Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7440)
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa on seksiÀ joka pÀivÀ. :):):):)
Kunnes sitÀ ei enÀÀ ole.
Vierailija kirjoitti:
Nuoli ylös: sain viikonloppuna miestÀ
Nuoli alas: sain viikonloppuna naista
Lasketaanko oma kÀsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottais alkoholistia mieheks, en edes sellaista joka laatikollisen juo joka viikonloppu. Se ei sinÀnsÀ hÀiritse jos ottaa silloin tÀllöin vaikkapa kaljan, jos muu elÀmÀ selkeesti kunnossa. Mut ei ole mun juttu.
EihÀn se nyt kenenkÀÀn juttu ole, mutta jos rakastaa sitÀ ihmistÀ. Tuskin kukaan haluamalla haluaa addiktia, olipa kyse mistÀ riippuvuudesta tahansa.
En ota sinun perusteluitasi millÀÀn tapaa siten ettĂ€ asiasta vĂ€ittelemÀÀn alan, hei se on sinun mielipide, ja sinĂ€ voit rakastaa ja olla pĂ€ihderiippuvaisen/addiktin/alkoholistin kanssa. Mutta minun mielipide on muodostunut kokemuksesta. Mun ex mies on addikti, pĂ€ihdeongelmainen. Rakastan hĂ€ntĂ€ sellaisena kuin on. VĂ€lillĂ€ hĂ€llĂ€ menee paremmin vĂ€lillĂ€ kehnommin. Mutta ei koskaan enÀÀ mieheks mulle kiitos sellaista đ never
#lukutaito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa on seksiÀ joka pÀivÀ. :):):):)
Kunnes sitÀ ei enÀÀ ole.
No, eihÀn sitÀ ole nytkÀÀn.
Addiktoituisin naiseen niin, ettÀ nauttisin/nauttisimme joka pÀivÀ monta kertaa. KeskeyttÀisin hÀnen puuhansa aina kÀhmimÀllÀ. HÀnen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Addiktoituisin naiseen niin, ettÀ nauttisin/nauttisimme joka pÀivÀ monta kertaa. KeskeyttÀisin hÀnen puuhansa aina kÀhmimÀllÀ. HÀnen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle.
Olet piiiitkÀn pÀivÀn töissÀ, joten missÀhÀn vÀlissÀ tuon tekisit?
MinÀ olen todella sekaisin. Eilen kuvittelin isossa kaupassa kÀydessÀni nÀhneeni sinut. TÀmÀ ajatus pÀlkÀhti pÀÀhÀni vasta jÀlkikÀteen. Nyt luulen sen olevan valemuisto. Jos olisit siellÀ ollut, olisit varmaankin tullut kohti ja tervehtinyt tms. normaalia.
Alkoholistit ovat vÀhÀn tylsÀÀ seuraa pidemmÀn pÀÀlle. Istuvat kuppinsa vieressÀ aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
PitÀÀ olla molemminpuolinen vapaus, ei vain yhteen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistia voi onneksi harhauttaa pullolla, jos ei ihan just nyt tee mieli seksiÀ.
Ainakin ajatuksissani olin siellÀ samassa paikassa, ihmeellistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottais alkoholistia mieheks, en edes sellaista joka laatikollisen juo joka viikonloppu. Se ei sinÀnsÀ hÀiritse jos ottaa silloin tÀllöin vaikkapa kaljan, jos muu elÀmÀ selkeesti kunnossa. Mut ei ole mun juttu.
EihÀn se nyt kenenkÀÀn juttu ole, mutta jos rakastaa sitÀ ihmistÀ. Tuskin kukaan haluamalla haluaa addiktia, olipa kyse mistÀ riippuvuudesta tahansa.
En ota sinun perusteluitasi millÀÀn tapaa siten ettÀ asiasta vÀittelemÀÀn alan, hei se on sinun mielipide, ja sinÀ voit rakastaa ja olla pÀihderiippuvaisen/addiktin/alkoholistin kanssa. Mutta minun mielipide on muodostunut kokemuksesta. Mun ex mies on addikti, pÀihdeongelmainen. Rakastan hÀntÀ sellaisena kuin on. VÀlillÀ hÀllÀ menee paremmin vÀlillÀ kehnommin. Mutta ei koskaan enÀÀ miehe
MikÀ lukutaito ? AlkuperÀinen kysymys kuului, ottaisitko alkoholistin mieheksesi ja siihen vastasin, en ottais. Aloit vÀÀntÀÀ, ettÀ mutku jos rakastat ? Vastasin siihenkin, ja vielÀ esimerkin kera, (=rakastan ex miestÀni edelleen ) mut en ottais.
Vierailija kirjoitti:
NĂ€en painajaisia sinusta.
Onpa kiva jos tÀnne sen sanot..
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistit ovat vÀhÀn tylsÀÀ seuraa pidemmÀn pÀÀlle. Istuvat kuppinsa vieressÀ aamusta iltaan.
Ei pidÀ paikkaansa. Itse korkkaan vasta illalla yhdeksÀn jÀlkeen.
Vierailija kirjoitti:
Luonnehtisin, ettÀ melkoisen kova ikÀvÀ sinua.
Haluaisin, ettÀ myös kuvailet ja mÀÀrittelet.
Vierailija kirjoitti:
KÀhmiminen ei ole aina toivottua. Voit saada sivalluksen seksin sijaan, jos tunget kÀttÀsi vÀkisin haaroihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀhmiminen ei ole aina toivottua. Voit saada sivalluksen seksin sijaan, jos tunget kÀttÀsi vÀkisin haaroihin.
Sitten on vÀÀrÀt tyypit parisuhteessa. Ero ja uutta etsimÀÀn.
Olet ilo (ajatuksissani)
Mukavaa alkanutta viikkoa
Silti Sinua aina đ