀkisin haaroihin.

VĂ€kiuvalta ei ole koskaan toivottua. Voit saada nopean eron ja syytteen, jos sivaltelet kumppaniasi.

Vierailija
7304/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Addiktoituisin naiseen niin, ettĂ€ nauttisin/nauttisimme joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa. KeskeyttĂ€isin hĂ€nen puuhansa aina kĂ€hmimĂ€llĂ€. HĂ€nen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle. 

Vapaata riistaa, mitÀ oikein sekoilet? Ei kenenkÀÀn vartalo ole sinulle vapaata riistaa.

Vierailija
7305/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaata riistaa, mitÀ oikein sekoilet? Ei kenenkÀÀn vartalo ole sinulle vapaata riistaa.

Toimivassa parisuhteessa, kun kumpikin on samalla aaltopituudella ja nauttii toisistaan ja seksistÀ, se on. Sellaisissa suhteissa lupa annetaan kerran ja on voimassa toistaiseksi, eikÀ ole joka kerta aina erikseen neuvoteltava ja jopa vaikea asia.

Vierailija
7306/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ tykkÀisin antaa kehoni miehen kÀyttöön miltei rajoituksetta, kunhan hÀn huolehtisi myös minun mielihyvÀstÀni ja suhde olisi muutoinkin kaikin puolin toimiva.

Vierailija
7307/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimivassa parisuhteessa, kun kumpikin on samalla aaltopituudella ja nauttii toisistaan ja seksistÀ, se on. Sellaisissa suhteissa lupa annetaan kerran ja on voimassa toistaiseksi, eikÀ ole joka kerta aina erikseen neuvoteltava ja jopa vaikea asia.

Ei kuulosta minun korvaani toimivalta parisuhteelta. Hyi olkoon joku kĂ€hmijĂ€ joka luulee ettĂ€ toisen vartalo on aina vapaata riistaa đŸ€ą

Vierailija
7308/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

P, nyt nÀyttÀÀ hyvÀlle ;)

Vierailija
7309/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TsemppiĂ€ tĂ€hĂ€n viikkoon. Taidan yrittÀÀ vain unohtaa sinut, en nimittĂ€in jaksa mitÀÀn draamaa. 

Vierailija
7310/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri nĂ€in. Toista ei vĂ€kisin kĂ€hmitĂ€ eikĂ€ tehdĂ€ mitÀÀn yllĂ€tyshyökkĂ€yksiĂ€ ja kellistetĂ€ pakolla. 

Vierailija
7311/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta minun korvaani toimivalta parisuhteelta. Hyi olkoon joku kĂ€hmijĂ€ joka luulee ettĂ€ toisen vartalo on aina vapaata riistaa đŸ€ą

Hyi olkoon vĂ€hĂ€-Ă€lyisyyttĂ€. EihĂ€n tĂ€ssĂ€ luulemisesta puhuttu, vaan tiedosta, sopimuksesta.

Vierailija
7312/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ tykkÀisin antaa kehoni miehen kÀyttöön miltei rajoituksetta, kunhan hÀn huolehtisi myös minun mielihyvÀstÀni ja suhde olisi muutoinkin kaikin puolin toimiva.

Suurin osa normaaleista varmaan ajattelee samoin. 

Nuo seksivastaiset tai miesvihamieliset santakanootit sit erikseen, joiden mielestÀ lÀhtökohtaisesti kaikki seksuaalinen on epÀilyttÀvÀÀ hyvÀksikÀyttöÀ ja hyvÀ vallankÀytön vÀline puolin sekÀ toisin oikein freesiin 50-luvun henkeen, jossa mies vaatii ja nainen pihtaa.. TÀÀllÀ ne sit ruikuttaa.

Vierailija
7313/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TsemppiĂ€ tĂ€hĂ€n viikkoon. Taidan yrittÀÀ vain unohtaa sinut, en nimittĂ€in jaksa mitÀÀn draamaa. 

Kiitos anonyymistÀ ilmoituksesta.

Vierailija
7314/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit ovat vĂ€hĂ€n tylsÀÀ seuraa pidemmĂ€n pÀÀlle. Istuvat kuppinsa vieressĂ€ aamusta iltaan. 

Tuo on mielenkiintoinen toteamus sinĂ€nsĂ€, alkoholisteja on monenlaisia. Jotkut tosiaan ottaa kuppia 24/7. Sit on niitĂ€, jotka hoitaa työnsĂ€ loistavasti, ja sit vetÀÀ kĂ€nnin, joka ilta vuodesta toiseen. On niitĂ€ myös jotka ovat raittiina ~2vuotta ja retkahtaa vaikka 6kuukaudeks juomaan 2-3x viikkoon tai 24/7 ja taas tulee pÀÀtös ettĂ€ se on joko tai ja on sit vuosia taas raittiina. Mun isĂ€, oli alkoholisti, veikeÀÀ sorttia sinĂ€nsĂ€, eli hoiti työnsĂ€ ihan ykkösenĂ€ 10-14h per pĂ€ivĂ€ ja sit kĂ€nni pÀÀlle. Koskaan ei ollut töistĂ€ pois, teki myös viikonloput, eikĂ€ koskaan ikinĂ€ juomisesta aiheutunut haittaa lĂ€heisille. Hieno lempeĂ€ ihana ihminen 🙏🧡💛35vuotta joi. MinĂ€ taasen olen alkoholisti, siten, ettĂ€ 23vuotta sitten "raitistuin", juhlin ja join sitĂ€ ennen todella rankasti 24/7 useita vuosia. Sit tuli seinĂ€ vastaan, raitistuin noin 15vuodeksi, vuoden kömmĂ€hdys siihen vĂ€liin, otin 1-3x vko kunnolla vajaan vuoden ajan. Ja nyt taas 7vuotta ollut raittiina. Alkoholisti on aina alkoholisti. Ja niitĂ€ on monenlaisia. Toiset on juodessaan haitaks myös lĂ€heisille toiset ei. Toiset on tĂ€ysin harmittomia ja toiset arvaamattomia tai muuten hankalia pĂ€ihtyneenĂ€.

Vierailija
7315/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa normaaleista varmaan ajattelee samoin. 

Nuo seksivastaiset tai miesvihamieliset santakanootit sit erikseen, joiden mielestÀ lÀhtökohtaisesti kaikki seksuaalinen on epÀilyttÀvÀÀ hyvÀksikÀyttöÀ ja hyvÀ vallankÀytön vÀline puolin sekÀ toisin oikein freesiin 50-luvun henkeen, jossa mies vaatii ja nainen pihtaa.. TÀÀllÀ ne sit ruikuttaa.

Ai jos ei tykkÀÀ siitĂ€ ettĂ€ kĂ€hmitÀÀn koska tahansa ja miten tahansa niin on seksivastainen? Ok. 😂

Vierailija
7316/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muistan, kun eksÀni laittoi kerran ruokaa. Tulin takaa pÀin pussailemaan ja hyvÀilemÀÀn. HÀn esteli sanoen, ettÀ ei voi nyt kun laittaa ruokaa. VÀÀnsin hellan levyt kiinni ja kannoin hÀnet sÀnkyyn ja panemiseksi se meni. Sitten jÀin sÀnkyyn loikoilemaan ja hÀn palasi laittamaan ruokaa. Menin sitten aluhousillani pöytÀÀn, kun ruoka oli valmista. NÀin sen pitÀÀ mennÀkin, kun asiat toimivat.

Vierailija
7317/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnehtisin, ettÀ melkoisen kova ikÀvÀ sinua.

Haluaisin, ettĂ€ myös kuvailet ja mÀÀrittelet. 

Tekisin sen mieluiten sanattomasti ja kehonkielisesti.

Vierailija
7318/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun eksÀni laittoi kerran ruokaa. Tulin takaa pÀin pussailemaan ja hyvÀilemÀÀn. HÀn esteli sanoen, ettÀ ei voi nyt kun laittaa ruokaa. VÀÀnsin hellan levyt kiinni ja kannoin hÀnet sÀnkyyn ja panemiseksi se meni. Sitten jÀin sÀnkyyn loikoilemaan ja hÀn palasi laittamaan ruokaa. Menin sitten aluhousillani pöytÀÀn, kun ruoka oli valmista. NÀin sen pitÀÀ mennÀkin, kun asiat toimivat.

Olet vissiin mies?

Vierailija
7319/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos anonyymistÀ ilmoituksesta.

Ollos hyvÀ

Vierailija
7320/7439 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen voi aivan hyvin hetken odottaakin vai oletko kuin kaksivuotias, jonka tÀytyy saada kaikki heti?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme viisi neljÀ