Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (7243)

Vierailija
6661/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun luona saa kahvia, suklaatakin löytyis ostin eilen 10 levyä, niin ja voilla leivottuja pipareita😌🙂

Oi ihanan reipas olet ollut 🤗

Muuta reipasta tuossa ei ole kuin että ostin reippaasti suklaata ja löysin vihdoin voi-pipareita.😂🙂

Vierailija
6662/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika tylsää olla viikonloppu vaan kotona. Monta kuukautta putkeen ollut joka viikonloppu bileitä ja juhlia, niin tällainen flunssan vuoksi pelkästään kotona vietetty viikonloppu tuntuu tosissaan tylsältä.

Eilen kävin kuitenkin kävelemässä ulkona rauhallisesti 4km, ettei ihan pelkästään sisällä pedissä olemiseksi mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6663/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kukaan näistä laatunaisista ei mua varmaan halua. Säikähtäisin varmaan jos joku oikeasti haluaiskin jotain. Jonkun tavallisen ukon voi sit ottaa et saa tarpeet tyydytettyä, ei niitä muuhun tarvitse. Omat asunnot ja sillai niin ei oo vaivaksi.

No jos saat vain "tavallisen ukon" tai "otat keskivertomiehen" vai miten se menikään, niin miksi kuvittelet, että laatunaisiakaan kiinnostaisi? :D

Ei mua kiinnosta onko se mies malli vai tavan tallustaja, en koe miehiä kovin kiinkostavina, mutta himot ne on hiirelläkin. Saattas musta joku laatunainen kiinnostuakin mutta ei niillä näytä olevan rohkeutta. Joten mun ei tartte sitten pelästyä toteutuuko joku ihana juttu sittenkin ja mitä se tarkoittaa.

Vierailija
6664/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Luettuani tuon "taidekriitikon" kommentteja tulin ajatukseen, että ei kyllä ole mitään kiinnostusta assosioida itseäni ns. taiteeseen ja taidepiireihin. Niin elitististä ja ahdasmielistä.

Pitäkää "taiteenne". Pitäkää "kulttuurinne".

Minä kutsun teoksiani vain teoksiksi. Tunteellisiksi luomuksiksi.

Ei ole kenelläkään mitään valtaa tulla urputtamaan mikä on oikein tai väärin. Jos ei miellytä, ei tarvitse liittyä seuraan.

Joku pakonomainen tarve pölöttää terveisten lähettämiseen tarkoitetussa ketjussa? Hanki sosiaalista elämää IRL 🤦

Yksinäisenä ja torjuttuna ei ole enää mitään menetettävää. Millään ei oikein ole mitään merkitystä :)

Kun minulla ei mene hyvin voin tehdä mitä haluttaa,niinkö? sitä on paljon liikkeellä.Huonompi juttu ,kun omalle kohdalle sattuu hän, jolle kaikki on ihan sama,hyvässä ja pahassa.

sivusta

Vierailija
6665/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemaakin kavalampi on loukattu nainen 🙊 lykkyä tykö. 

Totta.Kuolema tulee vai kerran.

Vierailija
6666/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ja hyvää mieltä kaikille..😘

Vierailija
6667/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saapa pitää ihanat fantasiat ainakin,

Vierailija
6668/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kukaan näistä laatunaisista ei mua varmaan halua. Säikähtäisin varmaan jos joku oikeasti haluaiskin jotain. Jonkun tavallisen ukon voi sit ottaa et saa tarpeet tyydytettyä, ei niitä muuhun tarvitse. Omat asunnot ja sillai niin ei oo vaivaksi.

No jos saat vain "tavallisen ukon" tai "otat keskivertomiehen" vai miten se menikään, niin miksi kuvittelet, että laatunaisiakaan kiinnostaisi? :D

Ei mua kiinnosta onko se mies malli vai tavan tallustaja, en koe miehiä kovin kiinkostavina, mutta himot ne on hiirelläkin. Saattas musta joku laatunainen kiinnostuakin mutta ei niillä näytä olevan rohkeutta. Joten mun ei tartte sitten pelästyä toteutuuko joku ihana juttu sittenkin ja mitä se tarkoittaa.

Mikset sä ite tee aloitetta laatunaiselle?

Vierailija
6669/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tehdä iloiseksi. Seksillä vai?

Vierailija
6670/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#sadbuttrueiguess

Vierailija
6671/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan lusikkaan kaunotar

Vierailija
6672/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataa ihmisillä shakkia noppaa heitetää kelle arpa kuutio osuu ja rikotaan tärkeit asiojoita . karkas jostai laboratoriosta apina eutanasiaa piikin alta heiveröine hepin heiluttaja valas .suussa on pazkaa niin et tontti täyttyy ulosteesta ku tähän törmää

Vierailija
6673/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovana on.

Vierailija
6674/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murulle 😘

Haluaisin niin uskoa, että tämä oli mulle. Oispa ihanaa, jos kaivattu kutsuis mua muruksi. Molemmat tykätään Nirvanasta ja hän tietää, että fanitan Pattia.

Vierailija
6675/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä ite tee aloitetta laatunaiselle?<

Jos pystyis ensin tutustumaan muuten luonnollisella tavalla niin ois parempi, tietäis kiinnostaako oikeasti. Ei se ulkonäkö nyt lopulta tarkota mitään vaikka herättääkin kiinnostuksen.

Vierailija
6676/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten upea nainen.

Vierailija
6677/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että vasikoit. Lavertelit. Ei hyvä. 

En ikinä! Tämä pysyy meidän välisenä niin kauan kuin jotain tapahtuu.

Okei, ihmettelen erään käytöstä irl.

No mutta, eiköhän sitä kaikki olla samassa kasaa vuoden vaihteen jälkeen niin sitten voidaan ihmetellä käytöksiä.

Vierailija
6678/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulehan lusikkaan kaunotar

Yksi mies sanoi minua aina kaunottareksi ja nukuttiin aivan aina lusikassa, mutta et ole hän. :P

Vierailija
6679/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuossa aika naurettava kontrasti ja muutenkin esineellistävää tyypittelyä, että laatunaiset ja tavismiehet ja keskivertomiehet. Minä karsastan ihmisiä, jotka pitävät toista sukupuolta jotenkin nahjumpana. Tommonen "aivan sama kuka mimmi/jätkä kuhannyt on joku pillu/kulli et saan mun tarpeet tyydytettyä"-asenne EI ole fresh..

Vierailija
6680/7243 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että vasikoit. Lavertelit. Ei hyvä. 

En ikinä! Tämä pysyy meidän välisenä niin kauan kuin jotain tapahtuu.

Okei, ihmettelen erään käytöstä irl.

No mutta, eiköhän sitä kaikki olla samassa kasaa vuoden vaihteen jälkeen niin sitten voidaan ihmetellä käytöksiä.

Jatkan vielä eli oon tiennyt elokuusta saakka että teillä on sutinaa, ja tulipahan tuota kysyttyäkin että onko toi sun varavaimo ja vastas myöntävästi.