Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
On kyllÀ aika tylsÀÀ olla viikonloppu vaan kotona. Monta kuukautta putkeen ollut joka viikonloppu bileitÀ ja juhlia, niin tÀllainen flunssan vuoksi pelkÀstÀÀn kotona vietetty viikonloppu tuntuu tosissaan tylsÀltÀ.
Eilen kÀvin kuitenkin kÀvelemÀssÀ ulkona rauhallisesti 4km, ettei ihan pelkÀstÀÀn sisÀllÀ pedissÀ olemiseksi mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kukaan nÀistÀ laatunaisista ei mua varmaan halua. SÀikÀhtÀisin varmaan jos joku oikeasti haluaiskin jotain. Jonkun tavallisen ukon voi sit ottaa et saa tarpeet tyydytettyÀ, ei niitÀ muuhun tarvitse. Omat asunnot ja sillai niin ei oo vaivaksi.
No jos saat vain "tavallisen ukon" tai "otat keskivertomiehen" vai miten se menikÀÀn, niin miksi kuvittelet, ettÀ laatunaisiakaan kiinnostaisi? :D
Ei mua kiinnosta onko se mies malli vai tavan tallustaja, en koe miehiÀ kovin kiinkostavina, mutta himot ne on hiirellÀkin. Saattas musta joku laatunainen kiinnostuakin mutta ei niillÀ nÀytÀ olevan rohkeutta. Joten mun ei tartte sitten pelÀstyÀ toteutuuko joku ihana juttu sittenkin ja mitÀ se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Luettuani tuon "taidekriitikon" kommentteja tulin ajatukseen, ettÀ ei kyllÀ ole mitÀÀn kiinnostusta assosioida itseÀni ns. taiteeseen ja taidepiireihin. Niin elitististÀ ja ahdasmielistÀ.
PitÀkÀÀ "taiteenne". PitÀkÀÀ "kulttuurinne".
MinÀ kutsun teoksiani vain teoksiksi. Tunteellisiksi luomuksiksi.
Ei ole kenellÀkÀÀn mitÀÀn valtaa tulla urputtamaan mikÀ on oikein tai vÀÀrin. Jos ei miellytÀ, ei tarvitse liittyÀ seuraan.
Joku pakonomainen tarve pölöttÀÀ terveisten lĂ€hettĂ€miseen tarkoitetussa ketjussa? Hanki sosiaalista elĂ€mÀÀ IRL đ€Š
YksinÀisenÀ ja torjuttuna ei ole enÀÀ mitÀÀn menetettÀvÀÀ. MillÀÀn ei oikein ole mitÀÀn merkitystÀ :)
Kun minulla ei mene hyvin voin tehdÀ mitÀ haluttaa,niinkö? sitÀ on paljon liikkeellÀ.Huonompi juttu ,kun omalle kohdalle sattuu hÀn, jolle kaikki on ihan sama,hyvÀssÀ ja pahassa.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kuolemaakin kavalampi on loukattu nainen đ lykkyĂ€ tykö.
Totta.Kuolema tulee vai kerran.
Rakkautta ja hyvÀÀ mieltĂ€ kaikille..đ
No, saapa pitÀÀ ihanat fantasiat ainakin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kukaan nÀistÀ laatunaisista ei mua varmaan halua. SÀikÀhtÀisin varmaan jos joku oikeasti haluaiskin jotain. Jonkun tavallisen ukon voi sit ottaa et saa tarpeet tyydytettyÀ, ei niitÀ muuhun tarvitse. Omat asunnot ja sillai niin ei oo vaivaksi.
No jos saat vain "tavallisen ukon" tai "otat keskivertomiehen" vai miten se menikÀÀn, niin miksi kuvittelet, ettÀ laatunaisiakaan kiinnostaisi? :D
Ei mua kiinnosta onko se mies malli vai tavan tallustaja, en koe miehiÀ kovin kiinkostavina, mutta himot ne on hiirellÀkin. Saattas musta joku laatunainen kiinnostuakin mutta ei niillÀ nÀytÀ olevan rohkeutta. Joten mun ei tartte sitten pelÀstyÀ toteutuuko joku ihana juttu sittenkin ja mitÀ se tarkoittaa.
Mikset sÀ ite tee aloitetta laatunaiselle?
Kuka tehdÀ iloiseksi. SeksillÀ vai?
Pelataa ihmisillÀ shakkia noppaa heitetÀÀ kelle arpa kuutio osuu ja rikotaan tÀrkeit asiojoita . karkas jostai laboratoriosta apina eutanasiaa piikin alta heiveröine hepin heiluttaja valas .suussa on pazkaa niin et tontti tÀyttyy ulosteesta ku tÀhÀn törmÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Murulle đ
Haluaisin niin uskoa, ettÀ tÀmÀ oli mulle. Oispa ihanaa, jos kaivattu kutsuis mua muruksi. Molemmat tykÀtÀÀn Nirvanasta ja hÀn tietÀÀ, ettÀ fanitan Pattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sÀ ite tee aloitetta laatunaiselle?<
Jos pystyis ensin tutustumaan muuten luonnollisella tavalla niin ois parempi, tietÀis kiinnostaako oikeasti. Ei se ulkonÀkö nyt lopulta tarkota mitÀÀn vaikka herÀttÀÀkin kiinnostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan ettÀ vasikoit. Lavertelit. Ei hyvÀ.
En ikinÀ! TÀmÀ pysyy meidÀn vÀlisenÀ niin kauan kuin jotain tapahtuu.
Okei, ihmettelen erÀÀn kÀytöstÀ irl.
No mutta, eiköhÀn sitÀ kaikki olla samassa kasaa vuoden vaihteen jÀlkeen niin sitten voidaan ihmetellÀ kÀytöksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tulehan lusikkaan kaunotar
Yksi mies sanoi minua aina kaunottareksi ja nukuttiin aivan aina lusikassa, mutta et ole hÀn. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuossa aika naurettava kontrasti ja muutenkin esineellistÀvÀÀ tyypittelyÀ, ettÀ laatunaiset ja tavismiehet ja keskivertomiehet. MinÀ karsastan ihmisiÀ, jotka pitÀvÀt toista sukupuolta jotenkin nahjumpana. Tommonen "aivan sama kuka mimmi/jÀtkÀ kuhannyt on joku pillu/kulli et saan mun tarpeet tyydytettyÀ"-asenne EI ole fresh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan ettÀ vasikoit. Lavertelit. Ei hyvÀ.
En ikinÀ! TÀmÀ pysyy meidÀn vÀlisenÀ niin kauan kuin jotain tapahtuu.
Okei, ihmettelen erÀÀn kÀytöstÀ irl.
No mutta, eiköhÀn sitÀ kaikki olla samassa kasaa vuoden vaihteen jÀlkeen niin sitten voidaan ihmetellÀ kÀytöksiÀ.
Jatkan vielÀ eli oon tiennyt elokuusta saakka ettÀ teillÀ on sutinaa, ja tulipahan tuota kysyttyÀkin ettÀ onko toi sun varavaimo ja vastas myöntÀvÀsti.
Muuta reipasta tuossa ei ole kuin ettĂ€ ostin reippaasti suklaata ja löysin vihdoin voi-pipareita.đđ