Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
6661/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun luona saa kahvia, suklaatakin löytyis ostin eilen 10 levyĂ€, niin ja voilla leivottuja pipareita😌🙂

Oi ihanan reipas olet ollut đŸ€—

Muuta reipasta tuossa ei ole kuin ettĂ€ ostin reippaasti suklaata ja löysin vihdoin voi-pipareita.😂🙂

Vierailija
6662/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On kyllÀ aika tylsÀÀ olla viikonloppu vaan kotona. Monta kuukautta putkeen ollut joka viikonloppu bileitÀ ja juhlia, niin tÀllainen flunssan vuoksi pelkÀstÀÀn kotona vietetty viikonloppu tuntuu tosissaan tylsÀltÀ.

Eilen kÀvin kuitenkin kÀvelemÀssÀ ulkona rauhallisesti 4km, ettei ihan pelkÀstÀÀn sisÀllÀ pedissÀ olemiseksi mene.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6663/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kukaan nÀistÀ laatunaisista ei mua varmaan halua. SÀikÀhtÀisin varmaan jos joku oikeasti haluaiskin jotain. Jonkun tavallisen ukon voi sit ottaa et saa tarpeet tyydytettyÀ, ei niitÀ muuhun tarvitse. Omat asunnot ja sillai niin ei oo vaivaksi.

No jos saat vain "tavallisen ukon" tai "otat keskivertomiehen" vai miten se menikÀÀn, niin miksi kuvittelet, ettÀ laatunaisiakaan kiinnostaisi? :D

Ei mua kiinnosta onko se mies malli vai tavan tallustaja, en koe miehiÀ kovin kiinkostavina, mutta himot ne on hiirellÀkin. Saattas musta joku laatunainen kiinnostuakin mutta ei niillÀ nÀytÀ olevan rohkeutta. Joten mun ei tartte sitten pelÀstyÀ toteutuuko joku ihana juttu sittenkin ja mitÀ se tarkoittaa.

Vierailija
6664/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivusta

Luettuani tuon "taidekriitikon" kommentteja tulin ajatukseen, ettÀ ei kyllÀ ole mitÀÀn kiinnostusta assosioida itseÀni ns. taiteeseen ja taidepiireihin. Niin elitististÀ ja ahdasmielistÀ.

PitÀkÀÀ "taiteenne". PitÀkÀÀ "kulttuurinne".

MinÀ kutsun teoksiani vain teoksiksi. Tunteellisiksi luomuksiksi.

Ei ole kenellÀkÀÀn mitÀÀn valtaa tulla urputtamaan mikÀ on oikein tai vÀÀrin. Jos ei miellytÀ, ei tarvitse liittyÀ seuraan.

Joku pakonomainen tarve pölöttÀÀ terveisten lĂ€hettĂ€miseen tarkoitetussa ketjussa? Hanki sosiaalista elĂ€mÀÀ IRL đŸ€Š

YksinÀisenÀ ja torjuttuna ei ole enÀÀ mitÀÀn menetettÀvÀÀ. MillÀÀn ei oikein ole mitÀÀn merkitystÀ :)

Kun minulla ei mene hyvin voin tehdÀ mitÀ haluttaa,niinkö? sitÀ on paljon liikkeellÀ.Huonompi juttu ,kun omalle kohdalle sattuu hÀn, jolle kaikki on ihan sama,hyvÀssÀ ja pahassa.

sivusta

Vierailija
6665/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemaakin kavalampi on loukattu nainen 🙊 lykkyĂ€ tykö. 

Totta.Kuolema tulee vai kerran.

Vierailija
6666/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakkautta ja hyvÀÀ mieltĂ€ kaikille..😘

Vierailija
6667/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No, saapa pitÀÀ ihanat fantasiat ainakin,

Vierailija
6668/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kukaan nÀistÀ laatunaisista ei mua varmaan halua. SÀikÀhtÀisin varmaan jos joku oikeasti haluaiskin jotain. Jonkun tavallisen ukon voi sit ottaa et saa tarpeet tyydytettyÀ, ei niitÀ muuhun tarvitse. Omat asunnot ja sillai niin ei oo vaivaksi.

No jos saat vain "tavallisen ukon" tai "otat keskivertomiehen" vai miten se menikÀÀn, niin miksi kuvittelet, ettÀ laatunaisiakaan kiinnostaisi? :D

Ei mua kiinnosta onko se mies malli vai tavan tallustaja, en koe miehiÀ kovin kiinkostavina, mutta himot ne on hiirellÀkin. Saattas musta joku laatunainen kiinnostuakin mutta ei niillÀ nÀytÀ olevan rohkeutta. Joten mun ei tartte sitten pelÀstyÀ toteutuuko joku ihana juttu sittenkin ja mitÀ se tarkoittaa.

Mikset sÀ ite tee aloitetta laatunaiselle?

Vierailija
6669/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuka tehdÀ iloiseksi. SeksillÀ vai?

Vierailija
6670/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

#sadbuttrueiguess

Vierailija
6671/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulehan lusikkaan kaunotar

Vierailija
6672/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pelataa ihmisillÀ shakkia noppaa heitetÀÀ kelle arpa kuutio osuu ja rikotaan tÀrkeit asiojoita . karkas jostai laboratoriosta apina eutanasiaa piikin alta heiveröine hepin heiluttaja valas .suussa on pazkaa niin et tontti tÀyttyy ulosteesta ku tÀhÀn törmÀÀ

Vierailija
6673/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kovana on.

Vierailija
6674/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murulle đŸ˜˜

Haluaisin niin uskoa, ettÀ tÀmÀ oli mulle. Oispa ihanaa, jos kaivattu kutsuis mua muruksi. Molemmat tykÀtÀÀn Nirvanasta ja hÀn tietÀÀ, ettÀ fanitan Pattia.

Vierailija
6675/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset sÀ ite tee aloitetta laatunaiselle?<

Jos pystyis ensin tutustumaan muuten luonnollisella tavalla niin ois parempi, tietÀis kiinnostaako oikeasti. Ei se ulkonÀkö nyt lopulta tarkota mitÀÀn vaikka herÀttÀÀkin kiinnostuksen.

Vierailija
6676/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huh, miten upea nainen.

Vierailija
6677/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan ettĂ€ vasikoit. Lavertelit. Ei hyvĂ€. 

En ikinÀ! TÀmÀ pysyy meidÀn vÀlisenÀ niin kauan kuin jotain tapahtuu.

Okei, ihmettelen erÀÀn kÀytöstÀ irl.

No mutta, eiköhÀn sitÀ kaikki olla samassa kasaa vuoden vaihteen jÀlkeen niin sitten voidaan ihmetellÀ kÀytöksiÀ.

Vierailija
6678/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulehan lusikkaan kaunotar

Yksi mies sanoi minua aina kaunottareksi ja nukuttiin aivan aina lusikassa, mutta et ole hÀn. :P

Vierailija
6679/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuossa aika naurettava kontrasti ja muutenkin esineellistÀvÀÀ tyypittelyÀ, ettÀ laatunaiset ja tavismiehet ja keskivertomiehet. MinÀ karsastan ihmisiÀ, jotka pitÀvÀt toista sukupuolta jotenkin nahjumpana. Tommonen "aivan sama kuka mimmi/jÀtkÀ kuhannyt on joku pillu/kulli et saan mun tarpeet tyydytettyÀ"-asenne EI ole fresh..

Vierailija
6680/22554 |
16.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan ettĂ€ vasikoit. Lavertelit. Ei hyvĂ€. 

En ikinÀ! TÀmÀ pysyy meidÀn vÀlisenÀ niin kauan kuin jotain tapahtuu.

Okei, ihmettelen erÀÀn kÀytöstÀ irl.

No mutta, eiköhÀn sitÀ kaikki olla samassa kasaa vuoden vaihteen jÀlkeen niin sitten voidaan ihmetellÀ kÀytöksiÀ.

Jatkan vielÀ eli oon tiennyt elokuusta saakka ettÀ teillÀ on sutinaa, ja tulipahan tuota kysyttyÀkin ettÀ onko toi sun varavaimo ja vastas myöntÀvÀsti.

Ketju on lukittu.