Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (7440)

Vierailija
7281/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Silti Sinua aina 💕

Vierailija
7282/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatun kanssa on seksiÀ joka pÀivÀ. :):):):)

Kunnes sitÀ ei enÀÀ ole.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7283/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoli ylös: sain viikonloppuna miestÀ

Nuoli alas: sain viikonloppuna naista

Lasketaanko oma kÀsi?

Vierailija
7284/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottais alkoholistia mieheks, en edes sellaista joka laatikollisen juo joka viikonloppu. Se ei sinĂ€nsĂ€ hĂ€iritse jos ottaa silloin tĂ€llöin vaikkapa kaljan, jos muu elĂ€mĂ€ selkeesti kunnossa. Mut ei ole mun juttu. 

EihÀn se nyt kenenkÀÀn juttu ole, mutta jos rakastaa sitÀ ihmistÀ. Tuskin kukaan haluamalla haluaa addiktia, olipa kyse mistÀ riippuvuudesta tahansa.

En ota sinun perusteluitasi millÀÀn tapaa siten ettĂ€ asiasta vĂ€ittelemÀÀn alan, hei se on sinun mielipide, ja sinĂ€ voit rakastaa ja olla pĂ€ihderiippuvaisen/addiktin/alkoholistin kanssa. Mutta minun mielipide on muodostunut kokemuksesta. Mun ex mies on addikti, pĂ€ihdeongelmainen. Rakastan hĂ€ntĂ€ sellaisena kuin on. VĂ€lillĂ€ hĂ€llĂ€ menee paremmin vĂ€lillĂ€ kehnommin. Mutta ei koskaan enÀÀ mieheks mulle kiitos sellaista 😅 never

#lukutaito

Vierailija
7285/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatun kanssa on seksiÀ joka pÀivÀ. :):):):)

Kunnes sitÀ ei enÀÀ ole.

No, eihÀn sitÀ ole nytkÀÀn.

Vierailija
7286/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Addiktoituisin naiseen niin, ettĂ€ nauttisin/nauttisimme joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa. KeskeyttĂ€isin hĂ€nen puuhansa aina kĂ€hmimĂ€llĂ€. HĂ€nen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle. 

Vierailija
7287/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Addiktoituisin naiseen niin, ettĂ€ nauttisin/nauttisimme joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa. KeskeyttĂ€isin hĂ€nen puuhansa aina kĂ€hmimĂ€llĂ€. HĂ€nen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle. 

Olet piiiitkÀn pÀivÀn töissÀ, joten missÀhÀn vÀlissÀ tuon tekisit?

Vierailija
7288/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€ olen todella sekaisin. Eilen kuvittelin isossa kaupassa kĂ€ydessĂ€ni nĂ€hneeni sinut. TĂ€mĂ€ ajatus pĂ€lkĂ€hti pÀÀhĂ€ni vasta jĂ€lkikĂ€teen. Nyt luulen sen olevan valemuisto. Jos olisit siellĂ€ ollut, olisit varmaankin tullut kohti ja tervehtinyt tms. normaalia. 

Vierailija
7289/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alkoholistit ovat vĂ€hĂ€n tylsÀÀ seuraa pidemmĂ€n pÀÀlle. Istuvat kuppinsa vieressĂ€ aamusta iltaan. 

Vierailija
7290/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PitÀÀ olla molemminpuolinen vapaus, ei vain yhteen suuntaan.

Vierailija
7291/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistia voi onneksi harhauttaa pullolla, jos ei ihan just nyt tee mieli seksiÀ.

Vierailija
7292/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ainakin ajatuksissani olin siellÀ samassa paikassa, ihmeellistÀ.

Vierailija
7293/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomenta, mai laav.

Vierailija
7294/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottais alkoholistia mieheks, en edes sellaista joka laatikollisen juo joka viikonloppu. Se ei sinĂ€nsĂ€ hĂ€iritse jos ottaa silloin tĂ€llöin vaikkapa kaljan, jos muu elĂ€mĂ€ selkeesti kunnossa. Mut ei ole mun juttu. 

EihÀn se nyt kenenkÀÀn juttu ole, mutta jos rakastaa sitÀ ihmistÀ. Tuskin kukaan haluamalla haluaa addiktia, olipa kyse mistÀ riippuvuudesta tahansa.

En ota sinun perusteluitasi millÀÀn tapaa siten ettÀ asiasta vÀittelemÀÀn alan, hei se on sinun mielipide, ja sinÀ voit rakastaa ja olla pÀihderiippuvaisen/addiktin/alkoholistin kanssa. Mutta minun mielipide on muodostunut kokemuksesta. Mun ex mies on addikti, pÀihdeongelmainen. Rakastan hÀntÀ sellaisena kuin on. VÀlillÀ hÀllÀ menee paremmin vÀlillÀ kehnommin. Mutta ei koskaan enÀÀ miehe

MikĂ€ lukutaito ? AlkuperĂ€inen kysymys kuului, ottaisitko alkoholistin mieheksesi ja siihen vastasin, en ottais. Aloit vÀÀntÀÀ, ettĂ€ mutku jos rakastat ? Vastasin siihenkin, ja vielĂ€ esimerkin kera, (=rakastan ex miestĂ€ni edelleen ) mut en ottais. 

Vierailija
7295/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NĂ€en painajaisia sinusta.

Onpa kiva jos tÀnne sen sanot..

Vierailija
7296/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit ovat vĂ€hĂ€n tylsÀÀ seuraa pidemmĂ€n pÀÀlle. Istuvat kuppinsa vieressĂ€ aamusta iltaan. 

Ei pidĂ€ paikkaansa. Itse korkkaan vasta illalla yhdeksĂ€n jĂ€lkeen. 

Vierailija
7297/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnehtisin, ettÀ melkoisen kova ikÀvÀ sinua.

Haluaisin, ettĂ€ myös kuvailet ja mÀÀrittelet. 

Vierailija
7298/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÀhmiminen ei ole aina toivottua. Voit saada sivalluksen seksin sijaan, jos tunget kÀttÀsi vÀkisin haaroihin.

Vierailija
7299/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KÀhmiminen ei ole aina toivottua. Voit saada sivalluksen seksin sijaan, jos tunget kÀttÀsi vÀkisin haaroihin.

Sitten on vÀÀrÀt tyypit parisuhteessa. Ero ja uutta etsimÀÀn.

Vierailija
7300/7440 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olet ilo (ajatuksissani)

Mukavaa alkanutta viikkoa

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kaksi yksi