Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7042)
Vierailija kirjoitti:
Tulehan lusikkaan kaunotar
Olisit pyytÀnyt kun olin paikalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies sanoi minua aina kaunottareksi ja nukuttiin aivan aina lusikassa, mutta et ole hÀn. :P
Jos sanon ,ettĂ€ kultaseni muistatko ,kun aina nukuttiin puussa ja katseltiin tĂ€htitaivasta,niin Ă€kkiĂ€kös sellainen tÀÀltĂ€ löytyyđsivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kukaan nÀistÀ laatunaisista ei mua varmaan halua. SÀikÀhtÀisin varmaan jos joku oikeasti haluaiskin jotain. Jonkun tavallisen ukon voi sit ottaa et saa tarpeet tyydytettyÀ, ei niitÀ muuhun tarvitse. Omat asunnot ja sillai niin ei oo vaivaksi.
No jos saat vain "tavallisen ukon" tai "otat keskivertomiehen" vai miten se menikÀÀn, niin miksi kuvittelet, ettÀ laatunaisiakaan kiinnostaisi? :D
Ei mua kiinnosta onko se mies malli vai tavan tallustaja, en koe miehiÀ kovin kiinkostavina, mutta himot ne on hiirellÀkin. Saattas musta joku laatunainen kiinnostuakin mutta ei niillÀ nÀytÀ olevan rohkeutta. Joten mun ei tartte sitten pelÀstyÀ toteutuuko joku ihana juttu sittenkin ja mitÀ se tarkoittaa.
No onhan tuossa aika naurettava kontrasti ja ja muutenkin esineellistÀvÀÀ tyypittelyÀ, ettÀ laatunaiset ja tavismiehet ja keskivertomiehet. MinÀ karsastan ihmisiÀ, jotka pitÀvÀt toista sukupuolta jotenkin nahjumpana. Tommonen "aivan sama kuka mimmi/jÀtkÀ kuhannyt on joku pillu/kulli et saan mun tarpeet tyydytettyÀ"-asenne EI ole fresh..
TiedÀn miltÀ kuulostaa mutta ei voi mitÀÀn. NÀen kauneutta kaikissa ihmisissÀ, mutta parisuhteessa kiinnostaa nÀköjÀÀn vaan tietynlaiset. Ei mahda mitÀÀn. TÀmÀ ei tarkota tÀydellisyyttÀ vaan tietynlaista ihmistyyppiÀ.
Olet ilmeisesti miettinyt tÀmÀn loppuun ja tÀtÀ haluat. Asia on selvÀ. HyvÀt jatkot.
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti miettinyt tÀmÀn loppuun ja tÀtÀ haluat. Asia on selvÀ. HyvÀt jatkot.
En suinkaan. Susta se vaikutelma tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies sanoi minua aina kaunottareksi ja nukuttiin aivan aina lusikassa, mutta et ole hÀn. :P
Jos sanon ,ettĂ€ kultaseni muistatko ,kun aina nukuttiin puussa ja katseltiin tĂ€htitaivasta,niin Ă€kkiĂ€kös sellainen tÀÀltĂ€ löytyyđsivu
Paitsi mÀ en koskaan oleta, ettÀ kukaan tÀÀllÀ olisi mun tuttu. :P
Saman tyyppiset tilanteet toistuu koko ajan kaikkialla, ja lisÀksi voi olla satavarma ettei jotkut ihmiset ole tÀÀllÀ, jos se ihminen on esim. ihminen joka ei osaa suomea, on kuollut tmv. Tosin tuo lusikka-kaunotar mies puhuu suomea eikÀ ole kuollut, mutta ei ole mitÀÀn syytÀ edes miettiÀ hÀntÀ tai kuvitella hÀnen olevan tÀÀllÀ tai yhtÀÀn missÀÀn. Kaunotar ja lusikassa nukkuminen on myös sellaista bulkkikamaa, ettei personoi ketÀÀn.
Toivottavasti tiedÀt ettÀ olet joka pÀivÀ mielessÀni. Viimeisin kohtaaminen ei mennyt ihan putkeen.
Paska fiilis kaikin mahdollisin tavoin. En millÀÀn mahdu tÀrkeiden asioiden joukkoon, enkÀ nÀhtÀvÀsti edes samalle sohvalle. MitÀÀn en saa irti eikÀ nÀytÀ olevan kiinnostusta ilmaista. Kun sopivampi ja kauniimpi tarjoaa huomionsa, sÀ oot heti mukana niinkun ennenkin. En jÀÀ siitÀ kisaamaan enkÀ katselemaankaan.
Mangusti kirjoitti:
Paska fiilis kaikin mahdollisin tavoin. En millÀÀn mahdu tÀrkeiden asioiden joukkoon, enkÀ nÀhtÀvÀsti edes samalle sohvalle. MitÀÀn en saa irti eikÀ nÀytÀ olevan kiinnostusta ilmaista. Kun sopivampi ja kauniimpi tarjoaa huomionsa, sÀ oot heti mukana niinkun ennenkin. En jÀÀ siitÀ kisaamaan enkÀ katselemaankaan.
Oletko suhteessa tuon henkilön kanssa? Ota ero.
EnsimmÀinen virhe tykkÀsi katsella tÀhtiÀ ja puhua niistÀ. Se on sellaista teatteria, mikÀ voi hÀmÀtÀ joillain jÀnniksillÀ, ettÀ ovat muka jotenkin deeppejÀ jÀtkiÀ xD Yhden kaverin jÀnnispoikkis aikuisena harrasti samaa tÀhtitaivasjargonia. He menivÀt sitten molemmat suohon ja ovat edelleen down. Entinen kaveri siis.
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei viestejĂ€. đ
Jumalatar olet.
MitÀ toivoisit meidÀn jatkosta?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tiedÀt ettÀ olet joka pÀivÀ mielessÀni. Viimeisin kohtaaminen ei mennyt ihan putkeen.
En tiedÀ yhtÀÀn mitÀÀn mitÀ et mulle kerro. Varsinkaan nyt kun joka pÀivÀ on selviytymistÀ. YhtÀÀn asiaa en ota itsestÀÀnselvyytenÀ.
Ihana naapuritalon nainen đ
Vierailija kirjoitti:
EnsimmÀinen virhe tykkÀsi katsella tÀhtiÀ ja puhua niistÀ. Se on sellaista teatteria, mikÀ voi hÀmÀtÀ joillain jÀnniksillÀ, ettÀ ovat muka jotenkin deeppejÀ jÀtkiÀ xD Yhden kaverin jÀnnispoikkis aikuisena harrasti samaa tÀhtitaivasjargonia. He menivÀt sitten molemmat suohon ja ovat edelleen down. Entinen kaveri siis.
Olenko minÀ jÀnnÀnainen kun tykkÀÀn katsella tÀhtiÀ.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan ettÀ vasikoit. Lavertelit. Ei hyvÀ.
En ikinÀ! TÀmÀ pysyy meidÀn vÀlisenÀ niin kauan kuin jotain tapahtuu.
Okei, ihmettelen erÀÀn kÀytöstÀ irl.
No mutta, eiköhÀn sitÀ kaikki olla samassa kasaa vuoden vaihteen jÀlkeen niin sitten voidaan ihmetellÀ kÀytöksiÀ.
Jatkan vielÀ eli oon tiennyt elokuusta saakka ettÀ teillÀ on sutinaa, ja tulipahan tuota kysyttyÀkin ettÀ onko toi sun varavaimo ja vastas myöntÀvÀsti.
MitÀ sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kovana on.
Kovana on ens viikol liputus eurooppaa myöte .heppikalle. hepo hophopi katoaa heppiliputus trollendaali nopeesti ko ooppelin hitsaus kalenterista
Rakas kultakutri reippaana töiden ÀÀrellÀ.