Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
6681/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas kultakutri reippaana töiden äärellä.

Vierailija
6682/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet makea herkku 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulehan lusikkaan kaunotar

Olisit pyytänyt kun olin paikalla..

Vierailija
6684/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies sanoi minua aina kaunottareksi ja nukuttiin aivan aina lusikassa, mutta et ole hän. :P

Jos sanon ,että kultaseni muistatko ,kun aina nukuttiin puussa ja katseltiin tähtitaivasta,niin äkkiäkös sellainen täältä löytyy😁sivu

Vierailija
6685/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kukaan näistä laatunaisista ei mua varmaan halua. Säikähtäisin varmaan jos joku oikeasti haluaiskin jotain. Jonkun tavallisen ukon voi sit ottaa et saa tarpeet tyydytettyä, ei niitä muuhun tarvitse. Omat asunnot ja sillai niin ei oo vaivaksi.

No jos saat vain "tavallisen ukon" tai "otat keskivertomiehen" vai miten se menikään, niin miksi kuvittelet, että laatunaisiakaan kiinnostaisi? :D

Ei mua kiinnosta onko se mies malli vai tavan tallustaja, en koe miehiä kovin kiinkostavina, mutta himot ne on hiirelläkin. Saattas musta joku laatunainen kiinnostuakin mutta ei niillä näytä olevan rohkeutta. Joten mun ei tartte sitten pelästyä toteutuuko joku ihana juttu sittenkin ja mitä se tarkoittaa.

No onhan tuossa aika naurettava kontrasti ja ja muutenkin esineellistävää tyypittelyä, että laatunaiset ja tavismiehet ja keskivertomiehet. Minä karsastan ihmisiä, jotka pitävät toista sukupuolta jotenkin nahjumpana. Tommonen "aivan sama kuka mimmi/jätkä kuhannyt on joku pillu/kulli et saan mun tarpeet tyydytettyä"-asenne EI ole fresh..

Tiedän miltä kuulostaa mutta ei voi mitään. Näen kauneutta kaikissa ihmisissä, mutta parisuhteessa kiinnostaa näköjään vaan tietynlaiset. Ei mahda mitään. Tämä ei tarkota täydellisyyttä vaan tietynlaista ihmistyyppiä.

Vierailija
6686/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti miettinyt tämän loppuun ja tätä haluat. Asia on selvä. Hyvät jatkot.

Vierailija
6687/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti miettinyt tämän loppuun ja tätä haluat. Asia on selvä. Hyvät jatkot.

En suinkaan. Susta se vaikutelma tulee.

Vierailija
6688/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies sanoi minua aina kaunottareksi ja nukuttiin aivan aina lusikassa, mutta et ole hän. :P

Jos sanon ,että kultaseni muistatko ,kun aina nukuttiin puussa ja katseltiin tähtitaivasta,niin äkkiäkös sellainen täältä löytyy😁sivu

Paitsi mä en koskaan oleta, että kukaan täällä olisi mun tuttu. :P 

Saman tyyppiset tilanteet toistuu koko ajan kaikkialla, ja lisäksi voi olla satavarma ettei jotkut ihmiset ole täällä, jos se ihminen on esim. ihminen joka ei osaa suomea, on kuollut tmv. Tosin tuo lusikka-kaunotar mies puhuu suomea eikä ole kuollut, mutta ei ole mitään syytä edes miettiä häntä tai kuvitella hänen olevan täällä tai yhtään missään. Kaunotar ja lusikassa nukkuminen on myös sellaista bulkkikamaa, ettei personoi ketään.

Vierailija
6689/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei viestejä. 👋

Vierailija
6690/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tiedät että olet joka päivä mielessäni. Viimeisin kohtaaminen ei mennyt ihan putkeen.

6691/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska fiilis kaikin mahdollisin tavoin. En millään mahdu tärkeiden asioiden joukkoon, enkä nähtävästi edes samalle sohvalle. Mitään en saa irti eikä näytä olevan kiinnostusta ilmaista. Kun sopivampi ja kauniimpi tarjoaa huomionsa, sä oot heti mukana niinkun ennenkin. En jää siitä kisaamaan enkä katselemaankaan. 

Vierailija
6692/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangusti kirjoitti:

Paska fiilis kaikin mahdollisin tavoin. En millään mahdu tärkeiden asioiden joukkoon, enkä nähtävästi edes samalle sohvalle. Mitään en saa irti eikä näytä olevan kiinnostusta ilmaista. Kun sopivampi ja kauniimpi tarjoaa huomionsa, sä oot heti mukana niinkun ennenkin. En jää siitä kisaamaan enkä katselemaankaan. 

Oletko suhteessa tuon henkilön kanssa? Ota ero.

Vierailija
6693/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen virhe tykkäsi katsella tähtiä ja puhua niistä. Se on sellaista teatteria, mikä voi hämätä joillain jänniksillä, että ovat muka jotenkin deeppejä jätkiä xD Yhden kaverin jännispoikkis aikuisena harrasti samaa tähtitaivasjargonia. He menivät sitten molemmat suohon ja ovat edelleen down. Entinen kaveri siis.

Vierailija
6694/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei viestejä. 👋

Jumalatar olet.

Vierailija
6695/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivoisit meidän jatkosta?

Vierailija
6696/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tiedät että olet joka päivä mielessäni. Viimeisin kohtaaminen ei mennyt ihan putkeen.

En tiedä yhtään mitään mitä et mulle kerro. Varsinkaan nyt kun joka päivä on selviytymistä. Yhtään asiaa en ota itsestäänselvyytenä.

Vierailija
6697/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana naapuritalon nainen 😘

Vierailija
6698/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen virhe tykkäsi katsella tähtiä ja puhua niistä. Se on sellaista teatteria, mikä voi hämätä joillain jänniksillä, että ovat muka jotenkin deeppejä jätkiä xD Yhden kaverin jännispoikkis aikuisena harrasti samaa tähtitaivasjargonia. He menivät sitten molemmat suohon ja ovat edelleen down. Entinen kaveri siis.

Olenko minä jännänainen kun tykkään katsella tähtiä. 

N

Vierailija
6699/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että vasikoit. Lavertelit. Ei hyvä. 

En ikinä! Tämä pysyy meidän välisenä niin kauan kuin jotain tapahtuu.

Okei, ihmettelen erään käytöstä irl.

No mutta, eiköhän sitä kaikki olla samassa kasaa vuoden vaihteen jälkeen niin sitten voidaan ihmetellä käytöksiä.

Jatkan vielä eli oon tiennyt elokuusta saakka että teillä on sutinaa, ja tulipahan tuota kysyttyäkin että onko toi sun varavaimo ja vastas myöntävästi.

Mitä sitten?

Vierailija
6700/22554 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovana on.

Kovana  on ens viikol  liputus eurooppaa myöte .heppikalle. hepo hophopi katoaa heppiliputus trollendaali nopeesti ko ooppelin hitsaus  kalenterista

Ketju on lukittu.